Tak to je něco
Já třeba respektuju to, co na tom ten člověk dokázal.Protože když na to koukám,tak to muselo dát hroznou dřinu.Ale když jsem já začal mít jiný starosti než auta, což je víc jak tři roky, tak už těmhle věcem odzvonilo.Zkrátka auta z Kinder Surpreis už neletí.Taky jsem stavěl něco podobnýho, byla to teda dvojka Golf, ale nezbylo na to ho dodělat, takže se sklánim nad tím, že tohle někdo postaví.Ale takovou přestavbou, se z toho auto neudělá.Hlavně to použití je jen jednoúčelový.Alespoň v mojich očích,páč si nedokážu představit, že bych tímhle hopsal denně do práce a zpět.Ale to je každýho věc a hlavně věc názoru.Taky nikomu necpu, že BMW je prostě ONE 
Felda a Fávo maj stejný rozměry, maj stejnej ten motor 1,3 a interiér z feldy pasuje do Fáva... To je fakt jako z bláta do loužecurich píše:uplně nejhorší je to, že felda je strašnej bástl ... je to vlastně takovej jeden velkej bohužel německej facelift. Celá felda vychází z koncepce favoritu a to i jeho výrobními chybami. Chyby, kterých se konstruktéři dopustili při montování favorita, tak jejich kolegové o pár let později do feldy nasekaly stejný chyby a to ještě s tím, že má felda užší plech a proto je ještě náchylnější na korozi. Navíc je pravda, že auto má každej, protože když se mrknete do bazarovejch statistik, tak nejprodávanější ojetinou u nás je už nějakej ten rok právě felcka. Uplně nejhorší sou na feldě pátý dveře ... snad není kus, kde by dveře byly nespravovaný, neměněný. Další velikánskou nevýhodou je to, že Škoda poznala první pozink až někde na Oktávkách a to si tím nejsem tak uplně zcela jistý. Proto sou všecky famba a feldy shnilý jak kdyby stály 10 let na polu.
E30 320i 87' Zinnoberrot
Jako zase alespoň, že do toho dávali ty motory 1,6 a 1,9d - s těma to jede líp, než s tou 1,3 nicméně když je člověk šikovnej, narve si ten motor do Fáčkacurich píše:není to jedno, protože felda je ještě podstatně horší
E30 320i 87' Zinnoberrot
1.9D je střep .. nejhorší motor.
Super je 1.3 50kW BMM(Bosh Mono Motronic) dával se do posledních favoritů a pak do felcek.
Ale kua, sme na BMW fóru, tak řešme BMW, ideálně třicítky.
Jo tak mě tak napadá-dneska byl v televizi nějakej film:"Na jednu noc TŘICÍTKOU"
... co si myslíte, že se mě při přečtení tohoto názvu prohnalo hlavou jako první? 
Super je 1.3 50kW BMM(Bosh Mono Motronic) dával se do posledních favoritů a pak do felcek.
Ale kua, sme na BMW fóru, tak řešme BMW, ideálně třicítky.
Jo tak mě tak napadá-dneska byl v televizi nějakej film:"Na jednu noc TŘICÍTKOU"
Škoda Fabia 1.2TSI 12'
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
Přesně jsem čekal, že to sem někdo napíšecurich píše:1.9D je střep .. nejhorší motor.
Super je 1.3 50kW BMM(Bosh Mono Motronic) dával se do posledních favoritů a pak do felcek.
Ale kua, sme na BMW fóru, tak řešme BMW, ideálně třicítky.
Jo tak mě tak napadá-dneska byl v televizi nějakej film:"Na jednu noc TŘICÍTKOU"... co si myslíte, že se mě při přečtení tohoto názvu prohnalo hlavou jako první?
E30 320i 87' Zinnoberrot
jo a včera na novinkách sem četl půlku nadpisu:"V létě se vrátí TŘICÍTKY" 
origo znění bylo:"V blízkých dnech očekáváme pršení, až v létě se vrátí třicítky"
už to vidím všude, jako nějaká nemoc nebo co
origo znění bylo:"V blízkých dnech očekáváme pršení, až v létě se vrátí třicítky"
už to vidím všude, jako nějaká nemoc nebo co
Naposledy upravil(a) curich dne 22. 05. 2009 22:09, celkem upraveno 1 x.
Škoda Fabia 1.2TSI 12'
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
favous ma seriove brzdy z GIII, to vite?
neni treba hanit facko/feldu... je jasne, ze favous je komunistickej kompromis a felda je jeho derivat, nicmene to, kolik jich furt jezdi ( a kvantum z nich jezdi opravdu SPOLEHLIVE denne) dokazuje ze az takovej krap to neni....
mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, protoze ten krap je spolehlivej nezmar a na to, na co je urcenej, je dokonalej. Urcite udela felda vic sluzby nez fiat nebo v koencnem dusledku i kvalitni nemec nebo japonec, protoze celkova rezie je uplne smesna. Jina vec je, jak se s tim vyrovna ego cloveka co jezdi filckou.
neni treba hanit facko/feldu... je jasne, ze favous je komunistickej kompromis a felda je jeho derivat, nicmene to, kolik jich furt jezdi ( a kvantum z nich jezdi opravdu SPOLEHLIVE denne) dokazuje ze az takovej krap to neni....
mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, protoze ten krap je spolehlivej nezmar a na to, na co je urcenej, je dokonalej. Urcite udela felda vic sluzby nez fiat nebo v koencnem dusledku i kvalitni nemec nebo japonec, protoze celkova rezie je uplne smesna. Jina vec je, jak se s tim vyrovna ego cloveka co jezdi filckou.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
jo tak to jasně ... vono ty poseldní famba a i felcky maj na všech dílech vyrytý znáčky tuším VW, Seat, ještě někdo ... prostě uni díly.Max-Max píše:favous ma seriove brzdy z GIII, to vite?
neni treba hanit facko/feldu... je jasne, ze favous je komunistickej kompromis a felda je jeho derivat, nicmene to, kolik jich furt jezdi ( a kvantum z nich jezdi opravdu SPOLEHLIVE denne) dokazuje ze az takovej krap to neni....
mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, protoze ten krap je spolehlivej nezmar a na to, na co je urcenej, je dokonalej. Urcite udela felda vic sluzby nez fiat nebo v koencnem dusledku i kvalitni nemec nebo japonec, protoze celkova rezie je uplne smesna. Jina vec je, jak se s tim vyrovna ego cloveka co jezdi filckou.
POZINK: ano, ale to je právě to ... KDYBY. Ona felcka by byla dobrá a tolik by nehnila mít pozink. Opravdu mi nejde do hlavy, proč ji nepozinkovali, vždyť němci to už dělali slouho. Nebo žeby zase taktika, aby lidé spíš kupovali VW než škodu, jako je tomu třeba i teď?
Škoda Fabia 1.2TSI 12'
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
ty ji asi nemáš moc rád, co?Max-Max píše:mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, ...
ne, jenom si dělám prdel
no pravda: není t bmw, ale ani to není čína .... nesmíš to šupnout do něčeho úzkýho-sloup, strom .... je to stavěný na přímej čelní náraz. Kd\ž to pošleš narovno do stěny, nebo do auta před sebou, tak máš největší šanci na přežití 
Škoda Fabia 1.2TSI 12'
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
Ty brďo to je čtení.Já teda neměl Filcku ani jednu a Fáčko taky ne (díky bohu).Měl jsem ale služební Filcku Pick up, právě 1,9D.Super motor jezdil za 6 naloženej, a byl docela živej (na dejchavičnou naftu).O Fáčko bych ani nezakop,o Felicii asi taky ne, protože je spousta jinejch aut, který po nárazu i před nim vypadaji mnohem líp.A pro ženskou bych na českým trhu dokázal vybrat spousta jinech v mojich očkách lepších aut.Tim se nechci nikoho dotknout.A škodovky jsou snadno nejprodávanější auta, protože lidi jsou krátkozraký a myslí si že na Oktávii jsou levný díly, protože je to škodovka.A TDI, pánové to je nástroj.Zato BMW je šíleně drahý, díly na to, to je hrůza, protože nic neseženeš a když něco praskne, tak je lepší to prodat.

Našich kamarádi maj Fábii, už druhou a před nima měli Formana a před nim 120.Když jsem tam přijel se svou čerstvou 34 TDS s automatem, tak se pomalu křižoval a ptal se tatíka, proč mi to nerozmluvil
že prej budu nešťastnej.Tatík říká, je dospělej a po měsíci si koupil 46
Ale to už je OT.Zkrátka lidi jsou různý a to je dělá lidma.Ať si lidi koupujou třeba Trabanty a strkaj do nich miliony, taky nikomu necpu BMW, když ho nemaj rádi, nebo se jim nelíbí.
Našich kamarádi maj Fábii, už druhou a před nima měli Formana a před nim 120.Když jsem tam přijel se svou čerstvou 34 TDS s automatem, tak se pomalu křižoval a ptal se tatíka, proč mi to nerozmluvil
že prej budu nešťastnej.Tatík říká, je dospělej a po měsíci si koupil 46
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...a to zasejc pozor - Felicia tušim kolem r 96(nevim přesně) doznala modernizace právě v předních deformačních zónách, jiný masivnější nosníky, pozměněný čelo (taktéž příprava na budoucí zástavbu těžších 1,6i a 1,9D)-- v době, kdy to bylo nové aktuální auto, si nevedla zas tak tragicky, co se pasivní bezpečnosti týká, tuším, že na tom byla lépe než polovina "západních" konkurentů, navíc ke konci produkce byla i ve verzi SafeLine se 4 airbagamaDoDo píše:ty ji asi nemáš moc rád, co?Max-Max píše:mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, ...
ne, jenom si dělám prdelale jde o to, že podle mě není největší problém slabej motor nebo koroze, ale to co se stane v případě nehody...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
nj jenze crash testy se ridej mraky jinejma vecma nez jen jak to dopadne po nehode, roli v hodnoceni hrajou i veci jako jak je to drahy auto, jaky tridy, jak vybaveny apod...tudiz jak si pamatuju faceliftova felicie porazila v testech euroncap dokonce i E36ku jakozto nejhorsi bmw vsech dob na vysledky v tech testech
podle me je to nesmysl, felicie je totalni vrazda pri jakykoli bouracce stejne jako jakykoli jiny auto tehle rozmeru a cenovy relace za niz se prodava, celkem logicky, nic zvlastniho
a 1,9d je jedinej motor alespon dle me z kteryho mam pocit ze ridim opravdu auto, myslim ze je to dobrej vergl oproti tem 1.3kam apod...
podle me je to nesmysl, felicie je totalni vrazda pri jakykoli bouracce stejne jako jakykoli jiny auto tehle rozmeru a cenovy relace za niz se prodava, celkem logicky, nic zvlastniho
a 1,9d je jedinej motor alespon dle me z kteryho mam pocit ze ridim opravdu auto, myslim ze je to dobrej vergl oproti tem 1.3kam apod...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni