
M5 e28
M5 e28
Nedavno sem jel okolo Bychla v Jesenici a vidim tam v bazaru cernou M5 e28 3.5i, tak sem se na ni byl mrknout a .. No nevim, 160000km najeto, alarm, klima, abs atd., cerna kuze(vcelku osoupana), litaky s pneu 225/50, celkove stav tak 90%. Myslel sem si, ze mam o bmw jakztakz prehled a proto me zaskocila cena. Z toho duvodu se vas ptam-kolik si myslite ze by byla tak odpovidajici? 

- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
To, co stojí u Bychla je originál M5 E28, žádná M535i. Tj. 286 PSů. Cenovka je tam tuším 190k, ale když jí ještě prodával přímo majitel tak byla za míň. Nemít 6ku tak už mi stojí před barákem. Je to docela raritka, protože jich bylo vyrobenejch jenom cca 500 ks.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Re: M5 e28
Albert píše:Nedavno sem jel okolo Bychla v Jesenici a vidim tam v bazaru cernou M5 e28 3.5i, tak sem se na ni byl mrknout a .. No nevim, 160000km najeto, alarm, klima, abs atd., cerna kuze(vcelku osoupana), litaky s pneu 225/50, celkove stav tak 90%. Myslel sem si, ze mam o bmw jakztakz prehled a proto me zaskocila cena. Z toho duvodu se vas ptam-kolik si myslite ze by byla tak odpovidajici?
ta kuze se zda osoupana, ale neni, je krasne hladka, nevim co s ni je.......
cose stavu týče dovolim si tvrdit, že je 97% stav

- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: M5 e28
Bože, řešit když je z kožených sedaček užíváním lehce strhnutá krycí barva, to snad ani u takovýho auta ne, co? Kůže jako taková když ji nějakej dobytek neprotrhne něčím ostrým, tak vydrží několik desetiletí, znovu nastříkat barvou jde vždycky a vypadá to jako nový. Navíc není problém to nechat přečalounit komplet do nové.Lukas-e21 píše:Albert píše:Nedavno sem jel okolo Bychla v Jesenici a vidim tam v bazaru cernou M5 e28 3.5i, tak sem se na ni byl mrknout a .. No nevim, 160000km najeto, alarm, klima, abs atd., cerna kuze(vcelku osoupana), litaky s pneu 225/50, celkove stav tak 90%. Myslel sem si, ze mam o bmw jakztakz prehled a proto me zaskocila cena. Z toho duvodu se vas ptam-kolik si myslite ze by byla tak odpovidajici?
ta kuze se zda osoupana, ale neni, je krasne hladka, nevim co s ni je.......
cose stavu týče dovolim si tvrdit, že je 97% stav
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Naprosto presne, neni co dodat.. Asi sem mimo, ale skoro 200 taliru za 20 let stary auto mi pripadalo nejak moc..Fido píše:To, co stojí u Bychla je originál M5 E28, žádná M535i. Tj. 286 PSů. Cenovka je tam tuším 190k, ale když jí ještě prodával přímo majitel tak byla za míň. Nemít 6ku tak už mi stojí před barákem. Je to docela raritka, protože jich bylo vyrobenejch jenom cca 500 ks.

- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Albert: A skoro 400 talířů za M635CSi ti připadne málo?Albert píše:Asi sem mimo, ale skoro 200 taliru za 20 let stary auto mi pripadalo nejak moc..

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
M535i má standardní třiapůli 218PS, kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.Pawka G. píše:Jakej je rozdíl mezi M5 a M535i? M535i sem viděl a je to nádherný auto...
M635CSi má stejný motor jako ta M5, v Evropě neexistuje označení M6, pouze v USA, kde se prodávalo v jiných výbavách a barvách a se sníženým výkonem na 254PS kvůli emisím, vedlejší efekt je příznivější průběh točivého momentu odspodu.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To oznaceni mas asi nedobre. Stare oznaceni je M88/3, nove oznaceni S31B35 (mozna S32B35, nejsem si uplne jisty)RedBaron píše:... kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Je to S38B35 , 88 byla v M1 (to byl první M motor vůbec). Omluva za zmatení.Francis píše:To oznaceni mas asi nedobre. Stare oznaceni je M88/3, nove oznaceni S31B35 (mozna S32B35, nejsem si uplne jisty)RedBaron píše:... kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
M88 byla v nekolika variantach:RedBaron píše:Je to S38B35 , 88 byla v M1 (to byl první M motor vůbec). Omluva za zmatení.Francis píše:To oznaceni mas asi nedobre. Stare oznaceni je M88/3, nove oznaceni S31B35 (mozna S32B35, nejsem si uplne jisty)RedBaron píše:... kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.
M88 pro M1 "prodejni", vstrikovani mechanicke Kugelfischer
M88/1 pro M1 pro zavody Procar, 470-490 PS
M88/2 pro M1 turbo, 850-950 PS podle tlaku bi-turba
M88/3 pro M5 E28, E24 M635i
Pozdeji byly tyto motory "prejmenovany" na S31/S32
S38 motory byly az pro E34 M5
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Už vím odkud to mám, mám to z šestkovýho boardu na roadfly, určitě tím označujou tu jejich verzi.Francis píše:M88 byla v nekolika variantach:RedBaron píše:Je to S38B35 , 88 byla v M1 (to byl první M motor vůbec). Omluva za zmatení.Francis píše: To oznaceni mas asi nedobre. Stare oznaceni je M88/3, nove oznaceni S31B35 (mozna S32B35, nejsem si uplne jisty)
M88 pro M1 "prodejni", vstrikovani mechanicke Kugelfischer
M88/1 pro M1 pro zavody Procar, 470-490 PS
M88/2 pro M1 turbo, 850-950 PS podle tlaku bi-turba
M88/3 pro M5 E28, E24 M635i
Pozdeji byly tyto motory "prejmenovany" na S31/S32
S38 motory byly az pro E34 M5
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
U tehle starsich motoru je v oznaceni trochu zmatek, nektere motory mely oboje cislovani. Napriklad v E23 745i byl 3.5 turbo, resp.:RedBaron píše:Už vím odkud to mám, mám to z šestkovýho boardu na roadfly, určitě tím označujou tu jejich verzi.
M102 - 3.2 turbo + L-Jetronic, nove znaceni M30B32LAE
M106 - 3.4 turbo + Motronic, nove oznaceni M30B34MAE
Stare cislovani neobsahovalo zakodovany zdvihovy objem motoru, proto asi presli na nove. Navic ve starem schematu nebyly odliseny sportovni motory, vsechny zacinaly na "M".
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
A ten rozdíl je jen v motoru nebo i v podvozku, ve výbavě a tak? Ta M535i byla teda v plný náloži včetně klima a tempomatu....díkyRedBaron píše:M535i má standardní třiapůli 218PS, kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.Pawka G. píše:Jakej je rozdíl mezi M5 a M535i? M535i sem viděl a je to nádherný auto...
M635CSi má stejný motor jako ta M5, v Evropě neexistuje označení M6, pouze v USA, kde se prodávalo v jiných výbavách a barvách a se sníženým výkonem na 254PS kvůli emisím, vedlejší efekt je příznivější průběh točivého momentu odspodu.

Anonym sem byl já.....Anonymous píše:A ten rozdíl je jen v motoru nebo i v podvozku, ve výbavě a tak? Ta M535i byla teda v plný náloži včetně klima a tempomatu....díkyRedBaron píše:M535i má standardní třiapůli 218PS, kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.Pawka G. píše:Jakej je rozdíl mezi M5 a M535i? M535i sem viděl a je to nádherný auto...
M635CSi má stejný motor jako ta M5, v Evropě neexistuje označení M6, pouze v USA, kde se prodávalo v jiných výbavách a barvách a se sníženým výkonem na 254PS kvůli emisím, vedlejší efekt je příznivější průběh točivého momentu odspodu.

E36 323i coupé
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
M535i měla prostě třiapůli, spoilerový kit, mírně upravenej Bilstein podvozek a stabilizátory, sportovní sedačky, řadičku, kryty prahů a zadní spoiler. Klima je věc, za kterou sis tenkrát musel do všech aut připlatit.Pawka G. píše:A ten rozdíl je jen v motoru nebo i v podvozku, ve výbavě a tak? Ta M535i byla teda v plný náloži včetně klima a tempomatu....díky
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT