Co jste kdy pokousali??????

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 28. 07. 2004 15:33

co se ted priznal k chybe tykajici se cernych der ve vesmiru? a prohral tim sazku s nakym jinym vedcem? 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 29. 07. 2004 08:21

GeRoX píše:co se ted priznal k chybe tykajici se cernych der ve vesmiru? a prohral tim sazku s nakym jinym vedcem? 8)
Right man :idea:

Tvrdil že co černá díra pohltí, to už nikdy nevydá a podle nových pozntků to není tak docela pravda
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 29. 07. 2004 12:53

Vím, že by se to nemělo, ale já se svým unaveným 324d s dlouhým diferem z ETY jsem ujel Městským policajtům s koktávkou 1.6i (100PS) :oops: po asi desetiminutové honičce městem. A to jsem jel na zimních 175/70 R14. V zatáčkách neměli vůbec šanci, jen na rovinkách mě trošku dojížděli. Nevím, jak zdatný v tom seděl řidič, ale jak se z báwem nechá rychle vlítnout do zatáčky, tak s předohrabem asi nee.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackM » 30. 07. 2004 09:30

Myslím, že trochu ujeli ti, co tady začali posuzovat, jestli je správné porovnávat nové auto se starým. Kdybych něco takového chtěl dělat, tak to tak podám na začátku diskuze...
To bych pak byl jenom zamindrákovanej, protože jak tu psalo více lidí, E30 325 není nejlepší auto na světě a od toho se vše odvíjí. Já to prostě posuzuju tak, že buď chci závodit a pak mám radost z vítězství a nebo přiznám, že ten druhej byl lepší.
Rozhodně mi nedělá problém uznat porážku.
Ale zamrzí, když Vás udělá auto, do kterýho byste to neřekli :D

PS: ...mno, možná, až se trochu naučím jezdit, tak nebudu muset uznávat tolik proher :lol:

Tak sprintu zdar :!: :!: :!:

BlackM....W

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

,,,,

Příspěvek od Petr Bohm » 30. 07. 2004 17:29

No původně mě zajímalo,s čím jste kdy závodili a vyhráli,třeba nějakej ten namachrovanej Golf,Kadet,Astra apod,ale vůbec jsem netušil,že je tu tolik nepřátel Škody Fabia,vždyť je vcelku pohodový auto,ne????

Souhlasím s těma co říkaj že se nedá srovnávat nafta s benzínem a e30,která sahá vývojově někam na začátek 80.let s Fabií,která je koncernovým kompromisem let 90.

E30 a konkrétně 2,5ka je moc povedený auto a na svoje roky dokáže ještě pěkně pozlobit mnohem mladší konkurenci.


Schválně kolik z vás by mělo e30,kdyby jste měli půl míče na prdeli,co stojí zmiňovaná RS Tdi :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Luka
Příspěvky: 274
Registrován: 22. 09. 2003 22:10
Bydliště: Liberec

500 000

Příspěvek od Luka » 30. 07. 2004 18:07

mít je asi koupím nové auto v naftě, jinak všimněte si vývoje v naftovém motoru, vzpomínám jak tát před deseti lety dráždil plynový pedál u siery 2,3d bohužel ho dráždil ale bez odezvy, ona bud jela a nebo nejela -) dneska .... podívejte se na seata LEON, nejen že je to hezké auto ale ten naftový motor je famózní, skvělý průběh momentu vysoký výkon a obrovská možnost úprav agregátu jen pouhým vymněněním jednotky -)
nebo 25ka TDS kluci to je taky dost cool motor. Myslím si že doby kdy nafta byla palivem pro neohrabaný kraksny je ta tam, dneska je benzín s naftou zhruba na stejné úrovni a kdo se řídí heslem nafta do kamen je podle mne zastydlej a nepřístupnej novým technologiím které umožní vyrovnání nafty a benzínu atd....

ale pokud bych mněl ( čistě teoreticky ) půl mega jdu do nového auta s naftovým přeplňovaným motorem
BMW LIVE STYLE
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 30. 07. 2004 18:30

to luka: Tohle je tak trochu slepý, nechci řešit to že srovnáváš přeplňovanej vznětovej motor se zážehovým atmosferickým, ale dnešní trend naftovejch motorů mi přijde tak trochu mimo. Poruchovost těchto výborných technologiíí nabitých vznětových agregátů je celkem častá a výdaje na opravy pak hravě překročí ne moc velkou úsporu na palivu a to neberu v potaz zpravidla vyšší pořizovací cenu ropáka. Ano beru koupíš nový auto s dieselem pojezdíš 3-4 roky a pošleš do světa, ale zakoupit jetinu s hojným počtem kilometrů je docela finanční sebevražda, teda pokud nejsi za vodou.
Naposledy upravil(a) Hanis dne 30. 07. 2004 19:33, celkem upraveno 1 x.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: 500 000

Příspěvek od Francis » 30. 07. 2004 18:32

Luka píše:... dneska je benzín s naftou zhruba na stejné úrovni a kdo se řídí heslem nafta do kamen je podle mne zastydlej a nepřístupnej novým technologiím které umožní vyrovnání nafty a benzínu atd...
Porovnavas TURBO diesel s ATMOSFERICKYM benzinem, michas hrusky s jabkama. Porovnej treba 1.9 TDi nejstarsi verzi a 1.8T nejstarsi verzi od VW, 66kW a 110kW, to je dost rozdil.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 07. 2004 22:52

Podla mna tento trend vysoko nadupanych naftakov speje ku sebazniceniu. Neda sa predsa nonstop tocit z 1.9 TDi 130 PS a cakat, ze to ten naftak v pohode vydrzi, zacne sa to kazit omnoho skor ako benzin podla mna. A tak ako pisal Francis, treba porovnat porovnatelne. Ale na margo TDi 66 kW, tie nezmary jazdia dodnes, stare VW. Zato nove TDi to uz vacsinou cakas kedy sa posere snimac prietoku vzduchu pre turbo - problem koktavky - alebo kedy zacnu odchadzat tesnenia kvoli prehnanym tlakom za ucelom co najvacsieho zvysenia vykonu.

Naspat k teme: Escort XR3i, Escort RS, koktavky, fabky a spol. neratam, Golf GTi takisto, kamosove Vento 2.0, A4 2.0, Kadetty, Ascony 2.0, a kopec dalsich. Ale uz ma to prestava bavit, radsej si jazdu zacinam vychutnavat. Mne 320i staci a aj dnes s tym dokazem pekne nasrat nagelovanych debilkov, co sa sprtali v nose, ked to moje auto zislo z linky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 30. 07. 2004 23:04

... Že tak dobře víte, jak se Octávie a motory TDI porouchávaj. Máte někdo doma? My jo, 250 tkm bez sebemenších problémů .)
Ale jasně, e30 je ve všem lepší, to dá rozum :wink: :x
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 07. 2004 23:25

Bobo píše:... Že tak dobře víte, jak se Octávie a motory TDI porouchávaj. Máte někdo doma? My jo, 250 tkm bez sebemenších problémů .)
Ale jasně, e30 je ve všem lepší, to dá rozum :wink: :x
Jo, mal som dve sluzobne. Na obidvoch rovnaky problem, na jednej klakol motor na 114 tis. Mal som stary MB 208 dodavku, r.v. 89, hladky diesel 2.3. 600 tis bez poruchy motora, ked som s nim bol na emisnej, neverili, ze tam je povodny motor, mal lepsie vysledky ako vacsina ochcavii TDI. Susedova SDI sa v jednom kuse sere, sef ma passata TDi, vsetko mozne z toho motora pocut len nie spokojny beh motora. Teraz mam P Partner 1.9 XD a je tam uz tretia RJ, taky je spolahlivy moderny naftovy motor. Pred MB som mal Omegu 2 2.5 TD, motor BMW 2.5 TDs v licencii Opel, absolutne bez problemov. e30 nie je lepsia, ale na to, ze to ma 17 rokov je zaujimave, ze skvele TDi sa casto nechyta. A nebud vztahovacny, take su fakty.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 02. 08. 2004 08:20

Bobo píše:... Že tak dobře víte, jak se Octávie a motory TDI porouchávaj. Máte někdo doma? My jo, 250 tkm bez sebemenších problémů .)
Ale jasně, e30 je ve všem lepší, to dá rozum :wink: :x
Musím souhlasit s Hanisem a s Maxem, sice jsou ty nové diesly opravdu našláplé ale taky trochu přetechnizované a citlivé na zacházení. Náš ředitel má Lagunu 2,2 TDCi nebo jak to označujou a sere se na tom úplně všechno, to auto je dva roky starý a už má vyměněnej i komplet motor :shock: Můj 15 let starej baworák mu stejně natře kdy si vzpomene ( jo, už se mnou zkoušel závodit :lol: )
kdybych měl půl mega tak je stejně nacpu do bawce, protože za ty peníze vyměním vechny podvozkové díly za nové, nechám udělat GO motoru a mám spolehlivý auto který mě odvozí klidně dalších 500 tkm. Sice má trochu vyšší provozní náklady ale na druhou stranu třeba zájem zlodějů je ve srovnání s koktávkou nebo fabkou minimální.
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 02. 08. 2004 09:17

Mit pul mice, koupim starou sestku a udelam si ji jako novou GO podvozku motoru, nechat pozinkovat kastli atd. Snad bych se s tim do toho pulmice vesel
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 02. 08. 2004 09:35

Raon píše:Mit pul mice, koupim starou sestku a udelam si ji jako novou GO podvozku motoru, nechat pozinkovat kastli atd. Snad bych se s tim do toho pulmice vesel
Tak tomu se rika "True HARDCORE BMW FAN"....... :lol: 8)
Souhlasim s Maem a Raonem....Ja uz tak zacal :twisted:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 02. 08. 2004 12:11

Raon píše:Mit pul mice, koupim starou sestku a udelam si ji jako novou GO podvozku motoru, nechat pozinkovat kastli atd. Snad bych se s tim do toho pulmice vesel
Pán není troškař velebnosti :lol: no já myslím že by ses asi nevešel :(
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 02. 08. 2004 20:58

Max-Max píše:
Bobo píše:... Že tak dobře víte, jak se Octávie a motory TDI porouchávaj. Máte někdo doma? My jo, 250 tkm bez sebemenších problémů .)
Ale jasně, e30 je ve všem lepší, to dá rozum :wink: :x
Jo, mal som dve sluzobne. Na obidvoch rovnaky problem, na jednej klakol motor na 114 tis. Mal som stary MB 208 dodavku, r.v. 89, hladky diesel 2.3. 600 tis bez poruchy motora, ked som s nim bol na emisnej, neverili, ze tam je povodny motor, mal lepsie vysledky ako vacsina ochcavii TDI. Susedova SDI sa v jednom kuse sere, sef ma passata TDi, vsetko mozne z toho motora pocut len nie spokojny beh motora. Teraz mam P Partner 1.9 XD a je tam uz tretia RJ, taky je spolahlivy moderny naftovy motor. Pred MB som mal Omegu 2 2.5 TD, motor BMW 2.5 TDs v licencii Opel, absolutne bez problemov. e30 nie je lepsia, ale na to, ze to ma 17 rokov je zaujimave, ze skvele TDi sa casto nechyta. A nebud vztahovacny, take su fakty.
Nemělo to působit tak, že jsem vztahovačnej. To ne. Jo, měli jsme atmosfericej diesel od VW, taky naprosto bez problémů, teď i HDi, taky naprosto bez problémů... Asi taky jde o to, jak se s autem zachází. Aby byz cizí pomoci přestal motor při 114tkm jezdit je docela blbost...
Taky mam rád svojí e30. A to hodně. Ale abych tady prohlašoval, že je lepší, ve všem spolehlivější apod. než auta koncernu VW, tak natolik vejkej trotl nejsem :wink:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Johan
Příspěvky: 49
Registrován: 27. 09. 2003 12:40
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Johan » 03. 08. 2004 14:49

... Asi taky jde o to, jak se s autem zachází. Aby byz cizí pomoci přestal motor při 114tkm jezdit je docela blbost...

Konečně si myslím, že tady někdo uhodil hřebíček na hlavičku - všechno je si myslím o zacházení s autem ( motorem ) je jasné, že ke služebnímu autu budu mít asi jiný přístup, než k autu vlastnímu.

add. Diesly - myslím si, že u dieselů je velice důležité, aby se motor dobře zahřál a proto mu asi můžeme těško dávat pořádnou čočku, když je studenej - se pak nedivte, že se vám ty diesely tak kuví. :D

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 03. 08. 2004 15:37

uznavam, na tom je taky kus pravdy, ale nadruhou stranu VW pouziva u dieselu system PD cerpadlo tryska vyuzivany u kamionu, ktery pri vetsi slozitosti zajisti vetsi vykon a mensi spotrebu. A prave ta slozitost je problem , ostatni pouzivaji system CommonRail - je jednodussi, mimochodem nejnovejsi diesel od Audi je Commonrail (doufam, ze to neni kachna) - a to mi prijde jako by dali najevo, ze ty PD se jim zas tak nepovedli. Co se vydrze u dieselu tyka v koncernu VW, tak je na tom nejlip 1,9 tdi, 66kw 90ps... nechci rikat, ze tdi od VW sou na H..., ale mozna nejsou zas tak super jak tvrdi koncern
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 08. 2004 22:51

Johan píše:... Asi taky jde o to, jak se s autem zachází. Aby byz cizí pomoci přestal motor při 114tkm jezdit je docela blbost...

Konečně si myslím, že tady někdo uhodil hřebíček na hlavičku - všechno je si myslím o zacházení s autem ( motorem ) je jasné, že ke služebnímu autu budu mít asi jiný přístup, než k autu vlastnímu.

add. Diesly - myslím si, že u dieselů je velice důležité, aby se motor dobře zahřál a proto mu asi můžeme těško dávat pořádnou čočku, když je studenej - se pak nedivte, že se vám ty diesely tak kuví. :D
No neviem, asi si so mnou šiel v aute, že si usúdil, že ich ničím. Mimochodom, bawo dostáva o 100% viac zabrať ako moj aktuálny služ. Peugeot. Ďakujem za poučenie, že diesel sa studený nevytáča, mám totiž teraz prvý nafťák a nemal som o tom ani šajnu. Vieš, ja naštartujem a hneď tomu dávam 4000 rpm, aby sa rýchlejšie zahrial. Kámo, ja som na diesloch prešiel viac kilákov ako si ty videl, tak tu netrep o tom, že ich huntujeme, O.K? Mimochodom, všetky autá ktoré som kedy mal dodnes jazdia, viď moje riadky o pár príspevkov vyššie.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 06. 08. 2004 08:19

Asi taky jde o to, jak se s autem zachází. Aby byz cizí pomoci přestal motor při 114tkm jezdit je docela blbost...
Taky mám s dieslama opravdu hodně zkušeností a souhlas s Maxem, někdy se to prostě sere, možná už jsem to tu psal vejš ale šéf má Lagunu v dieslu a ta má po dvou letech provozu vyměněnej i komplet motor....a on ji opravdu netočí ani za studena :roll: Tak si nechte svý chytrý řeči, jak se mám zacházet s dieslem, fakt je ten, že ty dnešní diesly jsou tak vyhoněný, že se to prostě někde projevit musí
member of zewl crew

Odpovědět