Otáčkoměr ukazuje blbosti
Otáčkoměr ukazuje blbosti
mam 316i M10 a otáčkoměr mě při 850 ukazuje 450, při 3500 ukazuje 2000, na omezovač ukazuje 4200. Ta palubka je tam prej dávaná z něčeho jinýho. Máte někdo tušení jak to dát do kupy? Nebo celou palubku ?
Dik.
Dik.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Jsou dva druhy pritrojovek. Starsi provedeni ma mechanicky codestecker zezadu, novejsi ma elektronicky vpredu vpravo dole.Feryt píše:Jo to bude spatne codestecker vzadu v budikach...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Pokial mas programator na integrace a program do svabu origo z iS-a, tak ano, pojde to.Feryt píše:Nejak to jit musi...Max-Max píše:ja len doplnim, ze ten novsi elektronicky sa ochcat neda, ten treba vymenit.Francis píše:...novejsi ma elektronicky vpredu vpravo dole.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Zapojení codiersteckeru tady nikde není, ani popis výřezů mechanickýho codiersteckeru.Steve píše:sem to hledal v historii ten codestecker zapojení a nenašel jsem to. Jestli někdo víte kde to je dejte sem prosim link. Dik.
--------
Jakej máš codierstecker?
- mechanický (do 1986), 3 červené LED na servisním indikátoru
- elektronický (od 1986) 1 červená LED -- ""--
------
Naposledy upravil(a) Venca dne 30. 06. 2009 16:56, celkem upraveno 1 x.
Jestli je to přístrojovka se 3 červenými, je kódovací štekr zezadu.Steve píše:tak už sem na to přišel, já jak sem se v tom kuchal, tak sem přehodil ty pásky s těma diodama, takže OPRAVA: má to 3 červený diody !!!!
Je tam 10 lamelek.
325i, ze který jsem to vymontoval, měla výřezy v pozicích 1, 5, 8.
Na 318i M10 jsem ho upravil tak, aby výřezy byly 4, 8.
----
Jinak se mi zdá, že ty pásky s diodama nelze přehodit.