M5 e28

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

M5 e28

Příspěvek od Albert » 18. 07. 2004 07:07

Nedavno sem jel okolo Bychla v Jesenici a vidim tam v bazaru cernou M5 e28 3.5i, tak sem se na ni byl mrknout a .. No nevim, 160000km najeto, alarm, klima, abs atd., cerna kuze(vcelku osoupana), litaky s pneu 225/50, celkove stav tak 90%. Myslel sem si, ze mam o bmw jakztakz prehled a proto me zaskocila cena. Z toho duvodu se vas ptam-kolik si myslite ze by byla tak odpovidajici? :?:

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 18. 07. 2004 08:20

a nebyla to M535? pac presne takova voňavka se aci pred dvouma mesicama prodala na ebayu a taky sem pak mlatil hlavou o zed a hlavne ten kdo ji prodal si pak musel ustrelit hlavu pac se prodala za 1100 euro :evil:
----------------------:)

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 18. 07. 2004 08:31

And píše: se prodala za 1100 euro :evil:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 18. 07. 2004 09:58

To, co stojí u Bychla je originál M5 E28, žádná M535i. Tj. 286 PSů. Cenovka je tam tuším 190k, ale když jí ještě prodával přímo majitel tak byla za míň. Nemít 6ku tak už mi stojí před barákem. Je to docela raritka, protože jich bylo vyrobenejch jenom cca 500 ks.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 18. 07. 2004 11:47

ta cena je k jednání, to auto je origo m5, jede jako krava, nedavno tu o tom byla diskuse.

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Re: M5 e28

Příspěvek od Lukas-e21 » 18. 07. 2004 11:55

Albert píše:Nedavno sem jel okolo Bychla v Jesenici a vidim tam v bazaru cernou M5 e28 3.5i, tak sem se na ni byl mrknout a .. No nevim, 160000km najeto, alarm, klima, abs atd., cerna kuze(vcelku osoupana), litaky s pneu 225/50, celkove stav tak 90%. Myslel sem si, ze mam o bmw jakztakz prehled a proto me zaskocila cena. Z toho duvodu se vas ptam-kolik si myslite ze by byla tak odpovidajici? :?:

ta kuze se zda osoupana, ale neni, je krasne hladka, nevim co s ni je.......

cose stavu týče dovolim si tvrdit, že je 97% stav :-)

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: M5 e28

Příspěvek od RedBaron » 18. 07. 2004 14:35

Lukas-e21 píše:
Albert píše:Nedavno sem jel okolo Bychla v Jesenici a vidim tam v bazaru cernou M5 e28 3.5i, tak sem se na ni byl mrknout a .. No nevim, 160000km najeto, alarm, klima, abs atd., cerna kuze(vcelku osoupana), litaky s pneu 225/50, celkove stav tak 90%. Myslel sem si, ze mam o bmw jakztakz prehled a proto me zaskocila cena. Z toho duvodu se vas ptam-kolik si myslite ze by byla tak odpovidajici? :?:

ta kuze se zda osoupana, ale neni, je krasne hladka, nevim co s ni je.......

cose stavu týče dovolim si tvrdit, že je 97% stav :-)
Bože, řešit když je z kožených sedaček užíváním lehce strhnutá krycí barva, to snad ani u takovýho auta ne, co? Kůže jako taková když ji nějakej dobytek neprotrhne něčím ostrým, tak vydrží několik desetiletí, znovu nastříkat barvou jde vždycky a vypadá to jako nový. Navíc není problém to nechat přečalounit komplet do nové.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 18. 07. 2004 15:19

Fido píše:To, co stojí u Bychla je originál M5 E28, žádná M535i. Tj. 286 PSů. Cenovka je tam tuším 190k, ale když jí ještě prodával přímo majitel tak byla za míň. Nemít 6ku tak už mi stojí před barákem. Je to docela raritka, protože jich bylo vyrobenejch jenom cca 500 ks.
Naprosto presne, neni co dodat.. Asi sem mimo, ale skoro 200 taliru za 20 let stary auto mi pripadalo nejak moc.. :oops:

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 18. 07. 2004 17:26

Albert píše:Asi sem mimo, ale skoro 200 taliru za 20 let stary auto mi pripadalo nejak moc.. :oops:
Albert: A skoro 400 talířů za M635CSi ti připadne málo? :D
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 18. 07. 2004 19:19

RedBaron píše:
Albert píše:Asi sem mimo, ale skoro 200 taliru za 20 let stary auto mi pripadalo nejak moc.. :oops:
Albert: A skoro 400 talířů za M635CSi ti připadne málo? :D
Zadara :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 18. 07. 2004 20:49

Jakej je rozdíl mezi M5 a M535i? M535i sem viděl a je to nádherný auto...
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 18. 07. 2004 20:52

Pawka G. píše:Jakej je rozdíl mezi M5 a M535i? M535i sem viděl a je to nádherný auto...
M535i má standardní třiapůli 218PS, kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.

M635CSi má stejný motor jako ta M5, v Evropě neexistuje označení M6, pouze v USA, kde se prodávalo v jiných výbavách a barvách a se sníženým výkonem na 254PS kvůli emisím, vedlejší efekt je příznivější průběh točivého momentu odspodu.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 18. 07. 2004 21:05

RedBaron píše:... kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.
To oznaceni mas asi nedobre. Stare oznaceni je M88/3, nove oznaceni S31B35 (mozna S32B35, nejsem si uplne jisty)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 18. 07. 2004 21:19

Francis píše:
RedBaron píše:... kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.
To oznaceni mas asi nedobre. Stare oznaceni je M88/3, nove oznaceni S31B35 (mozna S32B35, nejsem si uplne jisty)
Je to S38B35 , 88 byla v M1 (to byl první M motor vůbec). Omluva za zmatení. :wink:
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 18. 07. 2004 21:27

RedBaron píše:
Francis píše:
RedBaron píše:... kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.
To oznaceni mas asi nedobre. Stare oznaceni je M88/3, nove oznaceni S31B35 (mozna S32B35, nejsem si uplne jisty)
Je to S38B35 , 88 byla v M1 (to byl první M motor vůbec). Omluva za zmatení. :wink:
M88 byla v nekolika variantach:
M88 pro M1 "prodejni", vstrikovani mechanicke Kugelfischer
M88/1 pro M1 pro zavody Procar, 470-490 PS
M88/2 pro M1 turbo, 850-950 PS podle tlaku bi-turba
M88/3 pro M5 E28, E24 M635i
Pozdeji byly tyto motory "prejmenovany" na S31/S32

S38 motory byly az pro E34 M5
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 18. 07. 2004 21:30

Francis píše:
RedBaron píše:
Francis píše: To oznaceni mas asi nedobre. Stare oznaceni je M88/3, nove oznaceni S31B35 (mozna S32B35, nejsem si uplne jisty)
Je to S38B35 , 88 byla v M1 (to byl první M motor vůbec). Omluva za zmatení. :wink:
M88 byla v nekolika variantach:
M88 pro M1 "prodejni", vstrikovani mechanicke Kugelfischer
M88/1 pro M1 pro zavody Procar, 470-490 PS
M88/2 pro M1 turbo, 850-950 PS podle tlaku bi-turba
M88/3 pro M5 E28, E24 M635i
Pozdeji byly tyto motory "prejmenovany" na S31/S32

S38 motory byly az pro E34 M5
Už vím odkud to mám, mám to z šestkovýho boardu na roadfly, určitě tím označujou tu jejich verzi.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 18. 07. 2004 21:42

RedBaron píše:Už vím odkud to mám, mám to z šestkovýho boardu na roadfly, určitě tím označujou tu jejich verzi.
U tehle starsich motoru je v oznaceni trochu zmatek, nektere motory mely oboje cislovani. Napriklad v E23 745i byl 3.5 turbo, resp.:
M102 - 3.2 turbo + L-Jetronic, nove znaceni M30B32LAE
M106 - 3.4 turbo + Motronic, nove oznaceni M30B34MAE

Stare cislovani neobsahovalo zakodovany zdvihovy objem motoru, proto asi presli na nove. Navic ve starem schematu nebyly odliseny sportovni motory, vsechny zacinaly na "M".
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18. 07. 2004 23:08

RedBaron píše:
Pawka G. píše:Jakej je rozdíl mezi M5 a M535i? M535i sem viděl a je to nádherný auto...
M535i má standardní třiapůli 218PS, kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.

M635CSi má stejný motor jako ta M5, v Evropě neexistuje označení M6, pouze v USA, kde se prodávalo v jiných výbavách a barvách a se sníženým výkonem na 254PS kvůli emisím, vedlejší efekt je příznivější průběh točivého momentu odspodu.
A ten rozdíl je jen v motoru nebo i v podvozku, ve výbavě a tak? Ta M535i byla teda v plný náloži včetně klima a tempomatu....díky 8)

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 18. 07. 2004 23:10

Anonymous píše:
RedBaron píše:
Pawka G. píše:Jakej je rozdíl mezi M5 a M535i? M535i sem viděl a je to nádherný auto...
M535i má standardní třiapůli 218PS, kdežto M5 má čtyřiadvacetiventil S88B35 s 286 PS.

M635CSi má stejný motor jako ta M5, v Evropě neexistuje označení M6, pouze v USA, kde se prodávalo v jiných výbavách a barvách a se sníženým výkonem na 254PS kvůli emisím, vedlejší efekt je příznivější průběh točivého momentu odspodu.
A ten rozdíl je jen v motoru nebo i v podvozku, ve výbavě a tak? Ta M535i byla teda v plný náloži včetně klima a tempomatu....díky 8)
Anonym sem byl já..... :oops:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 19. 07. 2004 00:09

Pawka G. píše:A ten rozdíl je jen v motoru nebo i v podvozku, ve výbavě a tak? Ta M535i byla teda v plný náloži včetně klima a tempomatu....díky 8)
M535i měla prostě třiapůli, spoilerový kit, mírně upravenej Bilstein podvozek a stabilizátory, sportovní sedačky, řadičku, kryty prahů a zadní spoiler. Klima je věc, za kterou sis tenkrát musel do všech aut připlatit.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Odpovědět