Tak to je něco

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 21. 05. 2009 22:15

pozor na to to neni felda ale favorit :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Tomis9
Příspěvky: 121
Registrován: 07. 11. 2008 23:55
Bydliště: Klášter Hradiště n./Jizerou

Příspěvek od Tomis9 » 21. 05. 2009 22:20

to je jedno felicie jako favorit. :D já nevim mě tohle nikdy nic neříkalo nějaký nárazníky až na zem pak nepřejede ani koleje.
BMW E30 316i r.v.89 - spokojenost

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 21. 05. 2009 22:25

Zlata e30 ta se nemusi moc upravovat a i tak je to masakr :twisted:

Ppajda
Příspěvky: 120
Registrován: 30. 04. 2008 19:58

Příspěvek od Ppajda » 21. 05. 2009 22:33

Já třeba respektuju to, co na tom ten člověk dokázal.Protože když na to koukám,tak to muselo dát hroznou dřinu.Ale když jsem já začal mít jiný starosti než auta, což je víc jak tři roky, tak už těmhle věcem odzvonilo.Zkrátka auta z Kinder Surpreis už neletí.Taky jsem stavěl něco podobnýho, byla to teda dvojka Golf, ale nezbylo na to ho dodělat, takže se sklánim nad tím, že tohle někdo postaví.Ale takovou přestavbou, se z toho auto neudělá.Hlavně to použití je jen jednoúčelový.Alespoň v mojich očích,páč si nedokážu představit, že bych tímhle hopsal denně do práce a zpět.Ale to je každýho věc a hlavně věc názoru.Taky nikomu necpu, že BMW je prostě ONE :wink:

Uživatelský avatar
Mattles
člen E30.cz
Příspěvky: 1281
Registrován: 26. 07. 2007 21:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mattles » 22. 05. 2009 21:32

curich píše:uplně nejhorší je to, že felda je strašnej bástl ... je to vlastně takovej jeden velkej bohužel německej facelift. Celá felda vychází z koncepce favoritu a to i jeho výrobními chybami. Chyby, kterých se konstruktéři dopustili při montování favorita, tak jejich kolegové o pár let později do feldy nasekaly stejný chyby a to ještě s tím, že má felda užší plech a proto je ještě náchylnější na korozi. Navíc je pravda, že auto má každej, protože když se mrknete do bazarovejch statistik, tak nejprodávanější ojetinou u nás je už nějakej ten rok právě felcka. Uplně nejhorší sou na feldě pátý dveře ... snad není kus, kde by dveře byly nespravovaný, neměněný. Další velikánskou nevýhodou je to, že Škoda poznala první pozink až někde na Oktávkách a to si tím nejsem tak uplně zcela jistý. Proto sou všecky famba a feldy shnilý jak kdyby stály 10 let na polu.
Felda a Fávo maj stejný rozměry, maj stejnej ten motor 1,3 a interiér z feldy pasuje do Fáva... To je fakt jako z bláta do louže :roll: Že ty vývojáři od roku 1988 do roku 1999 neudělali prakticky žádnej pokrok co se týče samotnýho auta (nemluvim nějakejch faceliftach typu nárazníky v laku) to je docela zarážející... Je to prostě jedno, zda má člověk Feldu, nebo Fávo :)
E30 320i 87' Zinnoberrot

Uživatelský avatar
curich
Příspěvky: 1681
Registrován: 06. 01. 2008 14:10
Bydliště: BRNO

Příspěvek od curich » 22. 05. 2009 21:45

není to jedno, protože felda je ještě podstatně horší :D
Škoda Fabia 1.2TSI 12' :oops:

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00' :|
Suzuki Swift 1.0 98' :roll:
BMW E30 318i M10 85' :D
///MHD Power :cry:

Uživatelský avatar
Mattles
člen E30.cz
Příspěvky: 1281
Registrován: 26. 07. 2007 21:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mattles » 22. 05. 2009 21:51

curich píše:není to jedno, protože felda je ještě podstatně horší :D
Jako zase alespoň, že do toho dávali ty motory 1,6 a 1,9d - s těma to jede líp, než s tou 1,3 nicméně když je člověk šikovnej, narve si ten motor do Fáčka :lol: Já osobně jsem teda taky zastáncem Favorita - teda lépe řečeno s Formanem mám dobrý zkušenosti... :D A jak už si zmiňoval, tak úplně nejhorší je na Felicii ta plastová lišta na pátých dveřích okolo které se zachytává voda a pak to rezne jako sviňa :?
E30 320i 87' Zinnoberrot

Uživatelský avatar
curich
Příspěvky: 1681
Registrován: 06. 01. 2008 14:10
Bydliště: BRNO

Příspěvek od curich » 22. 05. 2009 21:57

1.9D je střep .. nejhorší motor.
Super je 1.3 50kW BMM(Bosh Mono Motronic) dával se do posledních favoritů a pak do felcek.
Ale kua, sme na BMW fóru, tak řešme BMW, ideálně třicítky.

Jo tak mě tak napadá-dneska byl v televizi nějakej film:"Na jednu noc TŘICÍTKOU" :D ... co si myslíte, že se mě při přečtení tohoto názvu prohnalo hlavou jako první? :D
Škoda Fabia 1.2TSI 12' :oops:

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00' :|
Suzuki Swift 1.0 98' :roll:
BMW E30 318i M10 85' :D
///MHD Power :cry:

Uživatelský avatar
Mattles
člen E30.cz
Příspěvky: 1281
Registrován: 26. 07. 2007 21:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mattles » 22. 05. 2009 22:02

curich píše:1.9D je střep .. nejhorší motor.
Super je 1.3 50kW BMM(Bosh Mono Motronic) dával se do posledních favoritů a pak do felcek.
Ale kua, sme na BMW fóru, tak řešme BMW, ideálně třicítky.

Jo tak mě tak napadá-dneska byl v televizi nějakej film:"Na jednu noc TŘICÍTKOU" :D ... co si myslíte, že se mě při přečtení tohoto názvu prohnalo hlavou jako první? :D
Přesně jsem čekal, že to sem někdo napíše :lol: Taky sem se zarazil, když jsem četl televizní program :lol: :lol:
E30 320i 87' Zinnoberrot

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 22. 05. 2009 22:06

curich píše:1.9D je střep .. nejhorší motor..
kolik si jich mel ?

Uživatelský avatar
curich
Příspěvky: 1681
Registrován: 06. 01. 2008 14:10
Bydliště: BRNO

Příspěvek od curich » 22. 05. 2009 22:08

jo a včera na novinkách sem četl půlku nadpisu:"V létě se vrátí TŘICÍTKY" :D
origo znění bylo:"V blízkých dnech očekáváme pršení, až v létě se vrátí třicítky" :D
už to vidím všude, jako nějaká nemoc nebo co :D
Naposledy upravil(a) curich dne 22. 05. 2009 22:09, celkem upraveno 1 x.
Škoda Fabia 1.2TSI 12' :oops:

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00' :|
Suzuki Swift 1.0 98' :roll:
BMW E30 318i M10 85' :D
///MHD Power :cry:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 05. 2009 22:09

favous ma seriove brzdy z GIII, to vite?

neni treba hanit facko/feldu... je jasne, ze favous je komunistickej kompromis a felda je jeho derivat, nicmene to, kolik jich furt jezdi ( a kvantum z nich jezdi opravdu SPOLEHLIVE denne) dokazuje ze az takovej krap to neni....

mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, protoze ten krap je spolehlivej nezmar a na to, na co je urcenej, je dokonalej. Urcite udela felda vic sluzby nez fiat nebo v koencnem dusledku i kvalitni nemec nebo japonec, protoze celkova rezie je uplne smesna. Jina vec je, jak se s tim vyrovna ego cloveka co jezdi filckou.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
curich
Příspěvky: 1681
Registrován: 06. 01. 2008 14:10
Bydliště: BRNO

Příspěvek od curich » 22. 05. 2009 22:13

Max-Max píše:favous ma seriove brzdy z GIII, to vite?

neni treba hanit facko/feldu... je jasne, ze favous je komunistickej kompromis a felda je jeho derivat, nicmene to, kolik jich furt jezdi ( a kvantum z nich jezdi opravdu SPOLEHLIVE denne) dokazuje ze az takovej krap to neni....

mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, protoze ten krap je spolehlivej nezmar a na to, na co je urcenej, je dokonalej. Urcite udela felda vic sluzby nez fiat nebo v koencnem dusledku i kvalitni nemec nebo japonec, protoze celkova rezie je uplne smesna. Jina vec je, jak se s tim vyrovna ego cloveka co jezdi filckou.
jo tak to jasně ... vono ty poseldní famba a i felcky maj na všech dílech vyrytý znáčky tuším VW, Seat, ještě někdo ... prostě uni díly.
POZINK: ano, ale to je právě to ... KDYBY. Ona felcka by byla dobrá a tolik by nehnila mít pozink. Opravdu mi nejde do hlavy, proč ji nepozinkovali, vždyť němci to už dělali slouho. Nebo žeby zase taktika, aby lidé spíš kupovali VW než škodu, jako je tomu třeba i teď?
Škoda Fabia 1.2TSI 12' :oops:

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00' :|
Suzuki Swift 1.0 98' :roll:
BMW E30 318i M10 85' :D
///MHD Power :cry:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 05. 2009 22:26

no, nemci delali... ani GIII neni pozink...jedinej standard byl pozink u audi, VW a Seat az nekdy kolem 96-98 zacali delat taky.... spis to bylo obchodni politikou, nizsi cena vozu, vic lidi to koupi... ale to ted uz nevyresime
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 23. 05. 2009 09:23

hele karla buzickýho red car.. dřív byl hezčí.. tenhle se mi nelíbí..ale tech peněz co v tom utopil...
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 23. 05. 2009 23:39

Max-Max píše:mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, ...
ty ji asi nemáš moc rád, co? :-D
ne, jenom si dělám prdel ;-) ale jde o to, že podle mě není největší problém slabej motor nebo koroze, ale to co se stane v případě nehody...

Uživatelský avatar
curich
Příspěvky: 1681
Registrován: 06. 01. 2008 14:10
Bydliště: BRNO

Příspěvek od curich » 24. 05. 2009 10:54

no pravda: není t bmw, ale ani to není čína .... nesmíš to šupnout do něčeho úzkýho-sloup, strom .... je to stavěný na přímej čelní náraz. Kd\ž to pošleš narovno do stěny, nebo do auta před sebou, tak máš největší šanci na přežití :)
Škoda Fabia 1.2TSI 12' :oops:

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00' :|
Suzuki Swift 1.0 98' :roll:
BMW E30 318i M10 85' :D
///MHD Power :cry:

Ppajda
Příspěvky: 120
Registrován: 30. 04. 2008 19:58

Příspěvek od Ppajda » 24. 05. 2009 20:41

Ty brďo to je čtení.Já teda neměl Filcku ani jednu a Fáčko taky ne (díky bohu).Měl jsem ale služební Filcku Pick up, právě 1,9D.Super motor jezdil za 6 naloženej, a byl docela živej (na dejchavičnou naftu).O Fáčko bych ani nezakop,o Felicii asi taky ne, protože je spousta jinejch aut, který po nárazu i před nim vypadaji mnohem líp.A pro ženskou bych na českým trhu dokázal vybrat spousta jinech v mojich očkách lepších aut.Tim se nechci nikoho dotknout.A škodovky jsou snadno nejprodávanější auta, protože lidi jsou krátkozraký a myslí si že na Oktávii jsou levný díly, protože je to škodovka.A TDI, pánové to je nástroj.Zato BMW je šíleně drahý, díly na to, to je hrůza, protože nic neseženeš a když něco praskne, tak je lepší to prodat. :roll: :lol:

Našich kamarádi maj Fábii, už druhou a před nima měli Formana a před nim 120.Když jsem tam přijel se svou čerstvou 34 TDS s automatem, tak se pomalu křižoval a ptal se tatíka, proč mi to nerozmluvil
že prej budu nešťastnej.Tatík říká, je dospělej a po měsíci si koupil 46 :lol: Ale to už je OT.Zkrátka lidi jsou různý a to je dělá lidma.Ať si lidi koupujou třeba Trabanty a strkaj do nich miliony, taky nikomu necpu BMW, když ho nemaj rádi, nebo se jim nelíbí.

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 24. 05. 2009 22:23

DoDo píše:
Max-Max píše:mozna se budete divit, ale kdyby se vyrabela filcka ted pozinkovana klidne v takove socce a s tim motorem - 50kW MPi, koupil bych to klidne zene, ...
ty ji asi nemáš moc rád, co? :-D
ne, jenom si dělám prdel ;-) ale jde o to, že podle mě není největší problém slabej motor nebo koroze, ale to co se stane v případě nehody...
...a to zasejc pozor - Felicia tušim kolem r 96(nevim přesně) doznala modernizace právě v předních deformačních zónách, jiný masivnější nosníky, pozměněný čelo (taktéž příprava na budoucí zástavbu těžších 1,6i a 1,9D)-- v době, kdy to bylo nové aktuální auto, si nevedla zas tak tragicky, co se pasivní bezpečnosti týká, tuším, že na tom byla lépe než polovina "západních" konkurentů, navíc ke konci produkce byla i ve verzi SafeLine se 4 airbagama :) ...zajímavé je, že vzorky Felicií například z GB či zemí, kde neví, co je to sůl v zimě, nejeví klasické známky koroze...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 25. 05. 2009 08:25

nj jenze crash testy se ridej mraky jinejma vecma nez jen jak to dopadne po nehode, roli v hodnoceni hrajou i veci jako jak je to drahy auto, jaky tridy, jak vybaveny apod...tudiz jak si pamatuju faceliftova felicie porazila v testech euroncap dokonce i E36ku jakozto nejhorsi bmw vsech dob na vysledky v tech testech

podle me je to nesmysl, felicie je totalni vrazda pri jakykoli bouracce stejne jako jakykoli jiny auto tehle rozmeru a cenovy relace za niz se prodava, celkem logicky, nic zvlastniho

a 1,9d je jedinej motor alespon dle me z kteryho mam pocit ze ridim opravdu auto, myslim ze je to dobrej vergl oproti tem 1.3kam apod...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Odpovědět