Otáčkoměr ukazuje blbosti

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Steve
Příspěvky: 90
Registrován: 27. 12. 2003 10:03
Bydliště: okres Chrudim

Otáčkoměr ukazuje blbosti

Příspěvek od Steve » 15. 07. 2004 18:15

mam 316i M10 a otáčkoměr mě při 850 ukazuje 450, při 3500 ukazuje 2000, na omezovač ukazuje 4200. Ta palubka je tam prej dávaná z něčeho jinýho. Máte někdo tušení jak to dát do kupy? Nebo celou palubku ?

Dik.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 15. 07. 2004 18:54

Hm, to vypadá, že je z nějakýho šestiválce.

Výměna kódovacího členu by možná pomohla.

Kolik je červených LED na SI?

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 15. 07. 2004 22:49

Jo to bude spatne codestecker vzadu v budikach, ja taky koupil jednou budiky a kodestecker tam byl z 6V( ja mel 4V). Uz se to tu resilo a byl tu i obrazek s nastavenim toho codesteckery, vyriznes v nem jinde packu a ty predesly zalepis a je to.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 07. 2004 06:20

Feryt píše:Jo to bude spatne codestecker vzadu v budikach...
Jsou dva druhy pritrojovek. Starsi provedeni ma mechanicky codestecker zezadu, novejsi ma elektronicky vpredu vpravo dole.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 07. 2004 06:24

Francis píše:...novejsi ma elektronicky vpredu vpravo dole.
ja len doplnim, ze ten novsi elektronicky sa ochcat neda, ten treba vymenit. :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 07. 2004 13:24

Feryt píše:
Max-Max píše:
Francis píše:...novejsi ma elektronicky vpredu vpravo dole.
ja len doplnim, ze ten novsi elektronicky sa ochcat neda, ten treba vymenit. :wink:
Nejak to jit musi...
Pokial mas programator na integrace a program do svabu origo z iS-a, tak ano, pojde to.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 16. 07. 2004 13:42

No vida. Nebyl by problem ten program stahnout ze svabu a hodit sem na veb ne? Jako jsou tu ridici jednotky... ale ctecku nemam, pac jsem to nepotreboval.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 17. 07. 2004 09:57

Steve píše:sem to hledal v historii ten codestecker zapojení a nenašel jsem to. Jestli někdo víte kde to je dejte sem prosim link. Dik.
Zapojení codiersteckeru tady nikde není, ani popis výřezů mechanickýho codiersteckeru.
--------
Jakej máš codierstecker?

- mechanický (do 1986), 3 červené LED na servisním indikátoru

- elektronický (od 1986) 1 červená LED -- ""--

------
Naposledy upravil(a) Venca dne 30. 06. 2009 16:56, celkem upraveno 1 x.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 17. 07. 2004 22:44

Steve píše:mám tam jednu červenou led
Složitější.

Já měl mech., stačí předělat zářezy.

U tý novější se asi bude muset dát jinej.
Je to plastová krabička vpravo dole (pod kontrolkou dobíjení) s nápisem BMW 03 a řádkou čísel pod tím.
Uvnitř je integráč.

Uživatelský avatar
Steve
Příspěvky: 90
Registrován: 27. 12. 2003 10:03
Bydliště: okres Chrudim

Příspěvek od Steve » 18. 07. 2004 12:19

tak už sem na to přišel, já jak sem se v tom kuchal, tak sem přehodil ty pásky s těma diodama, takže OPRAVA: má to 3 červený diody !!!!

Venca.

Příspěvek od Venca. » 18. 07. 2004 12:27

Steve píše:tak už sem na to přišel, já jak sem se v tom kuchal, tak sem přehodil ty pásky s těma diodama, takže OPRAVA: má to 3 červený diody !!!!
Jestli je to přístrojovka se 3 červenými, je kódovací štekr zezadu.
Je tam 10 lamelek.

325i, ze který jsem to vymontoval, měla výřezy v pozicích 1, 5, 8.

Na 318i M10 jsem ho upravil tak, aby výřezy byly 4, 8.
----

Jinak se mi zdá, že ty pásky s diodama nelze přehodit.

Uživatelský avatar
Steve
Příspěvky: 90
Registrován: 27. 12. 2003 10:03
Bydliště: okres Chrudim

Příspěvek od Steve » 18. 07. 2004 13:06

ten černej hajzl co se do toho zasouvá má jen takový vodící výstupky aby to nešlo dát obráceně.
Ale to jaks napsal s těma lamelama na pozici 4 a 8. Tak tos myslel tak, že se maj spojovat piny 4 a 8 nebo ??? :?:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 18. 07. 2004 19:02

Je tam 10 lamelek (výstupků).

Některý jsou vyříznutý, při zasunutí do přístrojovky to v tom bubínku, kam se štekr zasouvá, nepropojí.

Uživatelský avatar
Steve
Příspěvky: 90
Registrován: 27. 12. 2003 10:03
Bydliště: okres Chrudim

Příspěvek od Steve » 18. 07. 2004 21:30

OK, už funguje,..

Odpovědět