
Shell V power rejs vs. e30
Shell V power rejs vs. e30
Dá sa takýmto silným palivom niečo dojebabrať alebo to je pohodke? 

Re: Shell V power rejs vs. e30
Je to fajn věcička - dá se na tom slušně vyvařit škvára, když seš dobrej kšeftman.FaMart píše:Dá sa takýmto silným palivom niečo dojebabrať alebo to je pohodke?
Bambula si to rád naleje do starý vylítaný vrány, aby měl porádnou silnou káru...

- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
me prijde lepci verva100
parkrat jsem vzal plnou ne ze by to bylo "tedka to jede jako krava" ale miniaturni zmeny sli postrehnout,nevim mozna je to placebo zpusobene tim ze tam clovek neco najit chce 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
No teoreticky by měl mít lepší výhřevnost, protože má vyšší oktanový číslo a mělo by to bejt znát.Otázkou je, jak je to doopravdy s kvalitou.
V praxi to vypadá tak, že jsem zozdíl oproti běžnýmu benzínu poznal.Zkoušl jsem to do motoru s mechanickým vstřikováním při závodech a znát to je.Když to auto máš naježděný,tak poznáš i když někoho vezeš.Nemůžeš čekat něco extra, ale rozdíl tam je.Nicméně běžně bych ho netankoval.
V praxi to vypadá tak, že jsem zozdíl oproti běžnýmu benzínu poznal.Zkoušl jsem to do motoru s mechanickým vstřikováním při závodech a znát to je.Když to auto máš naježděný,tak poznáš i když někoho vezeš.Nemůžeš čekat něco extra, ale rozdíl tam je.Nicméně běžně bych ho netankoval.
525 TDS
Problém je v tom, že teda aspoň, co já jsem koukal, tak často je najednou ten slavnej "želvípaavr" jen 95 oktanovej... Vervu 100 jsem lil (do iSa) před rokem pořád a naprostá spokojenost (přesně jak říká Matty), jinak když se najde prostě natural 98, naprosto "stačí"...přec nebudu tankovat 95ku, když mám v techničáku 96 

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Racing netankuju, ale tankuju "obyč" V-power...Četl sem kdysi test v jakymsi časopisu, kdy rozebrali motor fabie, na kterym bylo najeto asi 100tkm a nafotili jak vypadal, usazeniny atd. Pak najeli asi 10tkm na V-power, znovu rozebrali a rozdíl byl vcelku markantní, motor byl opravdu čistší...Tankuju ho proto, že výrobce tvrdí, že obsahuje různý čistící aditiva a vcelku bych tomu i věřil.
325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
Našel jsem něco na internetu 
Pěknej článek hned na úvod. Styl textu mi přípomíná "našeho" zdejšího Vencu
.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903
staršího data, šumi ještě jezdil
http://news.auto.cz/aktuality/100-oktan ... power.html
Lahůdka
http://www.tuning.as/cz/benzin-vyssi-ok ... islo-test/ dovolím si citaci
Asi autor nechtěl vypadat blbět a říct, že to nic nedělá 

Pěknej článek hned na úvod. Styl textu mi přípomíná "našeho" zdejšího Vencu

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903
staršího data, šumi ještě jezdil

http://news.auto.cz/aktuality/100-oktan ... power.html
Lahůdka
http://www.tuning.as/cz/benzin-vyssi-ok ... islo-test/ dovolím si citaci
Zvýší se krut, ale výkon je stejnej, při stejnejch otáčkách?Z testů tedy můžete vidět, že u sportovnějších vozů kdy jsou motory laděny a nastaveny pro palivo s vyšším oktanovým číslem, můžete docílit opravdu většího výkonu motoru (u těchto vozů máte většinou napsáno, že je doporučeno lét benzín o 98 oktanech). U standardních motorů není nárůst výkonu téměř žádný právě díky tomu, že systém není naladěn a nastaven na vyšší oktanové číslo. To ale neznamená, že motor je na tom úplně stejně. U všech testovaných vozů se zvýšil kroutící moment, což má za následek lepší tah motoru.


325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella