Z čeho si vyčetl, že má Prox na veteránech svojí e32?curich píše:jak můžeš mít doklad historického vozidla, když máš káru z 93 ... nebo sem zase něco zaspal?Prox píše:ja ti ani nevim, treba DC bude vedet jak to oficialne ma byt, ja zvolal manikovi, dal mu penize a fotky a pak si vyzvedl prukaz historickeho vozidla
na veterána? možno smazat, pokud to ostatní nevyužijí
E30 320i 87' Zinnoberrot
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
samozrejme, snaha je zasluzna.... ale co ja vim, tady je mozna tak 10 lidi co maji V auto.... nejdriv si zajdi pro info a pak si to tady porovnej, do te doby nema smysl cokoliv resit pokud nemas zakladni info a to se tyka i auta... a jeste jednou opakuju, pokud nemas v kapse, ani to neres, je to proste studna do ktery jen lijes a vytahnes jen zlomek toho co tam das. Uvaz sve moznosti predem a nehledej hned zpusob jak usetrit na pojisteni prave timhle zpusobem..PÁREK píše:to ze testace stoje... proto se ptam. jako mam pocit ze nedelam nic spatne. Samozrejme si to vsechno obeham, jde mi o to abych mel alespon tucha o co jde? nebo ti to tak vadi?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
už jsem o tom psal několikrát, napříště si to někam uložim a pak jen copy/paste nebo se do dá do FAQ
když chceš mít levný povinný ručení a auto má mít status veterána, musíš mít historicky zachované udržované vozidlo nyní minimálně 25 let staré, tzn. rv 1984 a nižší - tzn. nezrezlá kastle, technický stav aby to bylo schopno projít STK nebo podobnou zkouškou
pokud máš takové auto, tak máš dvě varianty:
1. máš už auto na českých značkách
- zajdeš si do veteránského klubu, který dělá testace vozidel a necháš si auto otestovat(nějaký lejstra a focení auta)
- je to jak kde, ale většinou do 2 tisíc
- dostaneš průkaz historického vozidla a s tím pak jdeš na pojišťovnu
- při této alternativě chodíš dál na klasickou technickou
- výhodou je nenápadnost v provozu
- a každý rok na klubovou retestaci - ověření stavu vozidla, číslo kastle a motoru a stav vozidla
2. nemáš auto na českých značkách a není možnost je na ně dostat, nebo vyloženě chceš Včka
- vyplníš lejstro pro historickou testaci, nafotíš, nakopíruješ 5krát, zajdeš do veteránskýho klubu, otestujou ti to, pak jdeš na krajskou testaci, tam to zkontrolujou, otestujou, pak s tim jdeš normálka pro značky na místní dopravní odbor
- poplatky jsou různý, ale je to cca 5 a více tisíc
- když to máš na těhle značkách tak nesmíš jezdit každodenně, jinak to ale momentálně omezený není
- je to ale víc nápadný pro policajty a některý neznaj současnou právní úpravu, tak někdy pruděj
- výhodou je, že jseš všude doma, protože na značce nemáš označení odkud jsi
- s Včkama se nejezdí na technickou ale musíš každý rok dodat protokol o funkčnosti všech důležitých systémů auta buď z STK nebo od výrobce auta
- a každý rok na klubovou retestaci - ověření stavu vozidla, číslo kastle a motoru a stav vozidla
když chceš mít levný povinný ručení a auto má mít status veterána, musíš mít historicky zachované udržované vozidlo nyní minimálně 25 let staré, tzn. rv 1984 a nižší - tzn. nezrezlá kastle, technický stav aby to bylo schopno projít STK nebo podobnou zkouškou
pokud máš takové auto, tak máš dvě varianty:
1. máš už auto na českých značkách
- zajdeš si do veteránského klubu, který dělá testace vozidel a necháš si auto otestovat(nějaký lejstra a focení auta)
- je to jak kde, ale většinou do 2 tisíc
- dostaneš průkaz historického vozidla a s tím pak jdeš na pojišťovnu
- při této alternativě chodíš dál na klasickou technickou
- výhodou je nenápadnost v provozu
- a každý rok na klubovou retestaci - ověření stavu vozidla, číslo kastle a motoru a stav vozidla
2. nemáš auto na českých značkách a není možnost je na ně dostat, nebo vyloženě chceš Včka
- vyplníš lejstro pro historickou testaci, nafotíš, nakopíruješ 5krát, zajdeš do veteránskýho klubu, otestujou ti to, pak jdeš na krajskou testaci, tam to zkontrolujou, otestujou, pak s tim jdeš normálka pro značky na místní dopravní odbor
- poplatky jsou různý, ale je to cca 5 a více tisíc
- když to máš na těhle značkách tak nesmíš jezdit každodenně, jinak to ale momentálně omezený není
- je to ale víc nápadný pro policajty a některý neznaj současnou právní úpravu, tak někdy pruděj
- výhodou je, že jseš všude doma, protože na značce nemáš označení odkud jsi
- s Včkama se nejezdí na technickou ale musíš každý rok dodat protokol o funkčnosti všech důležitých systémů auta buď z STK nebo od výrobce auta
- a každý rok na klubovou retestaci - ověření stavu vozidla, číslo kastle a motoru a stav vozidla
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
