Napadlo me tohle, odpojim baterku, vytahnu pojistku a mezi kontakty zmerim odpor (teoreticky by okruh,kterej mi vybil baterku mel mit minimalni odpor) a tak budu pokracovat az projedu vsechny pojistky. Co vy na to je to picovina,nebo prijdu na neco?
Vybitá baterie
Vybitá baterie
hele kluci pres vikend se mi total vymlatila baterka, premejslim jak zjistit co tam umrelo
Napadlo me tohle, odpojim baterku, vytahnu pojistku a mezi kontakty zmerim odpor (teoreticky by okruh,kterej mi vybil baterku mel mit minimalni odpor) a tak budu pokracovat az projedu vsechny pojistky. Co vy na to je to picovina,nebo prijdu na neco?
Napadlo me tohle, odpojim baterku, vytahnu pojistku a mezi kontakty zmerim odpor (teoreticky by okruh,kterej mi vybil baterku mel mit minimalni odpor) a tak budu pokracovat az projedu vsechny pojistky. Co vy na to je to picovina,nebo prijdu na neco?
no Tvym zpusobem bych to nezkousel. V amaterskych podminkach navrhuji toto:
1, odpojit + svorku na batt
2, mezi pol batt a svorku (co vede dal do auta) vlozis multimetr
(pozor, pokud mas obycejny multimetr tak bude mit jisteny rozsah tak max do 2A a nejisteny cca do 20A. Pro zjisteni nejakeho "nechteneho" odberu to bohate staci, ale dej si pozor aby nebyl nejaky spotrebic s velkou spotreb ou zapnuty (svetla apd.) nebo aby nejaky dobrak treba nezastartoval jako to udelal kamos kdyz jsme merili jeho auto
)
3, pokud je vse v poradku mel by byt odber v radu jednotek mA
4, pokud je spotreba vetsi a neni evidentne nic zapnuto tak pak muzes pokracovat v Tvem napadu s vytahovanim pojistek za staleho pripojeni multimetru mezi Batt a svorku +
5, kdyz nejakou pojistku vytahnes a spotreba na multimetru klesne mas cestu kudy se dal v patrani vydat.
PS: pokud spotreba pri nejakem Tve patrani presahne tech cca 20A tak na 101% odkouris multimetr - minimalne schopnost merit "proud".
V.
1, odpojit + svorku na batt
2, mezi pol batt a svorku (co vede dal do auta) vlozis multimetr
(pozor, pokud mas obycejny multimetr tak bude mit jisteny rozsah tak max do 2A a nejisteny cca do 20A. Pro zjisteni nejakeho "nechteneho" odberu to bohate staci, ale dej si pozor aby nebyl nejaky spotrebic s velkou spotreb ou zapnuty (svetla apd.) nebo aby nejaky dobrak treba nezastartoval jako to udelal kamos kdyz jsme merili jeho auto
3, pokud je vse v poradku mel by byt odber v radu jednotek mA
4, pokud je spotreba vetsi a neni evidentne nic zapnuto tak pak muzes pokracovat v Tvem napadu s vytahovanim pojistek za staleho pripojeni multimetru mezi Batt a svorku +
5, kdyz nejakou pojistku vytahnes a spotreba na multimetru klesne mas cestu kudy se dal v patrani vydat.
PS: pokud spotreba pri nejakem Tve patrani presahne tech cca 20A tak na 101% odkouris multimetr - minimalne schopnost merit "proud".
V.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
2Vasa: pral jsem si, aby jsi se tu objevil a jako mistni elektroguru mi poradil,diky.Tvoji metodu vyzkousim,ta moje me napadla jen tak na rychlo,protoze baterka je na nabijecce a chtel jsem to jeste dneska nejak resit,abych mohl rano nahodit baterku a odjet,neva.
Jediny co me napada,co zlobilo bylo osvetleni SPZ,mohlo se to vybyt,kdyz by se dotykal kontakt zarovky od osvetleni kastle?Asi ne,kdyz svetla byly vypnuty,co?
Jinak baterka je rok stara,Bosch Siler 6F a zadny vypinace a bastleni nebude, s tim mam spatny zkusenosti.
Jediny co me napada,co zlobilo bylo osvetleni SPZ,mohlo se to vybyt,kdyz by se dotykal kontakt zarovky od osvetleni kastle?Asi ne,kdyz svetla byly vypnuty,co?
Jinak baterka je rok stara,Bosch Siler 6F a zadny vypinace a bastleni nebude, s tim mam spatny zkusenosti.
Cus klucí,diky za reakce,podle vseho jsem blbec ja a kombinace svetylka osvetleni, ktery hovno sviti a cernych folii = muj problem
Jinak jsem to jeste stihnul promerit podle Vasovo a Maranelovo navodu. Kolik to bere chce ale vyssi divci,protoze jsem sehnal jenom nejakej shitovej multimetr a v mericim rozsahu 20m to ukazuje hodnotu 18-19 mA???
Jinak jsem to jeste stihnul promerit podle Vasovo a Maranelovo navodu. Kolik to bere chce ale vyssi divci,protoze jsem sehnal jenom nejakej shitovej multimetr a v mericim rozsahu 20m to ukazuje hodnotu 18-19 mA???
- Jech
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 18. 05. 2008 13:46
- Bydliště: Východní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Tak přesně tohle se mi stalo tejden zpět, světýlko vybilo baterii a já hledal kde se dalo až jsem se jednou otočil pro pás a říkám si proč to sakra svítí 
Hold sice malá ale tři dny svítící žárovka udělá svoje
Hold sice malá ale tři dny svítící žárovka udělá svoje
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
Já se přidím z dotazem.
Mě teď baterka taky klekla. Určitě mi nic nesvítilo. Včera to startovalo tak nějak ztuha a dneska už ani ťuk, starér sotva otočil motorem. Potřeboval jsem jet do práce tak jsem baterku chvíli (cca 45 minut) hodil na nabíječku, pak v klidu a s přehledem nastartoval, ujel 20 km do práce, zdechl auto, odpoji mínus od baterka a odpo zas nic, ani škyt. o vypadá, že baterka neudrží napětí. Myslíte že je možný aby se tohle stalo de facto za dva dni? Nicméně baterka už žádná mladice neni, takový 4-5 let stará bude. Když jsem ji ráno měřil hustoměrem, tak mi ukazoval na první dva články že je nutno je hnedka nabít a na zbytek tch cca 75% kapacity.
Řešení asi bude jen a pouze koupit novou baterku, vo? Jakou kapacitu byste volili do 325i? Tu co am mám teď je 44 Ah varta jakási, kapacitou stačila dycky bez problému i v zimě, ale řikám si jestli už rovnou nekoupi něco silnějšího, ceny jsou docela dobrý.
Mě teď baterka taky klekla. Určitě mi nic nesvítilo. Včera to startovalo tak nějak ztuha a dneska už ani ťuk, starér sotva otočil motorem. Potřeboval jsem jet do práce tak jsem baterku chvíli (cca 45 minut) hodil na nabíječku, pak v klidu a s přehledem nastartoval, ujel 20 km do práce, zdechl auto, odpoji mínus od baterka a odpo zas nic, ani škyt. o vypadá, že baterka neudrží napětí. Myslíte že je možný aby se tohle stalo de facto za dva dni? Nicméně baterka už žádná mladice neni, takový 4-5 let stará bude. Když jsem ji ráno měřil hustoměrem, tak mi ukazoval na první dva články že je nutno je hnedka nabít a na zbytek tch cca 75% kapacity.
Řešení asi bude jen a pouze koupit novou baterku, vo? Jakou kapacitu byste volili do 325i? Tu co am mám teď je 44 Ah varta jakási, kapacitou stačila dycky bez problému i v zimě, ale řikám si jestli už rovnou nekoupi něco silnějšího, ceny jsou docela dobrý.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
to GABO: Zda se, ze je tvuj akumulator k.o.
Pokusil bych se nabijet delsi dobu malym proudem, rekneme 1A (2 dny). To je maly proud, aby se jednotlive clanky srovnaly a nebyly niceny prebijenim. Pokud ovsem po teto lecbe se akumulator sam vybije, tak mu neni pomoci. Prubezne muzes merit napeti, ktere by melo byt po nekolika hodinach 13.5 V az 13.8V na konci nabijeni (pro ten maly proud). Jestlize po 20h nabijeni je napeti na svorkach accu mensi nez 13.0V, je vymalovano.
Ja pouzivam v E30 accu 60Ah, nyni Bosch serie S4. Kupoval jsem v Makru na Cernem Moste, pred 2 lety a minuly rok kolega stejny typ. Zda se, ze to jsou dobre akumulatory, ale neni to cenovy low-end.
Pokusil bych se nabijet delsi dobu malym proudem, rekneme 1A (2 dny). To je maly proud, aby se jednotlive clanky srovnaly a nebyly niceny prebijenim. Pokud ovsem po teto lecbe se akumulator sam vybije, tak mu neni pomoci. Prubezne muzes merit napeti, ktere by melo byt po nekolika hodinach 13.5 V az 13.8V na konci nabijeni (pro ten maly proud). Jestlize po 20h nabijeni je napeti na svorkach accu mensi nez 13.0V, je vymalovano.
Ja pouzivam v E30 accu 60Ah, nyni Bosch serie S4. Kupoval jsem v Makru na Cernem Moste, pred 2 lety a minuly rok kolega stejny typ. Zda se, ze to jsou dobre akumulatory, ale neni to cenovy low-end.



