318iS nestartuje
318iS nestartuje
Vim, že se to tady řeší každej tejden, ale nekamenujte mě, je to taková lahůdka.
Vyměnil jsem motor u 318iS a v pohodě šel nakopnout, měl plynulej chod. Poté jsem to auto nastrojil, vyndal přístrojovku, zas ji nandal. Vyměnil prasklý pojistky v pojistný skříni a chtěl nastartovat - nic. cvakne to ve spínači, ale jinak nic.
A teď ta lahůdka, palivová pumpa se mi roztáčí při otočení klíčku do první polohy, ale ta teď taky nefunguje, zkoušel jsem jí zkratovat a nakopnout manuálně, ale ozvalo se jenom divný cvaknutí z motoru v oblasti filtru aktivního uhli...
Poraďte prosím
Vyměnil jsem motor u 318iS a v pohodě šel nakopnout, měl plynulej chod. Poté jsem to auto nastrojil, vyndal přístrojovku, zas ji nandal. Vyměnil prasklý pojistky v pojistný skříni a chtěl nastartovat - nic. cvakne to ve spínači, ale jinak nic.
A teď ta lahůdka, palivová pumpa se mi roztáčí při otočení klíčku do první polohy, ale ta teď taky nefunguje, zkoušel jsem jí zkratovat a nakopnout manuálně, ale ozvalo se jenom divný cvaknutí z motoru v oblasti filtru aktivního uhli...
Poraďte prosím
ex BMW 318iS AWD - ArseWheelDrive
1:18 M3 E30 (Autoart)
1:18 M3 E30 (Autoart)
minus na motoru v pohodě, startovalo to a teď to zničeho nic nestartuje, starter je v pohodě, problem je zřejmě někde mezi spínačkou a startérem, ale fakt se mi nechce jít po drátech, nesetkal jste se s tim někdo? motor je ukostřenej. nevíte někdo, jestli by to mohlo bejt např. spínačkou?
ex BMW 318iS AWD - ArseWheelDrive
1:18 M3 E30 (Autoart)
1:18 M3 E30 (Autoart)
Vzal bych voltmetr, změřil bych si, zda je v příslušný zdířce (11) konektoru diagnostiky + při otočení klíčku do "Start".afroman píše:minus na motoru v pohodě, startovalo to a teď to zničeho nic nestartuje, starter je v pohodě, problem je zřejmě někde mezi spínačkou a startérem, ale fakt se mi nechce jít po drátech, nesetkal jste se s tim někdo? motor je ukostřenej. nevíte někdo, jestli by to mohlo bejt např. spínačkou?
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Vytahuju tenhle topik, abych zbytečně nezakládal nový.....
Problém je následující: M42 točí, ale nechytne
Stalo se to náhle, motor jsem nastartoval, hned po startu chcípl a pak už nic, jen točí a má minimální snahu chytit.
1. Zkoušel jsem jiskru jako první - jiskra jde, na všech 4 svících
2. Pak jsem šel hledat falešný vzduch - nic... nenašel jsem nikde nic
3. Zkusil jsem sundat hadičku od paliváku a benzín jde, relátko spíná, tam problém není
4. Zkusil jsem přiškrtit odtokovou hadičku z lišty a beze změny, takže ani tlakem by to být nemělo
5. Proměřil jsem snímač otáček na klice - 550 ohmů... to by mělo být v toleranci, odpojil jsem konektor a jiskra už nešla = takže by měl být ok a snad i řj
6. Snímač na vačce měl přesně 1280 ohm, jak by měl mít... Byl dost zasraný od oleje, tak jsem ho vyndal, vyčistil, zkusil znova a došlo k určité změně k lepšímu, má teď větší snahu chytit. Je to možné, že by to byl on?
7. Když jsem vyndal svíčku a zatočil tím, tak šel ven vzduch, benzin nebylo cítit. Podle snímače na vačce ŘJ rozdává signál na vstřiky, může vstřikovat uplně špatně kvůli tomu snímači?
Nemám možnosti pujčit si jiné čidla, dá se to ještě nějak diagnostikovat?
Dál už mě nic nenapadá, předem díky za rady pánové
Problém je následující: M42 točí, ale nechytne

Stalo se to náhle, motor jsem nastartoval, hned po startu chcípl a pak už nic, jen točí a má minimální snahu chytit.
1. Zkoušel jsem jiskru jako první - jiskra jde, na všech 4 svících
2. Pak jsem šel hledat falešný vzduch - nic... nenašel jsem nikde nic
3. Zkusil jsem sundat hadičku od paliváku a benzín jde, relátko spíná, tam problém není
4. Zkusil jsem přiškrtit odtokovou hadičku z lišty a beze změny, takže ani tlakem by to být nemělo
5. Proměřil jsem snímač otáček na klice - 550 ohmů... to by mělo být v toleranci, odpojil jsem konektor a jiskra už nešla = takže by měl být ok a snad i řj
6. Snímač na vačce měl přesně 1280 ohm, jak by měl mít... Byl dost zasraný od oleje, tak jsem ho vyndal, vyčistil, zkusil znova a došlo k určité změně k lepšímu, má teď větší snahu chytit. Je to možné, že by to byl on?
7. Když jsem vyndal svíčku a zatočil tím, tak šel ven vzduch, benzin nebylo cítit. Podle snímače na vačce ŘJ rozdává signál na vstřiky, může vstřikovat uplně špatně kvůli tomu snímači?
Nemám možnosti pujčit si jiné čidla, dá se to ještě nějak diagnostikovat?
Dál už mě nic nenapadá, předem díky za rady pánové


tak vytahni vstřiky a podívej jestli vstřikujou
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
to znamena že vstřikují jak? rozpráši palivo tebo to stříka proudem?Dušan M10B18 píše:Dneska jsem na ně juknul. Sice vstřikují, ale zdá se mi, že ne tak jak by měly....
Takže je jiskra, jde benzín, ale nechytne..... sem tam blafne jeden válec...
tlak paliva si měřil?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Je nejspíše v háji ten snímač polohy vačky.
Udává časování zážehu,tedy jeho okamžik(předstih).
U novějších motorů M50,52 atd. snímač vačky řídí jak časování sekvenčního vstřiku tak časování zážehu,ale je fakt,že při jeho poruše jde motor aspoň v nouzovém režimu,což asi u té staré 318is asi nejde.
Jeho funkci lze zjistit diagnostikou a pak osciloskopem připojeným na výstupní signál toho čidla vačky.
Udává časování zážehu,tedy jeho okamžik(předstih).
U novějších motorů M50,52 atd. snímač vačky řídí jak časování sekvenčního vstřiku tak časování zážehu,ale je fakt,že při jeho poruše jde motor aspoň v nouzovém režimu,což asi u té staré 318is asi nejde.
Jeho funkci lze zjistit diagnostikou a pak osciloskopem připojeným na výstupní signál toho čidla vačky.
Samozřejmě toto ovšem platí,když nejsou "uteklý" rozvody.fafejta píše:Je nejspíše v háji ten snímač polohy vačky.
Udává časování zážehu,tedy jeho okamžik(předstih).
U novějších motorů M50,52 atd. snímač vačky řídí jak časování sekvenčního vstřiku tak časování zážehu,ale je fakt,že při jeho poruše jde motor aspoň v nouzovém režimu,což asi u té staré 318is asi nejde.
Jeho funkci lze zjistit diagnostikou a pak osciloskopem připojeným na výstupní signál toho čidla vačky.
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín