spotřeba 2.0 vs 2.5

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Bmw

spotřeba 2.0 vs 2.5

Příspěvek od Bmw » 15. 07. 2004 17:55

Potřeboval bych vědět,jaká je průměrná spotřeba 2.5 oproti 2.0 plastak E30.V tabulkách žere 2.0 -8,6l a 2.5 -9,7 ale díval sem se na ostatní příspěvky a tam jste psali ze je spotreba stejna.Jezdim casto s 2.0 a s lehkou nohou.Diky moc

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 15. 07. 2004 18:19

Jsem přesvědčenej wo tom, že 2.5i chlastá míň jak dvouliter. 8)
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 16. 07. 2004 09:29

Nevim do jakejch tabulek jsi se díval ale podle výrobce má 2,0 i M20 o cca půl litru větší spotřebu než 2,5 i M20...konkrétně je to 9,7 u dvoulitra oproti 9,2 u dvouapůle...
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 16. 07. 2004 09:55

Je to o stavu jednotlivejch motorů. 320i ve 100% stavu bude žrát míň než 325i ve 100% stavu. Rozhašená 320i bude žrát víc než relativně OK 325i atd...
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17. 07. 2004 14:16

tak jsem se trochu projel po republice-617 km na jednu nádrž-Náchod-Praha-Chomutov-Cheb-Chomutov-Praha tempem pořád 100-130 km/h, nějaký to předjíždění a po dotankování (56,36l) mi vyšlo : 9,13 l/100 km
325iA+pořád zapnutá klima...(A=automat)
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Fanda

RE:Spotřeba BMW 325i

Příspěvek od Fanda » 23. 07. 2004 09:45

To Anonym: Pokud chces poradny svezení na žádný spotřebě ti nesmí záležet.Mimochodem má 325 chlemtá tak v průměru okolo 12,5 l/100km i více,musíš to rvát,aby to vůbec jezdilo,jinak tě to ani nebaví.Jsem s ní spokojenej, i když už se poohlížím po něčem lepším: Ale zase to musí bejt BMW

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 23. 07. 2004 12:20

Mimochodem má 325 chlemtá tak v průměru okolo 12,5 l/100km i více,musíš to rvát,aby to vůbec jezdilo,jinak tě to ani nebaví

:shock: :shock: to jsou mi teda novinky, tak dvouapůle se musí rvát aby to vůbec jezdilo???? :roll: :roll:
member of zewl crew

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 23. 07. 2004 12:27

Mao píše:
Mimochodem má 325 chlemtá tak v průměru okolo 12,5 l/100km i více,musíš to rvát,aby to vůbec jezdilo,jinak tě to ani nebaví

:shock: :shock: to jsou mi teda novinky, tak dvouapůle se musí rvát aby to vůbec jezdilo???? :roll: :roll:
ja ti rikal ze ta paka mezi sedadly by mela byt dole.... :lol: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 23. 07. 2004 21:23

GeRoX píše:
Mao píše:
Mimochodem má 325 chlemtá tak v průměru okolo 12,5 l/100km i více,musíš to rvát,aby to vůbec jezdilo,jinak tě to ani nebaví

:shock: :shock: to jsou mi teda novinky, tak dvouapůle se musí rvát aby to vůbec jezdilo???? :roll: :roll:
ja ti rikal ze ta paka mezi sedadly by mela byt dole.... :lol: 8)
Muzu Ti rict, ze po presednuti ze 750 do 325 sem mel pocit ze to auto vubec,ale vubec nejede, ten pocit mam obcas jeste i ted a to kdyz pri predjizdeni ve vetsich rychlostech uz tam neni zadna rezerva. Je pravda, ze kdyz jsem mel prvni 325 tak jsem z ni byl celej unesenej jak to auto lita...ale ted :wink:

Jinak prumer mi vychazi na 11,3l/100km coz mi prijde jako normal
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
luissa
Příspěvky: 81
Registrován: 05. 09. 2003 20:09

Příspěvek od luissa » 24. 07. 2004 00:00

Taky se připojím, mám touringa 2,5. Nevím čím to je, ale poslední dobou se mi taky zdá, že to nějak nejede ( a to mám asi 10 000km po GO ), ale to je asi zvyk. Ovšem, když se svezu mým druhým autem ( Favorit ), tak si připadám, že sedím ve stíhačce.
Ale spotřeba se pochybuje od 9 - 11l/km. A to ji nijak zvlášť nešetřím.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 07. 2004 01:35

Mao píše:Nevim do jakejch tabulek jsi se díval ale podle výrobce má 2,0 i M20 o cca půl litru větší spotřebu než 2,5 i M20...konkrétně je to 9,7 u dvoulitra oproti 9,2 u dvouapůle...
To je nejake placebo. Naco by sa potom vyrabal motor s nizsim vykonom a vacsou spotrebou? Nejako mi potom unika vyznam existencie 2.0i.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 24. 07. 2004 07:53

Radek_750iA píše: Muzu Ti rict, ze po presednuti ze 750 do 325 sem mel pocit ze to auto vubec,ale vubec nejede, ten pocit mam obcas jeste i ted a to kdyz pri predjizdeni ve vetsich rychlostech uz tam neni zadna rezerva. Je pravda, ze kdyz jsem mel prvni 325 tak jsem z ni byl celej unesenej jak to auto lita...ale ted :wink:

Jinak prumer mi vychazi na 11,3l/100km coz mi prijde jako normal
Myslím že po přesednutí z 12V pětilitříka do jakýhokoliv normálnějšího auta ti musí připadat, že to nějak nejede.

Je pravda. že když jsem koupil 325i, tak se mi zdálo, že tahá jak sviňa a teď už mi taky nepřipadá ni brutálního.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 24. 07. 2004 08:11

Max-Max píše:
Mao píše:Nevim do jakejch tabulek jsi se díval ale podle výrobce má 2,0 i M20 o cca půl litru větší spotřebu než 2,5 i M20...konkrétně je to 9,7 u dvoulitra oproti 9,2 u dvouapůle...
To je nejake placebo. Naco by sa potom vyrabal motor s nizsim vykonom a vacsou spotrebou? Nejako mi potom unika vyznam existencie 2.0i.

Placebo efekt :twisted: ?
Když motůrek na hmotnost auta v pohodě "stačí" nemusí se mu šlapat moc na krk - 2.5l v e30.
Ale, když je ten motůrek slabej v nízkejch točkách - 2.0l (fšude)- největší sračka mezi M20 6 válci - 164Nm papírovej krouťák :roll: tak se mu musí trošku víc šlapat na slaboučkej krček, aby to hovínko trošku jelo :twisted: , aby to při rozjezdu třebas náhodou nechcíplo vlivem "máloplynu" :twisted:
Dvoulitr je prostě slabej hovnivál, co chlastá víc jak 2.5.
Dej motor 1.3MPi z felicie do e30 abude to žrát 100% tak (hrubým odhadem) o 5l víc jak 2.0 a to to bude furt stát :twisted:
Nižší zdvih objem automaticky neznamená nižší spotřebu.
Nic ve zlým, ale dvoulitra M20 už ne 8)
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 24. 07. 2004 08:26

DAN píše: Dvoulitr je prostě slabej hovnivál, co chlastá víc jak 2.5.
Plácáš blbosti. To jsi ten 2.0i musel mít dost v pekelným stavu.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 24. 07. 2004 10:27

ondra_m píše:
DAN píše: Dvoulitr je prostě slabej hovnivál, co chlastá víc jak 2.5.
Plácáš blbosti. To jsi ten 2.0i musel mít dost v pekelným stavu.
To je dobrá reakce - plácáš blbosti - ty seš nějakej můj kámoš ? :evil:
Už jsem si všimnul asi dvakrát že se do mě prcáš. :evil:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 24. 07. 2004 11:11

DAN píše:
ondra_m píše:
DAN píše: Dvoulitr je prostě slabej hovnivál, co chlastá víc jak 2.5.
Plácáš blbosti. To jsi ten 2.0i musel mít dost v pekelným stavu.
To je dobrá reakce - plácáš blbosti - ty seš nějakej můj kámoš ? :evil:
Už jsem si všimnul asi dvakrát že se do mě prcáš. :evil:
Nemám rád nepravdy a ještě podané tímto stylem. Nic víc, nic míň.
A prostě jsem neměl sílu, napsat něco chytřejšího. :cry: Takže jsem poklesl k této formulaci.
Tímto se omlouvám a neber to jako osobní útok.
Naposledy upravil(a) ondra_m dne 24. 07. 2004 11:17, celkem upraveno 1 x.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 24. 07. 2004 11:12

měl jsem 2.0 kupé a po Praze si bral-9.5 l/100 km
teď mám 325iA a po Praze si bere-10.5-11 l/100 km
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Vune benzinu
Příspěvky: 627
Registrován: 01. 02. 2004 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vune benzinu » 25. 07. 2004 02:59

hlavné že to je šestihrn neůnavný a nesmrtelný

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 25. 07. 2004 21:14

Jezdil jsem s 520i v E28 z roku 1987 s katem. Nalítaných poctivých 290000 a mám dlouhodobý průměr necelých 10. Nijak mi nepřipadá, že by to auto nějak nejelo. A není to tím, že bych v ničem lepším nejel (735i, 525ix, 525tds, 325tds, M3E30, 318isE30, AUDI V8)

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 26. 07. 2004 07:55

A proto znova říkám, že je to hlavně o stavu toho kterého motoru!!!
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Odpovědět