chvenie auta
chvenie auta
no nazdar menil som spojku a po nahodeni kardanu citim velke chvenie pod autom kardan som oznacil a spojil presne kamarat ma ukecava ze to bude v strede ako je to lozisko podla mna je v gume takze pochybujem ze by to triaslo celim autom nema niekto skusenost? 325i e-30 dakujem ak sliapem na plyn je to vcelku ok viac sa to prejavuje ak uberem alebo vyradim
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chvenie auta
Středový ložisko kardanu mlátí především zezdola o podlahu a nejvíc při největším tahu, takže na jedničku při plným. Je to jako když se na tebe někdo dobejvá zespoda kladivempoklad píše:no nazdar menil som spojku a po nahodeni kardanu citim velke chvenie pod autom kardan som oznacil a spojil presne kamarat ma ukecava ze to bude v strede ako je to lozisko podla mna je v gume takze pochybujem ze by to triaslo celim autom nema niekto skusenost? 325i e-30 dakujem ak sliapem na plyn je to vcelku ok viac sa to prejavuje ak uberem alebo vyradim

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
mizuh píše:Mě se začne auto chvět jak se dostanu přes 140km/h. Od kol to není jsou nově vyvážený. Napadá mě jestli by se tak moc přenášely vibrace z motoru, kdyby byly v háji silentbloky motoru ev. spojky.
Zdarec jo tak to mne delala Octavka (tatkova) v servisu se mne na to divali a bylo to tim ze jsem mnel povoleny poloosy - co nejdriv, nejlepe hned si je nech skontrolovat a pripadne dotahnout nebo ti taky muze uletet kolo...
Kubajz von Odry píše:mnel povoleny poloosy - co nejdriv, nejlepe hned si je nech skontrolovat a pripadne dotahnout nebo ti taky muze uletet kolo...mizuh píše:Mě se začne auto chvět jak se dostanu přes 140km/h. Od kol to není jsou nově vyvážený. Napadá mě jestli by se tak moc přenášely vibrace z motoru, kdyby byly v háji silentbloky motoru ev. spojky.

Ale počkej, Kubajz mluvil o oktávce, ta má poloosy vpředu, takže to mělo asi spíš spojitost s kineťákama...mizuh píše:Kubajz von Odry píše:mnel povoleny poloosy - co nejdriv, nejlepe hned si je nech skontrolovat a pripadne dotahnout nebo ti taky muze uletet kolo...mizuh píše:Mě se začne auto chvět jak se dostanu přes 140km/h. Od kol to není jsou nově vyvážený. Napadá mě jestli by se tak moc přenášely vibrace z motoru, kdyby byly v háji silentbloky motoru ev. spojky.blbá otázka, ale co mám dotáhnout? ty imbusy na diferáku?
Můžeš být přesnější....Lukáš325e píše:Ale počkej, Kubajz mluvil o oktávce, ta má poloosy vpředu, takže to mělo asi spíš spojitost s kineťákama...mizuh píše:Kubajz von Odry píše: mnel povoleny poloosy - co nejdriv, nejlepe hned si je nech skontrolovat a pripadne dotahnout nebo ti taky muze uletet kolo...blbá otázka, ale co mám dotáhnout? ty imbusy na diferáku?

Jo jasně: jen jsem chtěl říct, že je rozdíl v poloosách na předokolce a zadokolce. No a kubajz psal o tomto problému ve spojitosti s oktávkou, což je předokolka. Nehledal bych tedy jádro problému na poloosách, spíš bych se zaměřil na čepy řízení, svisláky, silentbloky př. ramen a LOŽISKA. Kotouče by v těchto rychlostech už blbnout neměly.
Tak to mám o víkendu zase co dělatLukáš325e píše:Jo jasně: jen jsem chtěl říct, že je rozdíl v poloosách na předokolce a zadokolce. No a kubajz psal o tomto problému ve spojitosti s oktávkou, což je předokolka. Nehledal bych tedy jádro problému na poloosách, spíš bych se zaměřil na čepy řízení, svisláky, silentbloky př. ramen a LOŽISKA. Kotouče by v těchto rychlostech už blbnout neměly.
