!!! VSTŘIKOVAČE - BENZÍŇÁKY !!!
!!! VSTŘIKOVAČE - BENZÍŇÁKY !!!
Nevíte někdo, jak vyzkoušet, zda jsou v pořádku vstřikovače? Případně jestli jsou nějak spravit (vyčistit - čím). Někdo tady taky psal, že odchází nějaká těsnění u vstřiků - můžete mi poradit?.
Ten můj plyňák už skoro vůbec nejede na benzín - strašně to škubá, netočí víc jak 4tis ot., střídavě to jede tak na 3-5 válců. Zhoršovalo se to postupně. Kromě diagnostiky jsem vyzkoušel snad už úplně všechno - vůle ventilů, svíčky, VN kabely, rozdělovač, filtry, resetovat ŘJ, lambda... Mám podezření právě na vstřiky - prej když se jezdí jenom na plyn tak se zasíraj i když mi to připadá nějaký divný - vstřikovače jsou v sání ještě před sacím ventilem, takže vůbec nejsou ve spalovacím prostoru, tak od čeho by se zasraly? To jako od směsi vzduchu s plynem? Jsem z toho vedle, ale chci je přezkoušet.
Napadlo mě vyndat celý sání, připojit to k palivovýmu systému - natvrdo proklemovat benzínové čerpadlo aby běželo i když se motor netočí a ručně ty vstřikovače spínat. Nevím jakým napětím - 12V? Abych je nějak nezkurvil, když na ně prostě na 2 sekundy připojim 12V. No a pak se dívat, jestli rozprašujou správně a jestli neukapávají. To je vše co mě napadlo.
Jinak pokud to nebudou vstřikovače tak už zbývá asi jenom váha vzduchu a diagnostika. Na plyn to jede dobře. Včera jsem zkusil nalít do nádrže čistič vstřiků - firma WYNN'S, ujel jsem s tím 150km, můj subjektivní pocit je že se to trochu zlepšilo, ale mám takový tušení, že se to tím úplně nespraví.
Mimochodem četl jsem tady starý diskuse ke vstřikům a jak tak koukám, tak nikdo moc nechápe, jak to funguje. U šestiválce jsou paralelně spojeny vždy 3 a 3, to se tedy skutečně u některého válce vstřikuje palivo, když je uzavřený ventil? To by byla pěkná prasárna a ne BMW. Nějak to nechápu.
Ten můj plyňák už skoro vůbec nejede na benzín - strašně to škubá, netočí víc jak 4tis ot., střídavě to jede tak na 3-5 válců. Zhoršovalo se to postupně. Kromě diagnostiky jsem vyzkoušel snad už úplně všechno - vůle ventilů, svíčky, VN kabely, rozdělovač, filtry, resetovat ŘJ, lambda... Mám podezření právě na vstřiky - prej když se jezdí jenom na plyn tak se zasíraj i když mi to připadá nějaký divný - vstřikovače jsou v sání ještě před sacím ventilem, takže vůbec nejsou ve spalovacím prostoru, tak od čeho by se zasraly? To jako od směsi vzduchu s plynem? Jsem z toho vedle, ale chci je přezkoušet.
Napadlo mě vyndat celý sání, připojit to k palivovýmu systému - natvrdo proklemovat benzínové čerpadlo aby běželo i když se motor netočí a ručně ty vstřikovače spínat. Nevím jakým napětím - 12V? Abych je nějak nezkurvil, když na ně prostě na 2 sekundy připojim 12V. No a pak se dívat, jestli rozprašujou správně a jestli neukapávají. To je vše co mě napadlo.
Jinak pokud to nebudou vstřikovače tak už zbývá asi jenom váha vzduchu a diagnostika. Na plyn to jede dobře. Včera jsem zkusil nalít do nádrže čistič vstřiků - firma WYNN'S, ujel jsem s tím 150km, můj subjektivní pocit je že se to trochu zlepšilo, ale mám takový tušení, že se to tím úplně nespraví.
Mimochodem četl jsem tady starý diskuse ke vstřikům a jak tak koukám, tak nikdo moc nechápe, jak to funguje. U šestiválce jsou paralelně spojeny vždy 3 a 3, to se tedy skutečně u některého válce vstřikuje palivo, když je uzavřený ventil? To by byla pěkná prasárna a ne BMW. Nějak to nechápu.
Mohu ti potvrdit, všechno co jsi sám napsal. 
Vstřiky na 12V nech je v sání, důležitá je polarita. Sám jsem to tak dělal.
Můžeš je mít sepnutý klidně dýl nic jim to neudělá.
Až je připojíš tak velmi dobře uvidíš jak fungujou nefungujou.
Viděl jsem:
1) místo mlhy stříkal proud¨
2) netříkalo nic
3) kapal
4) kapal i když nebyl zapnutej.
Správně má stříkat krásnou mlhu.
Odejít můžou ty těsnící kroužky kolem nich. Jestli je ten plyn rozežere? A pak by to tamtudy přisávalo vzduch...
Zapojený jsou vskutku 3 a 3...

Vstřiky na 12V nech je v sání, důležitá je polarita. Sám jsem to tak dělal.
Můžeš je mít sepnutý klidně dýl nic jim to neudělá.
Až je připojíš tak velmi dobře uvidíš jak fungujou nefungujou.
Viděl jsem:
1) místo mlhy stříkal proud¨
2) netříkalo nic
3) kapal
4) kapal i když nebyl zapnutej.
Správně má stříkat krásnou mlhu.
Odejít můžou ty těsnící kroužky kolem nich. Jestli je ten plyn rozežere? A pak by to tamtudy přisávalo vzduch...
Zapojený jsou vskutku 3 a 3...
Ondra ex.M-Fahrer
Re: !!! VSTŘIKOVAČE - BENZÍŇÁKY !!!
U 6V jdou 3 a 3 spolu, u 4V jdou všechny 4 najednou.Rotten píše:-Mimochodem četl jsem tady starý diskuse ke vstřikům a jak tak koukám, tak nikdo moc nechápe, jak to funguje. U šestiválce jsou paralelně spojeny vždy 3 a 3, to se tedy skutečně u některého válce vstřikuje palivo, když je uzavřený ventil? To by byla pěkná prasárna a ne BMW. Nějak to nechápu.
Takhle to funguje.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jo pokud jsi jezdil dlouho na LPG tak se Ti "ucpaly" Mě se to jednou taky stalo a vyřešil jsem to delší jízdu na benál (dokonce jsem připaltil na V-power) a asi po 3/4 nádrže se to začalo zlepšovat. Ted už neškudlím a jezdím střídavě na benál a nemám vůbec žádné problémy.




Re: !!! VSTŘIKOVAČE - BENZÍŇÁKY !!!
Fakt ? Ja teda malovalec nikdy nevlastnil, ale jednou jsem se tak nahodne hrabal v iSu, ktery nechtelo jet. Diagnoza padla na vstriky. Kdyz jsem je testoval a mel jsem je venku a pripojoval na jednotlivy vstriky po otevreni listy napeti, tak se teda oteviraly vzdycky dva a dva.Venca. píše:u 4V jdou všechny 4 najednou.
Takhle to funguje.
Ma to M10, ci M40 jinak ? Nebo jsem se hrabal v nadcasovem ctyrvalu ?

- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!! VSTŘIKOVAČE - BENZÍŇÁKY !!!
¨Jirka325 píše:Fakt ? Ja teda malovalec nikdy nevlastnil, ale jednou jsem se tak nahodne hrabal v iSu, ktery nechtelo jet. Diagnoza padla na vstriky. Kdyz jsem je testoval a mel jsem je venku a pripojoval na jednotlivy vstriky po otevreni listy napeti, tak se teda oteviraly vzdycky dva a dva.Venca. píše:u 4V jdou všechny 4 najednou.
Takhle to funguje.
Ma to M10, ci M40 jinak ? Nebo jsem se hrabal v nadcasovem ctyrvalu ?
Jo jo motronic 2 a 2.......... jetronic všechny 4




- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Nahore i dole jsou O-krouzky 7,52x3,53 Vstriky jsou zasunuty do saciho potrubi, na ne je nasunuta palivova lista a ta je prisroubovana k sacimu potrubi.Rotten píše:Dík za rady. Ještě bych rád věděl, jak vstřik drždí v té liště a kolik stojí ty těsnění pod vstřiky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Taky se na to chystám.Napadlo mě vyndat celý sání, připojit to k palivovýmu systému - natvrdo proklemovat benzínové čerpadlo aby běželo i když se motor netočí a ručně ty vstřikovače spínat.
Měls na mysli napájet čerpadlo natvrdo, aby tlačilo benzín a pak spínat jednotlivý vstřiky ? Ještě jsem na to moc nekoukal, protože se mi nechtělo oddělávat sání, ale jak to vlastně funguje ? Na vstřicích je napájení, takže to poodpojuju a budu to zkoušet po jednom ? Možná kdybych to šel radši vyzkoušet a blbě se neptal, tak to mám hotový rychlejc, ale zatím potřebuju jezdit a nedokážu odhadnout, kolik to zabere času. No a když zjistím, že je ňákej vstřik špatnej, tak budu stejně ňákej muset sehnat. Taky jsem zvědav, jestli se ty "o" kroužky daj sehnat jinde než jenom u BMW

BlackM....W
už jsem to někde psal, v BMW Bychl 1 ks-70 Kč,-Rotten píše:Dík za rady. Ještě bych rád věděl, jak vstřik drždí v té liště a kolik stojí ty těsnění pod vstřiky.
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Mhm, Rottene, a nechceš půjčit komplet sání se vstřikama i lištou a klapkou, vytočit těch 12 matic na hlavě a projet se s mým rezervním sáním, resp. ti můžu půjčit lištu se vstřikama, ale přijde mi zbytečný ji vyndavat ze sacích parohů... gdyžtak sa ozvi, v neděli budu v Q.
PS- Prezervní váhu vzduchu mám taky.
PS- Prezervní váhu vzduchu mám taky.
Tak se podělím o výsledek: parohy jsem vyndal, čerpadlo proklemoval, jednotlivé vstřikovače ručně spínal. Všechny krásně rozprašovaly do cca 1/2 metru. Pak jsem zkusil točit startérem, aby se vidělo, jestli jsou skutečně otevírány řídící jednotkou. Jsou - a jaké bylo moje překvapení: VŠECH 6 VSTŘIKOVAČŮ OTEVÍRÁ V ÚPLNĚ STEJNÝ OKAMŽIK!!! Prostě jdou všechny naráz. Žádné 3 a 3. Auto je 2.7eta, r.v. 85, Motronic dle katalogu úplně ta první verze. To tam mohli rovnou všech 6 vstřiků spojit jedním dvoudrátem a bylo by to stejný.