Problem m40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Problem m40

Příspěvek od Spolecnik » 06. 09. 2009 17:31

Ahoj kluci mam problem s 1.6m40.

Snazil jsem neco zde najit ale jelikoz je tu mraky temat radsi se zeptam nebo mi nekdo poslete odkaz se stejnym tematem a ja necham toto smazat.

Problem: Kdyz pridavam z volnobeznych otacek, tak jde motor jak traktor a od 2000 ot/min a vys je vse ok.

Deje se to jak na miste tak i za jizdy

Zajimave je ze ze kdyz pridavam pomalu tak to jakz takz jde ale pri prudkem pridani je to hrozny hlavne pri rozjezdu.

Napada nekoho neco ?? Diky vsem za pomoc

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 06. 09. 2009 17:53

Sice jsem dost sobře nepochopil "jak traktor"...jde o to, že se pomalu sbírá nebo že se ze začátku jakoby ještě zaškobrtne...pokud ta 2. možnost, tak netěsnost v sání...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 06. 09. 2009 17:58

no je to takovi jak to popsat jako skubani, trhavi to je ono, ale jen do asi 2 tis ot/min, pak pohoda

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 06. 09. 2009 18:15

Nevím jestli ti tohle pomůže ale kamosovi tohle delal golf a mel špatny kabel od indučky taky mu blbl volnoběh a pri pridani to delalo hrozne veci ale jak se to dostalo do otacek tak pohoda.

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 06. 09. 2009 18:33

pomuze mi cokoliv zitra zkusim

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 06. 09. 2009 19:23

nejdriv zkoukni veci jako: svicky, koncovky kabelu, rozdelovac, vzduch filtr, klapku, lanko plynu a vahu vzduchu..taky cuchej, jestli neni v motoru netesnost palivoveho vedeni....to mas za 15 minut zkontrolovane a pak se muze resit dal...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 06. 09. 2009 19:55

zitra na to mrknu a dam vedet zatim dekuji vsem za prispevky

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 07. 09. 2009 11:27

no to je fakt snimac skrtici klapky ma pouze dve polohy

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 07. 09. 2009 11:59

Venca píše:
Kejzi píše:....bych zkusil ..
.. proměřit potenciometr škrtící klapky....
Kterej tam ovšem vůbec není....

:twisted:

-------
se omlouvam,jsem M40 ještě neviděl.tak to beru dle své M10,tak mě neukamenujte,snažím se jen pomoct..... :cry:
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 09. 2009 12:03

Kejzi píše:
Venca píše:
Kejzi píše:....bych zkusil ..
.. proměřit potenciometr škrtící klapky....
Kterej tam ovšem vůbec není....

:twisted:

-------
se omlouvam,jsem M40 ještě neviděl.tak to beru dle své M10,tak mě neukamenujte,snažím se jen pomoct..... :cry:
Tak to bereš podle M10 špatně.

Ta žádnej potenciometr škrtící klapky taky nemá...

:twisted:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 09. 2009 12:13

Kejzi píše:
tak spínač škrtící klapky no,mam asi nějakej překlep v jedný knížce,jinak myslim takovou tu černou krabičku co je nasunutá na hřídelce škrtící klapky a má piny 2,15 a 3 myslim......
Copak je to knížku?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 09. 2009 12:25

Spolecnik píše:no to je fakt snimac skrtici klapky ma pouze dve polohy
Spíš má dva spínače poloh, ale sleduje tři režimy.
- - -

Zajímala jako první věc vysokonapěťová část zapalování (dle tvýho popisu problémy nastávají při zvýšení tlaků ve válcích - a v takovým případě se obvykle projeví její horší stav).


.

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 07. 09. 2009 12:27

(zpět k m40) - jak by se asi projevilo, kdyby na tom snímači zůstal seplý "volnoběh" ale klapka by se otvírala... Dávala by řj menší dávky paliva?

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 07. 09. 2009 12:35

Ada_CZ píše:(zpět k m40) - jak by se asi projevilo, kdyby na tom snímači zůstal seplý "volnoběh" ale klapka by se otvírala... Dávala by řj menší dávky paliva?
jak se projeví nevím,to ti poradí Venca,ale když ho proměříš měřákem tak mezi pinama 2 a 15 musí být odpor 0 ohmů při běhu naprázdno a když přidáš plyn pomocí klapky tak musí být odpor nekonečno , když proměřuješ svorky 3 a 15 musí být odpor při běhu naprázdno nekonečno a při přidání plynu musí být odpor 0,jinak funkčnost poznáš tak,že když při vyplím motoru přidáš a ubeřeš plyn pomocí klapky tak musí spínač cvaknout a při jízdě v režimu brždění motorem musí ekonoměr nad 1800 ot./m. ukazovat 0 , ale pokud se nemílím tak Dvoris i já jsme měli stejný problém,spínač sice cvakal,ale nefungoval jak by měl,ale stačilo ho jen sundat a vyčistit a zase fachčil..... :twisted:
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 07. 09. 2009 12:36

ještě jsem zapomněl napsat že se to měří při vypnutým motoru..........
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 09. 2009 15:19

Ada_CZ píše:(zpět k m40) - jak by se asi projevilo, kdyby na tom snímači zůstal seplý "volnoběh" ale klapka by se otvírala... Dávala by řj menší dávky paliva?
ŘJ by palivo nedávala v režimu nad cca 1400 ot/min vůbec, při otáčkách nižších by palivo dávala, ale bude v činnosti regulace volnoběhu.

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 07. 09. 2009 18:44

Jasné... to mi mělo dojít- ...brzdění motorem, vypínání vstřiků... :oops:

A kejzi taky dík... Já ho mám vpoho... když jsem dělal rozborku klapky tak jsem ho preventivně vyčistil, navíc necvakal, tak jsem poupravil držáky a trochu ho pootočil:)

Pohledal jsem forum a bylo zmíněno i o 3. poloze - plně otevřeno... Nevím jestli se to týká všech motorů E30..

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 18. 09. 2009 13:25

Tak problem zrejme vyresen byla to indukcni civka

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 19. 09. 2009 18:09

Tak problem je zpet ale s ti rozdilem ze to nedela tolik i kdyz pred tim to taky nedelalo tolik. :cry:

Uživatelský avatar
Migguell
Příspěvky: 282
Registrován: 27. 02. 2007 22:17
Bydliště: Lucany nad Nisou

Příspěvek od Migguell » 19. 09. 2009 18:50

Mam uplne totoznej problem.Do 2tis to jede jak traktor (na 3 hrnky a hada se to).Po 2 tis otacek je vse v poradku.Menil jsem : vahu vzduchu,zapalovaci kabely,palec ,rozdelovac,svicky,vsechny ukostreni,vsechny filtry a stejne to pokracuje.Zkusim tu inducku :wink: Sem zvedavej kdy vyhraju nad timto problemem.Nekdo mi rikal ,ze by to mohl byt tlak ve valcich(prej vyfukovej ventil nedovira).

Odpovědět