Problem m40
Problem m40
Ahoj kluci mam problem s 1.6m40.
Snazil jsem neco zde najit ale jelikoz je tu mraky temat radsi se zeptam nebo mi nekdo poslete odkaz se stejnym tematem a ja necham toto smazat.
Problem: Kdyz pridavam z volnobeznych otacek, tak jde motor jak traktor a od 2000 ot/min a vys je vse ok.
Deje se to jak na miste tak i za jizdy
Zajimave je ze ze kdyz pridavam pomalu tak to jakz takz jde ale pri prudkem pridani je to hrozny hlavne pri rozjezdu.
Napada nekoho neco ?? Diky vsem za pomoc
Snazil jsem neco zde najit ale jelikoz je tu mraky temat radsi se zeptam nebo mi nekdo poslete odkaz se stejnym tematem a ja necham toto smazat.
Problem: Kdyz pridavam z volnobeznych otacek, tak jde motor jak traktor a od 2000 ot/min a vys je vse ok.
Deje se to jak na miste tak i za jizdy
Zajimave je ze ze kdyz pridavam pomalu tak to jakz takz jde ale pri prudkem pridani je to hrozny hlavne pri rozjezdu.
Napada nekoho neco ?? Diky vsem za pomoc
nejdriv zkoukni veci jako: svicky, koncovky kabelu, rozdelovac, vzduch filtr, klapku, lanko plynu a vahu vzduchu..taky cuchej, jestli neni v motoru netesnost palivoveho vedeni....to mas za 15 minut zkontrolovane a pak se muze resit dal...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
se omlouvam,jsem M40 ještě neviděl.tak to beru dle své M10,tak mě neukamenujte,snažím se jen pomoct.....Venca píše:Kterej tam ovšem vůbec není....Kejzi píše:....bych zkusil ..
.. proměřit potenciometr škrtící klapky....
![]()
-------

M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
Tak to bereš podle M10 špatně.Kejzi píše:se omlouvam,jsem M40 ještě neviděl.tak to beru dle své M10,tak mě neukamenujte,snažím se jen pomoct.....Venca píše:Kterej tam ovšem vůbec není....Kejzi píše:....bych zkusil ..
.. proměřit potenciometr škrtící klapky....
![]()
-------
Ta žádnej potenciometr škrtící klapky taky nemá...

Spíš má dva spínače poloh, ale sleduje tři režimy.Spolecnik píše:no to je fakt snimac skrtici klapky ma pouze dve polohy
- - -
Zajímala jako první věc vysokonapěťová část zapalování (dle tvýho popisu problémy nastávají při zvýšení tlaků ve válcích - a v takovým případě se obvykle projeví její horší stav).
.
jak se projeví nevím,to ti poradí Venca,ale když ho proměříš měřákem tak mezi pinama 2 a 15 musí být odpor 0 ohmů při běhu naprázdno a když přidáš plyn pomocí klapky tak musí být odpor nekonečno , když proměřuješ svorky 3 a 15 musí být odpor při běhu naprázdno nekonečno a při přidání plynu musí být odpor 0,jinak funkčnost poznáš tak,že když při vyplím motoru přidáš a ubeřeš plyn pomocí klapky tak musí spínač cvaknout a při jízdě v režimu brždění motorem musí ekonoměr nad 1800 ot./m. ukazovat 0 , ale pokud se nemílím tak Dvoris i já jsme měli stejný problém,spínač sice cvakal,ale nefungoval jak by měl,ale stačilo ho jen sundat a vyčistit a zase fachčil.....Ada_CZ píše:(zpět k m40) - jak by se asi projevilo, kdyby na tom snímači zůstal seplý "volnoběh" ale klapka by se otvírala... Dávala by řj menší dávky paliva?

M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
Jasné... to mi mělo dojít- ...brzdění motorem, vypínání vstřiků...
A kejzi taky dík... Já ho mám vpoho... když jsem dělal rozborku klapky tak jsem ho preventivně vyčistil, navíc necvakal, tak jsem poupravil držáky a trochu ho pootočil:)
Pohledal jsem forum a bylo zmíněno i o 3. poloze - plně otevřeno... Nevím jestli se to týká všech motorů E30..

A kejzi taky dík... Já ho mám vpoho... když jsem dělal rozborku klapky tak jsem ho preventivně vyčistil, navíc necvakal, tak jsem poupravil držáky a trochu ho pootočil:)
Pohledal jsem forum a bylo zmíněno i o 3. poloze - plně otevřeno... Nevím jestli se to týká všech motorů E30..
Mam uplne totoznej problem.Do 2tis to jede jak traktor (na 3 hrnky a hada se to).Po 2 tis otacek je vse v poradku.Menil jsem : vahu vzduchu,zapalovaci kabely,palec ,rozdelovac,svicky,vsechny ukostreni,vsechny filtry a stejne to pokracuje.Zkusim tu inducku
Sem zvedavej kdy vyhraju nad timto problemem.Nekdo mi rikal ,ze by to mohl byt tlak ve valcich(prej vyfukovej ventil nedovira).
