chvenie auta

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
poklad
Příspěvky: 248
Registrován: 23. 02. 2003 00:47
Bydliště: bratislava

chvenie auta

Příspěvek od poklad » 03. 07. 2004 22:12

no nazdar menil som spojku a po nahodeni kardanu citim velke chvenie pod autom kardan som oznacil a spojil presne kamarat ma ukecava ze to bude v strede ako je to lozisko podla mna je v gume takze pochybujem ze by to triaslo celim autom nema niekto skusenost? 325i e-30 dakujem ak sliapem na plyn je to vcelku ok viac sa to prejavuje ak uberem alebo vyradim

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: chvenie auta

Příspěvek od RedBaron » 05. 07. 2004 00:01

poklad píše:no nazdar menil som spojku a po nahodeni kardanu citim velke chvenie pod autom kardan som oznacil a spojil presne kamarat ma ukecava ze to bude v strede ako je to lozisko podla mna je v gume takze pochybujem ze by to triaslo celim autom nema niekto skusenost? 325i e-30 dakujem ak sliapem na plyn je to vcelku ok viac sa to prejavuje ak uberem alebo vyradim
Středový ložisko kardanu mlátí především zezdola o podlahu a nejvíc při největším tahu, takže na jedničku při plným. Je to jako když se na tebe někdo dobejvá zespoda kladivem :D
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
poklad
Příspěvky: 248
Registrován: 23. 02. 2003 00:47
Bydliště: bratislava

Příspěvek od poklad » 05. 07. 2004 07:45

ono to skor mlati pri volnobehu ked tomu nakladam to chvenie nie je take velke :cry:

Uživatelský avatar
poklad
Příspěvky: 248
Registrován: 23. 02. 2003 00:47
Bydliště: bratislava

Příspěvek od poklad » 05. 07. 2004 13:19

zavada odstranena dakujem :lol: nemam za co ja viem

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 05. 07. 2004 17:03

poklad píše:zavada odstranena dakujem :lol: nemam za co ja viem
A cim to teda bylo?

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 05. 07. 2004 17:40

Mě se začne auto chvět jak se dostanu přes 140km/h. Od kol to není jsou nově vyvážený. Napadá mě jestli by se tak moc přenášely vibrace z motoru, kdyby byly v háji silentbloky motoru ev. spojky.

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 06. 07. 2004 13:28

mizuh píše:Mě se začne auto chvět jak se dostanu přes 140km/h. Od kol to není jsou nově vyvážený. Napadá mě jestli by se tak moc přenášely vibrace z motoru, kdyby byly v háji silentbloky motoru ev. spojky.

Zdarec jo tak to mne delala Octavka (tatkova) v servisu se mne na to divali a bylo to tim ze jsem mnel povoleny poloosy - co nejdriv, nejlepe hned si je nech skontrolovat a pripadne dotahnout nebo ti taky muze uletet kolo...
Obrázek

Uživatelský avatar
poklad
Příspěvky: 248
Registrován: 23. 02. 2003 00:47
Bydliště: bratislava

Příspěvek od poklad » 06. 07. 2004 18:00

bola to hardy spojka

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 07. 07. 2004 14:11

Kubajz von Odry píše:
mizuh píše:Mě se začne auto chvět jak se dostanu přes 140km/h. Od kol to není jsou nově vyvážený. Napadá mě jestli by se tak moc přenášely vibrace z motoru, kdyby byly v háji silentbloky motoru ev. spojky.
mnel povoleny poloosy - co nejdriv, nejlepe hned si je nech skontrolovat a pripadne dotahnout nebo ti taky muze uletet kolo...
:shock: blbá otázka, ale co mám dotáhnout? ty imbusy na diferáku?

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 07. 07. 2004 14:16

mizuh píše:Mě se začne auto chvět jak se dostanu přes 140km/h. Od kol to není jsou nově vyvážený. Napadá mě jestli by se tak moc přenášely vibrace z motoru, kdyby byly v háji silentbloky motoru ev. spojky.
Mě to dělaly kdysi špatné čepy řízení.

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 07. 07. 2004 20:37

mizuh píše:
Kubajz von Odry píše:
mizuh píše:Mě se začne auto chvět jak se dostanu přes 140km/h. Od kol to není jsou nově vyvážený. Napadá mě jestli by se tak moc přenášely vibrace z motoru, kdyby byly v háji silentbloky motoru ev. spojky.
mnel povoleny poloosy - co nejdriv, nejlepe hned si je nech skontrolovat a pripadne dotahnout nebo ti taky muze uletet kolo...
:shock: blbá otázka, ale co mám dotáhnout? ty imbusy na diferáku?
Ale počkej, Kubajz mluvil o oktávce, ta má poloosy vpředu, takže to mělo asi spíš spojitost s kineťákama...

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 07. 07. 2004 20:52

Lukáš325e píše:
mizuh píše:
Kubajz von Odry píše: mnel povoleny poloosy - co nejdriv, nejlepe hned si je nech skontrolovat a pripadne dotahnout nebo ti taky muze uletet kolo...
:shock: blbá otázka, ale co mám dotáhnout? ty imbusy na diferáku?
Ale počkej, Kubajz mluvil o oktávce, ta má poloosy vpředu, takže to mělo asi spíš spojitost s kineťákama...
Můžeš být přesnější.... :oops:

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 07. 07. 2004 21:27

Jo jasně: jen jsem chtěl říct, že je rozdíl v poloosách na předokolce a zadokolce. No a kubajz psal o tomto problému ve spojitosti s oktávkou, což je předokolka. Nehledal bych tedy jádro problému na poloosách, spíš bych se zaměřil na čepy řízení, svisláky, silentbloky př. ramen a LOŽISKA. Kotouče by v těchto rychlostech už blbnout neměly.

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 08. 07. 2004 06:34

Lukáš325e píše:Jo jasně: jen jsem chtěl říct, že je rozdíl v poloosách na předokolce a zadokolce. No a kubajz psal o tomto problému ve spojitosti s oktávkou, což je předokolka. Nehledal bych tedy jádro problému na poloosách, spíš bych se zaměřil na čepy řízení, svisláky, silentbloky př. ramen a LOŽISKA. Kotouče by v těchto rychlostech už blbnout neměly.
Tak to mám o víkendu zase co dělat :D Dík

Odpovědět