Shell V power rejs vs. e30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
FaMart
Příspěvky: 456
Registrován: 27. 04. 2008 09:16
Bydliště: Trstená

Shell V power rejs vs. e30

Příspěvek od FaMart » 13. 08. 2009 12:47

Dá sa takýmto silným palivom niečo dojebabrať alebo to je pohodke? :oops:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Shell V power rejs vs. e30

Příspěvek od Venca » 13. 08. 2009 13:04

FaMart píše:Dá sa takýmto silným palivom niečo dojebabrať alebo to je pohodke? :oops:
Je to fajn věcička - dá se na tom slušně vyvařit škvára, když seš dobrej kšeftman.

Bambula si to rád naleje do starý vylítaný vrány, aby měl porádnou silnou káru...

:twisted:

Uživatelský avatar
Caleb
Příspěvky: 191
Registrován: 01. 06. 2008 17:02

Příspěvek od Caleb » 13. 08. 2009 13:26

Auta, co nemaji detonacni cidlo a nedokazi podle nej seridit predstih, benzin s vyssim oktanovym cislem nevyuzijou. Nic tim nedojebes, ale rozhodne to lip nepojede.

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 13. 08. 2009 17:25

me prijde lepci verva100 ;) parkrat jsem vzal plnou ne ze by to bylo "tedka to jede jako krava" ale miniaturni zmeny sli postrehnout,nevim mozna je to placebo zpusobene tim ze tam clovek neco najit chce ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 08. 2009 19:05

mas dojem ze na inom fore sa to preberalo malo?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Ppajda
Příspěvky: 120
Registrován: 30. 04. 2008 19:58

Příspěvek od Ppajda » 13. 08. 2009 21:24

No teoreticky by měl mít lepší výhřevnost, protože má vyšší oktanový číslo a mělo by to bejt znát.Otázkou je, jak je to doopravdy s kvalitou.
V praxi to vypadá tak, že jsem zozdíl oproti běžnýmu benzínu poznal.Zkoušl jsem to do motoru s mechanickým vstřikováním při závodech a znát to je.Když to auto máš naježděný,tak poznáš i když někoho vezeš.Nemůžeš čekat něco extra, ale rozdíl tam je.Nicméně běžně bych ho netankoval.
525 TDS

Uživatelský avatar
FaMart
Příspěvky: 456
Registrován: 27. 04. 2008 09:16
Bydliště: Trstená

Příspěvek od FaMart » 13. 08. 2009 22:01

ďakujem za názory :wink:

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 14. 08. 2009 00:31

Problém je v tom, že teda aspoň, co já jsem koukal, tak často je najednou ten slavnej "želvípaavr" jen 95 oktanovej... Vervu 100 jsem lil (do iSa) před rokem pořád a naprostá spokojenost (přesně jak říká Matty), jinak když se najde prostě natural 98, naprosto "stačí"...přec nebudu tankovat 95ku, když mám v techničáku 96 :lol:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 14. 08. 2009 07:07

Slysel jsem neco taky o nizsi spotrebe diky tomuto palivu, hlavne u dieselu, a taky ze se ten palivovej system trosku procisti coz je asi picovina.

Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 375
Registrován: 18. 04. 2008 16:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Vasek » 14. 08. 2009 09:36

Racing netankuju, ale tankuju "obyč" V-power...Četl sem kdysi test v jakymsi časopisu, kdy rozebrali motor fabie, na kterym bylo najeto asi 100tkm a nafotili jak vypadal, usazeniny atd. Pak najeli asi 10tkm na V-power, znovu rozebrali a rozdíl byl vcelku markantní, motor byl opravdu čistší...Tankuju ho proto, že výrobce tvrdí, že obsahuje různý čistící aditiva a vcelku bych tomu i věřil.
325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 14. 08. 2009 10:28

Našel jsem něco na internetu :-)

Pěknej článek hned na úvod. Styl textu mi přípomíná "našeho" zdejšího Vencu 8).
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903

staršího data, šumi ještě jezdil :-)
http://news.auto.cz/aktuality/100-oktan ... power.html

Lahůdka
http://www.tuning.as/cz/benzin-vyssi-ok ... islo-test/ dovolím si citaci
Z testů tedy můžete vidět, že u sportovnějších vozů kdy jsou motory laděny a nastaveny pro palivo s vyšším oktanovým číslem, můžete docílit opravdu většího výkonu motoru (u těchto vozů máte většinou napsáno, že je doporučeno lét benzín o 98 oktanech). U standardních motorů není nárůst výkonu téměř žádný právě díky tomu, že systém není naladěn a nastaven na vyšší oktanové číslo. To ale neznamená, že motor je na tom úplně stejně. U všech testovaných vozů se zvýšil kroutící moment, což má za následek lepší tah motoru.
Zvýší se krut, ale výkon je stejnej, při stejnejch otáčkách? :twisted: Asi autor nechtěl vypadat blbět a říct, že to nic nedělá :P
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Odpovědět