324d mizí voda,help

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

324d mizí voda,help

Příspěvek od Apple324D » 28. 05. 2009 21:45

čest, chlapci mám drobný problémek, začala se ztrácet voda z mích kamen, od neděle sem dolejval cca 6L, na cca 500km, auto nevaří, nehřeje se, netlakuje, olej čistý, emulze na víčku není, starty na jedničku, ta sem s verdiktem zkušených :( co tomu je?
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Muzzy
Příspěvky: 210
Registrován: 25. 05. 2007 15:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Muzzy » 28. 05. 2009 22:03

a nikudy to netece...?
736 129 249

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 28. 05. 2009 22:12

prohlidni poradne chladic, me prosakoval u vypustaku a pak jestli nekde jemne neprosakuje nejaka hadice, co jde k motoru, je tam horko, takze i kdyz unika, tak na pohled porad suchy, taky jsem takhle jednu mel...byly to maly uniky jakoby, ale presne se mi ztracelo hodne vody
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 28. 05. 2009 22:16

mrknu, pod chladičem sucho, asi by dost pomohlo to natlakovat že? jinak na hadici co jde od chladiče k hlavě je jakoby čůrek vodního kamene, bo co to je
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 28. 05. 2009 22:34

no jasny, to je vona, tu jsem presne mel spatnou
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 28. 05. 2009 22:39

ha, kdyby to bylo jen tutok, ta budu štastnej, zítra ji vymněním z ajinou z dárce a uvidíme :roll:
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 28. 05. 2009 22:49

no doufej...ja jsem si to u svyho taky myslel :lol:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 28. 05. 2009 23:19

ty mě děsíš, co tvýmu bylo?
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 28. 05. 2009 23:28

Apple324D píše:ty mě děsíš, co tvýmu bylo?
no ja mam jeste skurvenej ten chladic, tak jsem to myslel :wink:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 28. 05. 2009 23:30

uff, jo táák, sem to trošku nepochopil, heh, mno tak drž palec at nemusím kuchat motor :roll:
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 29. 05. 2009 06:54

Mne to presakovalo na spodnej hadici kedysi, ale neviem akym sposobom bola prasknuta na chladici ta rurka co je na nej hadica :? dal som novy chladic a pohoda :)
No a zrovna vcera mi zas stihla uniknut voda za minutku :shock: ud*balo mi vodnu pumpu :cry: :cry:
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1279
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ropák » 29. 05. 2009 10:17

Ještě se podívej, jestli Ti neteče topení, nebo aspoň ty vývody z něj, jsou plastový, a tak semo tamo taky prasknou. Já měl najednou v autě úplně mokrej koberec, takže to bylo jasný.

Jinak s tím chladicím okruhem jsem si u TD taky užil svoje, a ještě to nekončí. Tekl mi chladič, v místě spoje plast/kov poblíž horní hadice. Koupil jsem novej (nějaká noname replika), a teklo to v tom samým místě pořád. Koupil jsem teda v BMW hadici (v náhradě neměli). Chcalo to furt. Odnesl jsem chladič na reklamaci, za 2 ! měsíce mi poslali novej. Dám ho do auta, a začne téct vodní pumpa. Říkám, OK, vyměnil jsem vod. pumpu, jede se dál. Ale co to nevidím, teče spodní hadice. To už jsem se nasral, a koupil v BMW zbytek hadic, který tam nemám ještě nový. To bude poježděníčko. Vyměním hadice, všechno pečlivě utáhnu, dolívám další litry nemrzky (pokolikátý už tenhle rok?), a co to nevidím, teče mi nemrzka ve spoji novej chladič - nová spodní hadice. Možná je to zase ve spoji kovová/plastová část chladiče, a jen poblíž tý hadice. Těžko to lokalizovat. Ale není to už k nasrání?

Je fakt, že po ohřátí motoru mám hadice úplně tvrdý, tak si říkám, jestli už to netlakuje, a hlava mi pomalu neříká pápá...
Nemám třícu 8)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 29. 05. 2009 18:48

Ropák píše:Ještě se podívej, jestli Ti neteče topení, nebo aspoň ty vývody z něj, jsou plastový, a tak semo tamo taky prasknou. Já měl najednou v autě úplně mokrej koberec, takže to bylo jasný.

Jinak s tím chladicím okruhem jsem si u TD taky užil svoje, a ještě to nekončí. Tekl mi chladič, v místě spoje plast/kov poblíž horní hadice. Koupil jsem novej (nějaká noname replika), a teklo to v tom samým místě pořád. Koupil jsem teda v BMW hadici (v náhradě neměli). Chcalo to furt. Odnesl jsem chladič na reklamaci, za 2 ! měsíce mi poslali novej. Dám ho do auta, a začne téct vodní pumpa. Říkám, OK, vyměnil jsem vod. pumpu, jede se dál. Ale co to nevidím, teče spodní hadice. To už jsem se nasral, a koupil v BMW zbytek hadic, který tam nemám ještě nový. To bude poježděníčko. Vyměním hadice, všechno pečlivě utáhnu, dolívám další litry nemrzky (pokolikátý už tenhle rok?), a co to nevidím, teče mi nemrzka ve spoji novej chladič - nová spodní hadice. Možná je to zase ve spoji kovová/plastová část chladiče, a jen poblíž tý hadice. Těžko to lokalizovat. Ale není to už k nasrání?

Je fakt, že po ohřátí motoru mám hadice úplně tvrdý, tak si říkám, jestli už to netlakuje, a hlava mi pomalu neříká pápá...
Je fakt, ze jsi mi o tomto neco na srazu na Kameni rikal, ale nejak nebyl cas, resil jsem problemy se svojim autem, musel jsem se soustredit na slalom a tak podobne ...

Nicmene ...

Na svem byvalim 324td jsem mel stejne problemy, zacal tect radiator topeni, potom ventil ovladajici teplotu topeni, hadice, dalsi hadice, vicko expanzky .... auto se nehralo, rikam si, to nemuze byt praskla hlava, hadice ale celkem tvrdy ...sundam hlavu a praskla byla, ikdyz mezi ventilama nikde napraskla nebyla ...

Po zkousce dvou hlav z D treti byla OK

Mas prasklou hlavu kamarade :twisted:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

jeeena
Příspěvky: 724
Registrován: 03. 11. 2004 22:30
Bydliště: Okolo zdroje,Prazdroje...

Příspěvek od jeeena » 29. 05. 2009 22:22

Nebo se zkus podívat na vodní čerpadlo,taky mi chvilku trvalo,než sem zjistil,že voda teče přes ucpávku ven.cca 2l na 150km.Jinak to bylo to samý,co jsi popisoval za zavady.Voda,co tekla po bloku,se docela rychle vypařila a za studena netekla...
exE30-316,318,is,325,324td exE24-630cs,628csi,635csi exE23-735i
E30-318is,324td
E23-735i
E24-645csi
E39-530D touring,525i touring

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 30. 05. 2009 10:40

co se tyce tehle motoru, na chlazeni jsou podstatne narocnejsi nez veskerej zbytek produkce v E30

mimoto se tyhle problemy projevujou casteji uz proto ze ty motory jemne tlakujou celej okruh, tim myslim to ze pri ohrati na provozni teplotu je system hadic mnohem tvrdsi nez u tech benzinovejch ikdyz podobny tendence jsem videl xkrat napr. u 318tek v E36kach, toho se netreba jeste bat pokud neni hadice vylozene kamenA

zkontroluj kazdopadne vodni pumpu, je utopena a neni na ni u toho motoru prilis videt, dale domecek pro termostat a ten vyvod na hadicy hlava vs. chladic, to jsou dost osemetny mista vzhledem ke stari a tvorbe prave vodniho kamene

jinak...
k tomu ztraceni vody hlavou motoru, neni nutne pravidlem ze voda jde do oleje olej do vody a nebo voda do komory

u techto motoru , pokud se voda nekam dostane tak vetsinou do ty komory cili motor kouri, vsak casto se stane(i ja mam zkusennost) hlava praskne v miste mezi ventylama(nektere hlavy maji kvuli tomuhle problemu v prostoru mezi nima takovou vlozku v podobe jakoby motylka(vyssi roky vyroby), i ten vsak praska) poto vetsinou nasleduje tesneni ktery pusti vodu diky teplotam ktery tam vznikaj, ta teplota se tou prasklinou nese dal do hlavy, diky tomu muze zacit varit , a nebo voda tece smerem ke komore , zaplavi napr. zavity hlavovych sroubu a odtama se vypari drive nez dojde do komory

lidi si pak myslej ze kdyz codu neikdy nenasli hlavou to urcite neni, to je chyba :!:

jinak preju hodne zdaru, snad najdes nakou proseklou hadici nebo strzenou svorku, drzim palec, pripadne se ozvi(chladic bych mel a kdyby doslo na motor TD asi taky)
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 31. 05. 2009 11:52

tak auto od pátku stálo v garáži, ted sem k němu přišel nádoba prázdná :cry: dolil sem 2l, všade sucho, jediný co sem objevil je vodní kámen pod pumpou, na hraně bloku ,takže to vypadá na ni,ted sem dojel domu a bylo to tam mokrý, ale vzhledem k tomu že chčije, tak nevim nevim, za chvilu jedu do práglu tk uvidíme, petky mám :roll:

jinak sem koukal na topení a všechny spoje a zdá se to být v pořádku
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 02. 06. 2009 21:08

heureka, po pulhodinovém zevlování v motorovém prostoru a dolití vody se začli objevovat kapky pod vodní pumpou, již je objednána a zítra výměna :wink:
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 02. 06. 2009 21:19

Apple324D píše:heureka, po pulhodinovém zevlování v motorovém prostoru a dolití vody se začli objevovat kapky pod vodní pumpou, již je objednána a zítra výměna :wink:
tak guuut :)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 04. 06. 2009 21:36

tak ja mel nakonec v pici hadici zespoda chladice k pumpe...teda jeste mam, pokus o opravu probeh...vydrzel celych 15km...takze musim sehnat
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Odpovědět