Spotřeba 730, prosím o radu
Spotřeba 730, prosím o radu
Zdravím všechny milovníky bavorskej auťáků. Mám v plánu koupit e38, 730, r.v. 1996, benzín! Jsem do toho auta uplně zamilovanej, ale jsem taky bohužel ještě student a nevím zda bych auto uživil. Prosím o pomoc vašemi zkušenostmi a popřípadě na co si dát pozor při koupi tohoto vozu. Předem děkuji za všechny odpovědi a rady. S posdravem uživatel Rtony
Jsem ještě student a chtěl bych si koupit e38 730i ...
Tak to mě baví ...
Sorry, ale nedalo mi to
Proč zrovna 730? 735 vyjde podobně a dílů je mnohem víc, navíc ten motor je celkově lepší a za podobnou spotřebu nabízí víc "muziky" o 740i ani nemluvím. E38 je špicovní kára, ale sedmičkové řady jsou téměř to nejdražší co ve svý nabídce BMW mělo a má. Jak se lidově říká u bmw 3x, 5x a 7x dražší díly než ostatní auta ...
Sice už to je starší kousek, ale nové díly vyjdou na balík a těch z druhé ruky za dobrou cenu zas tak moc není.
Záleží jak moc bohatý student jsi. Já měl problém na studiu uživit žigulíka ...
Ale pokud koupíš sedmu v dobrém stavu a nic moc se ti nebude srát, tak by to mělo být v klidu.



Tak to mě baví ...

Sorry, ale nedalo mi to


Záleží jak moc bohatý student jsi. Já měl problém na studiu uživit žigulíka ...



Ale pokud koupíš sedmu v dobrém stavu a nic moc se ti nebude srát, tak by to mělo být v klidu.

Naposledy upravil(a) Crazz dne 11. 10. 2009 10:00, celkem upraveno 2 x.
525 TDS, ex 325iX tour
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
To si děláš srandu, ne ? "předvoj k M60"Semry píše:Tam jsou dle mých skromných informací problémy s dílama, protože těchhle motorů je málo a je to jakýsi předvoj k M60.


těch motorů je opravdu málo

Mimo to - motor ( je to normální M60B30 ) bude pravděpodobně to poslední co se tam bude potenciálním zdrojem problémů.
Jinak v E38 bude tenhle třílitr chlastat hodně - klidně to bude 18l /100 km po městě, průměr bude kolem 15l/100km. Lepší je mrknout se po čtyřllitru - jede líp / chlastá spíš míň než víc.
Tahle sedma je úžasná, nedivím se ti, že jsi propadl jejímu kouzlu. Klidně si jí kup. A uvidíš.
BMW The Ultimate Driving Machine
M60 co se davala uz do E32/34 a predvoj v E38
pokud mozno si kup zrovna 740, bude zrat uplne stejne no kdyby o litr vic ale jede 3x lip
Kdyz pominu ze 730 jsou v 90% socilani vybavy a nema to ani kuzi natoz digi klimu coz je v E38 standart. Jak pise DAN na motor prakticky nesahnes pokud nekoupis totalni mrtvolu, ale spis te sezerou slabe veci jako napravy, brzdy a ruzne klasicke srance co tam byvaji.

pokud mozno si kup zrovna 740, bude zrat uplne stejne no kdyby o litr vic ale jede 3x lip

prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
Spatně jsem se vyjádřil, myslel jsem že je to takovej předstupen ke 4,0, jel jsem v tom známej to má. Od spoda nic moc a řekl bych že to neni až tak dobrá volba do e38. A s tou spotřebou se mi to nějak nezdá, jezdil v klidu za 12. Jinak samozřejmě tenhle model nevlastním, jen vim že na konkrétní motor se problémově sháněli díly a čtyřlitrů je asi víc. Mě třeba by spíš konkrétně zajímalo, nakolik jsem nákladné vydržovat 750tku.
Pokud tady někdo má informace o dalších motorech do e38 budu rád. Zajímalo by mě jestli se vyplatí 728, 725TDS.
Pokud tady někdo má informace o dalších motorech do e38 budu rád. Zajímalo by mě jestli se vyplatí 728, 725TDS.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Jasne, 4.0 je technicky naprosto totozny motor jen ma jine vrtani. Co se tyce 750 tak pro studenta je to velky risk, ten motor neni o nic vic poruchovy, ale je tam vic faktoru ktere maji vliv na zivotnost a spotreba je uz prece jinde. 2.8 2.5TDS bych osobne nikdy v E38 nechtel, jsou to slabe motory na tuhle vahu, samo ze majitele ti budou tvrdit opak, ale jen do doby nez se sveze v 740 nebo 750. Jedinou vyhodou tech motoru je snad mensi spotreba, ale dle toho musis taky jezdit (nehonit). Takze je to dobre spis pro starsi rocniky co si chce vozit zadek v obyvaku ale staci mu jet pohodu a nema moc velky duchod na palivo 
Dnes nejoblibenejsi je 740 se sekvencnim LPG, jezdis za prd, mas k dispozici vykon a nesmrtelny motor i pres dost velke najezdy. Beru v potaz ze s tim chce jezdit "denne". Pokud s tim chces balit holky na diskotekach o vikendu, tak jdi klidne do 750
Vyhoda je, ze je v nich vetsinou nejlepsi vybava.

Dnes nejoblibenejsi je 740 se sekvencnim LPG, jezdis za prd, mas k dispozici vykon a nesmrtelny motor i pres dost velke najezdy. Beru v potaz ze s tim chce jezdit "denne". Pokud s tim chces balit holky na diskotekach o vikendu, tak jdi klidne do 750

prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
750 má vysokou spotřebu? Výbava je výhodou u 750, většinou je tam uplně všechno, dost se vyskytujou i v longu co jsem koukal. Technicky o tom motoru nevim nic, je to 12tiválec má super zvuk, ale BMW pokud vím dnes už od V12 upustilo.... Co se týče životnosti takovýchle motorů nemám páru kolik to může v 7mě nalítat. Pochopitelně kdybych kupoval 7er tak bych počítal že to auto se mnou bude minimálně 10 let při ročním průběhu tak 30 -40 tis km. Spotřeba mě celkem až tak nezajímá, spíš běžná údržba atd...
Co se týče té 728, tam jsem si právě myslel že ten motor docela jede.
Co se týče té 728, tam jsem si právě myslel že ten motor docela jede.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
To že je to pověra, bych řekl, platí do E32, E34.BMWHanz píše:stara ceska povera. nektery dily jsou sice trosku drazsi, ale vetsina je srovnatelna s ostatnimaCrazz píše: Jak se lidově říká u bmw 3x, 5x a 7x dražší díly než ostatní auta ...![]()
Podvozek na E38 bych třeba dělat nechtěl.
BMW The Ultimate Driving Machine
To je dost zavádějící..
e38 je typ auta, kde motivem prodeje může být nadcházející generálkování.. Když bude na prodej sedma, o kterou bylo pravidelně pečéváno, věřím, že cena by byla jinde.. a byla by možná i škoda se jí zbavit..
Tohle nejsou vlastní zkušenosti, ale dedukce.. Sedma je opravdu trochu jinde v porovnání s nižšími řadami.. (hlavně 1,3) o čemž svědčí už pořizovací náklady nového auta
E: Alberte: chápu cos tím chtěl říct, ale stojím si za tím, že kdo chce dlouhodobě vlastnit a udržovat sedmu, chudák nebude..
e38 je typ auta, kde motivem prodeje může být nadcházející generálkování.. Když bude na prodej sedma, o kterou bylo pravidelně pečéváno, věřím, že cena by byla jinde.. a byla by možná i škoda se jí zbavit..
Tohle nejsou vlastní zkušenosti, ale dedukce.. Sedma je opravdu trochu jinde v porovnání s nižšími řadami.. (hlavně 1,3) o čemž svědčí už pořizovací náklady nového auta
E: Alberte: chápu cos tím chtěl říct, ale stojím si za tím, že kdo chce dlouhodobě vlastnit a udržovat sedmu, chudák nebude..
A kdo říká, že je někdo milionář?Albert píše:Luxusní? Na bazarech jsou za stejnou cenu jako zachovalý Felicie.. myslim že už dávno neplatí že kdo má e38 tak je milionářVenca píše:Pořídit si luxusní káru s třílitrem a řešit spotřebu...?
E38 730i je luxusní auto nejvyšší třídy, to je bez debat.
A pokud chci auto luxusní třídy, asi nebudu špekulovat o spotřebě.
.
Bylo, před x lety..Venca píše:A kdo říká, že je někdo milionář?Albert píše:Luxusní? Na bazarech jsou za stejnou cenu jako zachovalý Felicie.. myslim že už dávno neplatí že kdo má e38 tak je milionářVenca píše:Pořídit si luxusní káru s třílitrem a řešit spotřebu...?
E38 730i je luxusní auto nejvyšší třídy, to je bez debat.
A pokud chci auto luxusní třídy, asi nebudu špekulovat o spotřebě.
.
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i