
324d mizí voda,help
324d mizí voda,help
čest, chlapci mám drobný problémek, začala se ztrácet voda z mích kamen, od neděle sem dolejval cca 6L, na cca 500km, auto nevaří, nehřeje se, netlakuje, olej čistý, emulze na víčku není, starty na jedničku, ta sem s verdiktem zkušených
co tomu je?

E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
prohlidni poradne chladic, me prosakoval u vypustaku a pak jestli nekde jemne neprosakuje nejaka hadice, co jde k motoru, je tam horko, takze i kdyz unika, tak na pohled porad suchy, taky jsem takhle jednu mel...byly to maly uniky jakoby, ale presne se mi ztracelo hodne vody
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
mrknu, pod chladičem sucho, asi by dost pomohlo to natlakovat že? jinak na hadici co jde od chladiče k hlavě je jakoby čůrek vodního kamene, bo co to je
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
ha, kdyby to bylo jen tutok, ta budu štastnej, zítra ji vymněním z ajinou z dárce a uvidíme 

E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
ty mě děsíš, co tvýmu bylo?
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
uff, jo táák, sem to trošku nepochopil, heh, mno tak drž palec at nemusím kuchat motor 

E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
- Ropák
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 03. 05. 2007 23:14
- Bydliště: Hluboká n/Vlt.
- Kontaktovat uživatele:
Ještě se podívej, jestli Ti neteče topení, nebo aspoň ty vývody z něj, jsou plastový, a tak semo tamo taky prasknou. Já měl najednou v autě úplně mokrej koberec, takže to bylo jasný.
Jinak s tím chladicím okruhem jsem si u TD taky užil svoje, a ještě to nekončí. Tekl mi chladič, v místě spoje plast/kov poblíž horní hadice. Koupil jsem novej (nějaká noname replika), a teklo to v tom samým místě pořád. Koupil jsem teda v BMW hadici (v náhradě neměli). Chcalo to furt. Odnesl jsem chladič na reklamaci, za 2 ! měsíce mi poslali novej. Dám ho do auta, a začne téct vodní pumpa. Říkám, OK, vyměnil jsem vod. pumpu, jede se dál. Ale co to nevidím, teče spodní hadice. To už jsem se nasral, a koupil v BMW zbytek hadic, který tam nemám ještě nový. To bude poježděníčko. Vyměním hadice, všechno pečlivě utáhnu, dolívám další litry nemrzky (pokolikátý už tenhle rok?), a co to nevidím, teče mi nemrzka ve spoji novej chladič - nová spodní hadice. Možná je to zase ve spoji kovová/plastová část chladiče, a jen poblíž tý hadice. Těžko to lokalizovat. Ale není to už k nasrání?
Je fakt, že po ohřátí motoru mám hadice úplně tvrdý, tak si říkám, jestli už to netlakuje, a hlava mi pomalu neříká pápá...
Jinak s tím chladicím okruhem jsem si u TD taky užil svoje, a ještě to nekončí. Tekl mi chladič, v místě spoje plast/kov poblíž horní hadice. Koupil jsem novej (nějaká noname replika), a teklo to v tom samým místě pořád. Koupil jsem teda v BMW hadici (v náhradě neměli). Chcalo to furt. Odnesl jsem chladič na reklamaci, za 2 ! měsíce mi poslali novej. Dám ho do auta, a začne téct vodní pumpa. Říkám, OK, vyměnil jsem vod. pumpu, jede se dál. Ale co to nevidím, teče spodní hadice. To už jsem se nasral, a koupil v BMW zbytek hadic, který tam nemám ještě nový. To bude poježděníčko. Vyměním hadice, všechno pečlivě utáhnu, dolívám další litry nemrzky (pokolikátý už tenhle rok?), a co to nevidím, teče mi nemrzka ve spoji novej chladič - nová spodní hadice. Možná je to zase ve spoji kovová/plastová část chladiče, a jen poblíž tý hadice. Těžko to lokalizovat. Ale není to už k nasrání?
Je fakt, že po ohřátí motoru mám hadice úplně tvrdý, tak si říkám, jestli už to netlakuje, a hlava mi pomalu neříká pápá...
Nemám třícu 

Je fakt, ze jsi mi o tomto neco na srazu na Kameni rikal, ale nejak nebyl cas, resil jsem problemy se svojim autem, musel jsem se soustredit na slalom a tak podobne ...Ropák píše:Ještě se podívej, jestli Ti neteče topení, nebo aspoň ty vývody z něj, jsou plastový, a tak semo tamo taky prasknou. Já měl najednou v autě úplně mokrej koberec, takže to bylo jasný.
Jinak s tím chladicím okruhem jsem si u TD taky užil svoje, a ještě to nekončí. Tekl mi chladič, v místě spoje plast/kov poblíž horní hadice. Koupil jsem novej (nějaká noname replika), a teklo to v tom samým místě pořád. Koupil jsem teda v BMW hadici (v náhradě neměli). Chcalo to furt. Odnesl jsem chladič na reklamaci, za 2 ! měsíce mi poslali novej. Dám ho do auta, a začne téct vodní pumpa. Říkám, OK, vyměnil jsem vod. pumpu, jede se dál. Ale co to nevidím, teče spodní hadice. To už jsem se nasral, a koupil v BMW zbytek hadic, který tam nemám ještě nový. To bude poježděníčko. Vyměním hadice, všechno pečlivě utáhnu, dolívám další litry nemrzky (pokolikátý už tenhle rok?), a co to nevidím, teče mi nemrzka ve spoji novej chladič - nová spodní hadice. Možná je to zase ve spoji kovová/plastová část chladiče, a jen poblíž tý hadice. Těžko to lokalizovat. Ale není to už k nasrání?
Je fakt, že po ohřátí motoru mám hadice úplně tvrdý, tak si říkám, jestli už to netlakuje, a hlava mi pomalu neříká pápá...
Nicmene ...
Na svem byvalim 324td jsem mel stejne problemy, zacal tect radiator topeni, potom ventil ovladajici teplotu topeni, hadice, dalsi hadice, vicko expanzky .... auto se nehralo, rikam si, to nemuze byt praskla hlava, hadice ale celkem tvrdy ...sundam hlavu a praskla byla, ikdyz mezi ventilama nikde napraskla nebyla ...
Po zkousce dvou hlav z D treti byla OK
Mas prasklou hlavu kamarade

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Nebo se zkus podívat na vodní čerpadlo,taky mi chvilku trvalo,než sem zjistil,že voda teče přes ucpávku ven.cca 2l na 150km.Jinak to bylo to samý,co jsi popisoval za zavady.Voda,co tekla po bloku,se docela rychle vypařila a za studena netekla...
exE30-316,318,is,325,324td exE24-630cs,628csi,635csi exE23-735i
E30-318is,324td
E23-735i
E24-645csi
E39-530D touring,525i touring
E30-318is,324td
E23-735i
E24-645csi
E39-530D touring,525i touring
co se tyce tehle motoru, na chlazeni jsou podstatne narocnejsi nez veskerej zbytek produkce v E30
mimoto se tyhle problemy projevujou casteji uz proto ze ty motory jemne tlakujou celej okruh, tim myslim to ze pri ohrati na provozni teplotu je system hadic mnohem tvrdsi nez u tech benzinovejch ikdyz podobny tendence jsem videl xkrat napr. u 318tek v E36kach, toho se netreba jeste bat pokud neni hadice vylozene kamenA
zkontroluj kazdopadne vodni pumpu, je utopena a neni na ni u toho motoru prilis videt, dale domecek pro termostat a ten vyvod na hadicy hlava vs. chladic, to jsou dost osemetny mista vzhledem ke stari a tvorbe prave vodniho kamene
jinak...
k tomu ztraceni vody hlavou motoru, neni nutne pravidlem ze voda jde do oleje olej do vody a nebo voda do komory
u techto motoru , pokud se voda nekam dostane tak vetsinou do ty komory cili motor kouri, vsak casto se stane(i ja mam zkusennost) hlava praskne v miste mezi ventylama(nektere hlavy maji kvuli tomuhle problemu v prostoru mezi nima takovou vlozku v podobe jakoby motylka(vyssi roky vyroby), i ten vsak praska) poto vetsinou nasleduje tesneni ktery pusti vodu diky teplotam ktery tam vznikaj, ta teplota se tou prasklinou nese dal do hlavy, diky tomu muze zacit varit , a nebo voda tece smerem ke komore , zaplavi napr. zavity hlavovych sroubu a odtama se vypari drive nez dojde do komory
lidi si pak myslej ze kdyz codu neikdy nenasli hlavou to urcite neni, to je chyba
jinak preju hodne zdaru, snad najdes nakou proseklou hadici nebo strzenou svorku, drzim palec, pripadne se ozvi(chladic bych mel a kdyby doslo na motor TD asi taky)
mimoto se tyhle problemy projevujou casteji uz proto ze ty motory jemne tlakujou celej okruh, tim myslim to ze pri ohrati na provozni teplotu je system hadic mnohem tvrdsi nez u tech benzinovejch ikdyz podobny tendence jsem videl xkrat napr. u 318tek v E36kach, toho se netreba jeste bat pokud neni hadice vylozene kamenA
zkontroluj kazdopadne vodni pumpu, je utopena a neni na ni u toho motoru prilis videt, dale domecek pro termostat a ten vyvod na hadicy hlava vs. chladic, to jsou dost osemetny mista vzhledem ke stari a tvorbe prave vodniho kamene
jinak...
k tomu ztraceni vody hlavou motoru, neni nutne pravidlem ze voda jde do oleje olej do vody a nebo voda do komory
u techto motoru , pokud se voda nekam dostane tak vetsinou do ty komory cili motor kouri, vsak casto se stane(i ja mam zkusennost) hlava praskne v miste mezi ventylama(nektere hlavy maji kvuli tomuhle problemu v prostoru mezi nima takovou vlozku v podobe jakoby motylka(vyssi roky vyroby), i ten vsak praska) poto vetsinou nasleduje tesneni ktery pusti vodu diky teplotam ktery tam vznikaj, ta teplota se tou prasklinou nese dal do hlavy, diky tomu muze zacit varit , a nebo voda tece smerem ke komore , zaplavi napr. zavity hlavovych sroubu a odtama se vypari drive nez dojde do komory
lidi si pak myslej ze kdyz codu neikdy nenasli hlavou to urcite neni, to je chyba

jinak preju hodne zdaru, snad najdes nakou proseklou hadici nebo strzenou svorku, drzim palec, pripadne se ozvi(chladic bych mel a kdyby doslo na motor TD asi taky)
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
tak auto od pátku stálo v garáži, ted sem k němu přišel nádoba prázdná
dolil sem 2l, všade sucho, jediný co sem objevil je vodní kámen pod pumpou, na hraně bloku ,takže to vypadá na ni,ted sem dojel domu a bylo to tam mokrý, ale vzhledem k tomu že chčije, tak nevim nevim, za chvilu jedu do práglu tk uvidíme, petky mám
jinak sem koukal na topení a všechny spoje a zdá se to být v pořádku


jinak sem koukal na topení a všechny spoje a zdá se to být v pořádku
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
heureka, po pulhodinovém zevlování v motorovém prostoru a dolití vody se začli objevovat kapky pod vodní pumpou, již je objednána a zítra výměna 

E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
tak guuutApple324D píše:heureka, po pulhodinovém zevlování v motorovém prostoru a dolití vody se začli objevovat kapky pod vodní pumpou, již je objednána a zítra výměna

ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.