Co jste kdy pokousali??????
Vím, že by se to nemělo, ale já se svým unaveným 324d s dlouhým diferem z ETY jsem ujel Městským policajtům s koktávkou 1.6i (100PS)
po asi desetiminutové honičce městem. A to jsem jel na zimních 175/70 R14. V zatáčkách neměli vůbec šanci, jen na rovinkách mě trošku dojížděli. Nevím, jak zdatný v tom seděl řidič, ale jak se z báwem nechá rychle vlítnout do zatáčky, tak s předohrabem asi nee.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Myslím, že trochu ujeli ti, co tady začali posuzovat, jestli je správné porovnávat nové auto se starým. Kdybych něco takového chtěl dělat, tak to tak podám na začátku diskuze...
To bych pak byl jenom zamindrákovanej, protože jak tu psalo více lidí, E30 325 není nejlepší auto na světě a od toho se vše odvíjí. Já to prostě posuzuju tak, že buď chci závodit a pak mám radost z vítězství a nebo přiznám, že ten druhej byl lepší.
Rozhodně mi nedělá problém uznat porážku.
Ale zamrzí, když Vás udělá auto, do kterýho byste to neřekli
PS: ...mno, možná, až se trochu naučím jezdit, tak nebudu muset uznávat tolik proher
Tak sprintu zdar
BlackM....W
To bych pak byl jenom zamindrákovanej, protože jak tu psalo více lidí, E30 325 není nejlepší auto na světě a od toho se vše odvíjí. Já to prostě posuzuju tak, že buď chci závodit a pak mám radost z vítězství a nebo přiznám, že ten druhej byl lepší.
Rozhodně mi nedělá problém uznat porážku.
Ale zamrzí, když Vás udělá auto, do kterýho byste to neřekli
PS: ...mno, možná, až se trochu naučím jezdit, tak nebudu muset uznávat tolik proher
Tak sprintu zdar
BlackM....W
,,,,
No původně mě zajímalo,s čím jste kdy závodili a vyhráli,třeba nějakej ten namachrovanej Golf,Kadet,Astra apod,ale vůbec jsem netušil,že je tu tolik nepřátel Škody Fabia,vždyť je vcelku pohodový auto,ne????
Souhlasím s těma co říkaj že se nedá srovnávat nafta s benzínem a e30,která sahá vývojově někam na začátek 80.let s Fabií,která je koncernovým kompromisem let 90.
E30 a konkrétně 2,5ka je moc povedený auto a na svoje roky dokáže ještě pěkně pozlobit mnohem mladší konkurenci.
Schválně kolik z vás by mělo e30,kdyby jste měli půl míče na prdeli,co stojí zmiňovaná RS Tdi

Souhlasím s těma co říkaj že se nedá srovnávat nafta s benzínem a e30,která sahá vývojově někam na začátek 80.let s Fabií,která je koncernovým kompromisem let 90.
E30 a konkrétně 2,5ka je moc povedený auto a na svoje roky dokáže ještě pěkně pozlobit mnohem mladší konkurenci.
Schválně kolik z vás by mělo e30,kdyby jste měli půl míče na prdeli,co stojí zmiňovaná RS Tdi
500 000
mít je asi koupím nové auto v naftě, jinak všimněte si vývoje v naftovém motoru, vzpomínám jak tát před deseti lety dráždil plynový pedál u siery 2,3d bohužel ho dráždil ale bez odezvy, ona bud jela a nebo nejela -) dneska .... podívejte se na seata LEON, nejen že je to hezké auto ale ten naftový motor je famózní, skvělý průběh momentu vysoký výkon a obrovská možnost úprav agregátu jen pouhým vymněněním jednotky -)
nebo 25ka TDS kluci to je taky dost cool motor. Myslím si že doby kdy nafta byla palivem pro neohrabaný kraksny je ta tam, dneska je benzín s naftou zhruba na stejné úrovni a kdo se řídí heslem nafta do kamen je podle mne zastydlej a nepřístupnej novým technologiím které umožní vyrovnání nafty a benzínu atd....
ale pokud bych mněl ( čistě teoreticky ) půl mega jdu do nového auta s naftovým přeplňovaným motorem
nebo 25ka TDS kluci to je taky dost cool motor. Myslím si že doby kdy nafta byla palivem pro neohrabaný kraksny je ta tam, dneska je benzín s naftou zhruba na stejné úrovni a kdo se řídí heslem nafta do kamen je podle mne zastydlej a nepřístupnej novým technologiím které umožní vyrovnání nafty a benzínu atd....
ale pokud bych mněl ( čistě teoreticky ) půl mega jdu do nového auta s naftovým přeplňovaným motorem
BMW LIVE STYLE
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to luka: Tohle je tak trochu slepý, nechci řešit to že srovnáváš přeplňovanej vznětovej motor se zážehovým atmosferickým, ale dnešní trend naftovejch motorů mi přijde tak trochu mimo. Poruchovost těchto výborných technologiíí nabitých vznětových agregátů je celkem častá a výdaje na opravy pak hravě překročí ne moc velkou úsporu na palivu a to neberu v potaz zpravidla vyšší pořizovací cenu ropáka. Ano beru koupíš nový auto s dieselem pojezdíš 3-4 roky a pošleš do světa, ale zakoupit jetinu s hojným počtem kilometrů je docela finanční sebevražda, teda pokud nejsi za vodou.
Naposledy upravil(a) Hanis dne 30. 07. 2004 19:33, celkem upraveno 1 x.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 500 000
Porovnavas TURBO diesel s ATMOSFERICKYM benzinem, michas hrusky s jabkama. Porovnej treba 1.9 TDi nejstarsi verzi a 1.8T nejstarsi verzi od VW, 66kW a 110kW, to je dost rozdil.Luka píše:... dneska je benzín s naftou zhruba na stejné úrovni a kdo se řídí heslem nafta do kamen je podle mne zastydlej a nepřístupnej novým technologiím které umožní vyrovnání nafty a benzínu atd...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Podla mna tento trend vysoko nadupanych naftakov speje ku sebazniceniu. Neda sa predsa nonstop tocit z 1.9 TDi 130 PS a cakat, ze to ten naftak v pohode vydrzi, zacne sa to kazit omnoho skor ako benzin podla mna. A tak ako pisal Francis, treba porovnat porovnatelne. Ale na margo TDi 66 kW, tie nezmary jazdia dodnes, stare VW. Zato nove TDi to uz vacsinou cakas kedy sa posere snimac prietoku vzduchu pre turbo - problem koktavky - alebo kedy zacnu odchadzat tesnenia kvoli prehnanym tlakom za ucelom co najvacsieho zvysenia vykonu.
Naspat k teme: Escort XR3i, Escort RS, koktavky, fabky a spol. neratam, Golf GTi takisto, kamosove Vento 2.0, A4 2.0, Kadetty, Ascony 2.0, a kopec dalsich. Ale uz ma to prestava bavit, radsej si jazdu zacinam vychutnavat. Mne 320i staci a aj dnes s tym dokazem pekne nasrat nagelovanych debilkov, co sa sprtali v nose, ked to moje auto zislo z linky.
Naspat k teme: Escort XR3i, Escort RS, koktavky, fabky a spol. neratam, Golf GTi takisto, kamosove Vento 2.0, A4 2.0, Kadetty, Ascony 2.0, a kopec dalsich. Ale uz ma to prestava bavit, radsej si jazdu zacinam vychutnavat. Mne 320i staci a aj dnes s tym dokazem pekne nasrat nagelovanych debilkov, co sa sprtali v nose, ked to moje auto zislo z linky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Jo, mal som dve sluzobne. Na obidvoch rovnaky problem, na jednej klakol motor na 114 tis. Mal som stary MB 208 dodavku, r.v. 89, hladky diesel 2.3. 600 tis bez poruchy motora, ked som s nim bol na emisnej, neverili, ze tam je povodny motor, mal lepsie vysledky ako vacsina ochcavii TDI. Susedova SDI sa v jednom kuse sere, sef ma passata TDi, vsetko mozne z toho motora pocut len nie spokojny beh motora. Teraz mam P Partner 1.9 XD a je tam uz tretia RJ, taky je spolahlivy moderny naftovy motor. Pred MB som mal Omegu 2 2.5 TD, motor BMW 2.5 TDs v licencii Opel, absolutne bez problemov. e30 nie je lepsia, ale na to, ze to ma 17 rokov je zaujimave, ze skvele TDi sa casto nechyta. A nebud vztahovacny, take su fakty.Bobo píše:... Že tak dobře víte, jak se Octávie a motory TDI porouchávaj. Máte někdo doma? My jo, 250 tkm bez sebemenších problémů .)
Ale jasně, e30 je ve všem lepší, to dá rozum![]()
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Musím souhlasit s Hanisem a s Maxem, sice jsou ty nové diesly opravdu našláplé ale taky trochu přetechnizované a citlivé na zacházení. Náš ředitel má Lagunu 2,2 TDCi nebo jak to označujou a sere se na tom úplně všechno, to auto je dva roky starý a už má vyměněnej i komplet motorBobo píše:... Že tak dobře víte, jak se Octávie a motory TDI porouchávaj. Máte někdo doma? My jo, 250 tkm bez sebemenších problémů .)
Ale jasně, e30 je ve všem lepší, to dá rozum![]()
kdybych měl půl mega tak je stejně nacpu do bawce, protože za ty peníze vyměním vechny podvozkové díly za nové, nechám udělat GO motoru a mám spolehlivý auto který mě odvozí klidně dalších 500 tkm. Sice má trochu vyšší provozní náklady ale na druhou stranu třeba zájem zlodějů je ve srovnání s koktávkou nebo fabkou minimální.
member of zewl crew
Mit pul mice, koupim starou sestku a udelam si ji jako novou GO podvozku motoru, nechat pozinkovat kastli atd. Snad bych se s tim do toho pulmice vesel
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30Nemělo to působit tak, že jsem vztahovačnej. To ne. Jo, měli jsme atmosfericej diesel od VW, taky naprosto bez problémů, teď i HDi, taky naprosto bez problémů... Asi taky jde o to, jak se s autem zachází. Aby byz cizí pomoci přestal motor při 114tkm jezdit je docela blbost...Max-Max píše:Jo, mal som dve sluzobne. Na obidvoch rovnaky problem, na jednej klakol motor na 114 tis. Mal som stary MB 208 dodavku, r.v. 89, hladky diesel 2.3. 600 tis bez poruchy motora, ked som s nim bol na emisnej, neverili, ze tam je povodny motor, mal lepsie vysledky ako vacsina ochcavii TDI. Susedova SDI sa v jednom kuse sere, sef ma passata TDi, vsetko mozne z toho motora pocut len nie spokojny beh motora. Teraz mam P Partner 1.9 XD a je tam uz tretia RJ, taky je spolahlivy moderny naftovy motor. Pred MB som mal Omegu 2 2.5 TD, motor BMW 2.5 TDs v licencii Opel, absolutne bez problemov. e30 nie je lepsia, ale na to, ze to ma 17 rokov je zaujimave, ze skvele TDi sa casto nechyta. A nebud vztahovacny, take su fakty.Bobo píše:... Že tak dobře víte, jak se Octávie a motory TDI porouchávaj. Máte někdo doma? My jo, 250 tkm bez sebemenších problémů .)
Ale jasně, e30 je ve všem lepší, to dá rozum![]()
Taky mam rád svojí e30. A to hodně. Ale abych tady prohlašoval, že je lepší, ve všem spolehlivější apod. než auta koncernu VW, tak natolik vejkej trotl nejsem
... Asi taky jde o to, jak se s autem zachází. Aby byz cizí pomoci přestal motor při 114tkm jezdit je docela blbost...
Konečně si myslím, že tady někdo uhodil hřebíček na hlavičku - všechno je si myslím o zacházení s autem ( motorem ) je jasné, že ke služebnímu autu budu mít asi jiný přístup, než k autu vlastnímu.
add. Diesly - myslím si, že u dieselů je velice důležité, aby se motor dobře zahřál a proto mu asi můžeme těško dávat pořádnou čočku, když je studenej - se pak nedivte, že se vám ty diesely tak kuví.
Konečně si myslím, že tady někdo uhodil hřebíček na hlavičku - všechno je si myslím o zacházení s autem ( motorem ) je jasné, že ke služebnímu autu budu mít asi jiný přístup, než k autu vlastnímu.
add. Diesly - myslím si, že u dieselů je velice důležité, aby se motor dobře zahřál a proto mu asi můžeme těško dávat pořádnou čočku, když je studenej - se pak nedivte, že se vám ty diesely tak kuví.
uznavam, na tom je taky kus pravdy, ale nadruhou stranu VW pouziva u dieselu system PD cerpadlo tryska vyuzivany u kamionu, ktery pri vetsi slozitosti zajisti vetsi vykon a mensi spotrebu. A prave ta slozitost je problem , ostatni pouzivaji system CommonRail - je jednodussi, mimochodem nejnovejsi diesel od Audi je Commonrail (doufam, ze to neni kachna) - a to mi prijde jako by dali najevo, ze ty PD se jim zas tak nepovedli. Co se vydrze u dieselu tyka v koncernu VW, tak je na tom nejlip 1,9 tdi, 66kw 90ps... nechci rikat, ze tdi od VW sou na H..., ale mozna nejsou zas tak super jak tvrdi koncern
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
No neviem, asi si so mnou šiel v aute, že si usúdil, že ich ničím. Mimochodom, bawo dostáva o 100% viac zabrať ako moj aktuálny služ. Peugeot. Ďakujem za poučenie, že diesel sa studený nevytáča, mám totiž teraz prvý nafťák a nemal som o tom ani šajnu. Vieš, ja naštartujem a hneď tomu dávam 4000 rpm, aby sa rýchlejšie zahrial. Kámo, ja som na diesloch prešiel viac kilákov ako si ty videl, tak tu netrep o tom, že ich huntujeme, O.K? Mimochodom, všetky autá ktoré som kedy mal dodnes jazdia, viď moje riadky o pár príspevkov vyššie.Johan píše:... Asi taky jde o to, jak se s autem zachází. Aby byz cizí pomoci přestal motor při 114tkm jezdit je docela blbost...
Konečně si myslím, že tady někdo uhodil hřebíček na hlavičku - všechno je si myslím o zacházení s autem ( motorem ) je jasné, že ke služebnímu autu budu mít asi jiný přístup, než k autu vlastnímu.
add. Diesly - myslím si, že u dieselů je velice důležité, aby se motor dobře zahřál a proto mu asi můžeme těško dávat pořádnou čočku, když je studenej - se pak nedivte, že se vám ty diesely tak kuví.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Taky mám s dieslama opravdu hodně zkušeností a souhlas s Maxem, někdy se to prostě sere, možná už jsem to tu psal vejš ale šéf má Lagunu v dieslu a ta má po dvou letech provozu vyměněnej i komplet motor....a on ji opravdu netočí ani za studenaAsi taky jde o to, jak se s autem zachází. Aby byz cizí pomoci přestal motor při 114tkm jezdit je docela blbost...
member of zewl crew

