no Tvym zpusobem bych to nezkousel. V amaterskych podminkach navrhuji toto:
1, odpojit + svorku na batt
2, mezi pol batt a svorku (co vede dal do auta) vlozis multimetr
(pozor, pokud mas obycejny multimetr tak bude mit jisteny rozsah tak max do 2A a nejisteny cca do 20A. Pro zjisteni nejakeho "nechteneho" odberu to bohate staci, ale dej si pozor aby nebyl nejaky spotrebic s velkou spotreb ou zapnuty (svetla apd.) nebo aby nejaky dobrak treba nezastartoval jako to udelal kamos kdyz jsme merili jeho auto

)
3, pokud je vse v poradku mel by byt odber v radu jednotek mA
4, pokud je spotreba vetsi a neni evidentne nic zapnuto tak pak muzes pokracovat v Tvem napadu s vytahovanim pojistek za staleho pripojeni multimetru mezi Batt a svorku +
5, kdyz nejakou pojistku vytahnes a spotreba na multimetru klesne mas cestu kudy se dal v patrani vydat.
PS: pokud spotreba pri nejakem Tve patrani presahne tech cca 20A tak na 101% odkouris multimetr - minimalne schopnost merit "proud".
V.