


Felda a Fávo maj stejný rozměry, maj stejnej ten motor 1,3 a interiér z feldy pasuje do Fáva... To je fakt jako z bláta do loužecurich píše:uplně nejhorší je to, že felda je strašnej bástl ... je to vlastně takovej jeden velkej bohužel německej facelift. Celá felda vychází z koncepce favoritu a to i jeho výrobními chybami. Chyby, kterých se konstruktéři dopustili při montování favorita, tak jejich kolegové o pár let později do feldy nasekaly stejný chyby a to ještě s tím, že má felda užší plech a proto je ještě náchylnější na korozi. Navíc je pravda, že auto má každej, protože když se mrknete do bazarovejch statistik, tak nejprodávanější ojetinou u nás je už nějakej ten rok právě felcka. Uplně nejhorší sou na feldě pátý dveře ... snad není kus, kde by dveře byly nespravovaný, neměněný. Další velikánskou nevýhodou je to, že Škoda poznala první pozink až někde na Oktávkách a to si tím nejsem tak uplně zcela jistý. Proto sou všecky famba a feldy shnilý jak kdyby stály 10 let na polu.
Jako zase alespoň, že do toho dávali ty motory 1,6 a 1,9d - s těma to jede líp, než s tou 1,3 nicméně když je člověk šikovnej, narve si ten motor do Fáčkacurich píše:není to jedno, protože felda je ještě podstatně horší
Přesně jsem čekal, že to sem někdo napíšecurich píše:1.9D je střep .. nejhorší motor.
Super je 1.3 50kW BMM(Bosh Mono Motronic) dával se do posledních favoritů a pak do felcek.
Ale kua, sme na BMW fóru, tak řešme BMW, ideálně třicítky.
Jo tak mě tak napadá-dneska byl v televizi nějakej film:"Na jednu noc TŘICÍTKOU"... co si myslíte, že se mě při přečtení tohoto názvu prohnalo hlavou jako první?
jo tak to jasně ... vono ty poseldní famba a i felcky maj na všech dílech vyrytý znáčky tuším VW, Seat, ještě někdo ... prostě uni díly.Max-Max píše:favous ma seriove brzdy z GIII, to vite?
neni treba hanit facko/feldu... je jasne, ze favous je komunistickej kompromis a felda je jeho derivat, nicmene to, kolik jich furt jezdi ( a kvantum z nich jezdi opravdu SPOLEHLIVE denne) dokazuje ze az takovej krap to neni....
mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, protoze ten krap je spolehlivej nezmar a na to, na co je urcenej, je dokonalej. Urcite udela felda vic sluzby nez fiat nebo v koencnem dusledku i kvalitni nemec nebo japonec, protoze celkova rezie je uplne smesna. Jina vec je, jak se s tim vyrovna ego cloveka co jezdi filckou.
ty ji asi nemáš moc rád, co?Max-Max píše:mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, ...
...a to zasejc pozor - Felicia tušim kolem r 96(nevim přesně) doznala modernizace právě v předních deformačních zónách, jiný masivnější nosníky, pozměněný čelo (taktéž příprava na budoucí zástavbu těžších 1,6i a 1,9D)-- v době, kdy to bylo nové aktuální auto, si nevedla zas tak tragicky, co se pasivní bezpečnosti týká, tuším, že na tom byla lépe než polovina "západních" konkurentů, navíc ke konci produkce byla i ve verzi SafeLine se 4 airbagamaDoDo píše:ty ji asi nemáš moc rád, co?Max-Max píše:mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, ...
ne, jenom si dělám prdelale jde o to, že podle mě není největší problém slabej motor nebo koroze, ale to co se stane v případě nehody...