
b25
b25
Ahoj včera jsem měnil motor b20 za b25 při zkoušce startu ještě na 2.0 jednotku to vůbec nedávalo palivo vůbec netlačilo čerpadlo. Po výměně jednotky z 2.5 se čerpadlo rozběhlo už při otočení klíče do polohy před startem ale v technice max píše že u plastáka má čerpadlo najet až při startování ale mě tlačí už při tom otočení klíčku. Nevíte někdo čím to může být? a samozřejmě jsem ho ještě ani nenatočil 

JAk dlouho točí? Mě před startováním natlakuje palivovou soustavu, sepně ak na 2 - 3 sekundy a pak až při startování ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Venca píše:Asi by mi hodně zajímalo, proč ty cca 2 vteřiny po zapnutí zapalování....
Nejspíš je někde něco, co ty cca dvě vteřiny jaksi vygeneruje.
Mám tušení, že to "něco" asi bude patřit k L-Jetronicu, ale pod kapotu nikomu odtud nevidím....
.
motor jsem vytáhl z plastáka jednotka tam byla motronic auto jezdilo než jsem ho odstrojil jedině že by ho už někdo bastlil. Ale strčil jsem ho do čistokrevného plastáku a napíchal na elektřinu kterou jsem vypletl všude od motorových částí nevyndaval jsem ho s celým svazkem. A je fakt že když jsem ten motor vyndával z dárce tak to nemělo na vstřicích takovoou tu elektrickou rampu která se na ty vstřiky jen nacvakla ale byly zapojený každý zvlášt konektorama a benzínová lišta měla přívod na jedný straně a zpátečku na druhý a ted tam mám tu lištu z toho 2.0 může to stím nějak souviset?
No, zkus mi popsat, jak vypadá zvenčí na pohled relé palivový pumpy...johan 28 píše:...motor jsem vytáhl z plastáka jednotka tam byla motronic auto jezdilo než jsem ho odstrojil jedině že by ho už někdo bastlil. Ale strčil jsem ho do čistokrevného plastáku a napíchal na elektřinu kterou jsem vypletl všude od motorových částí nevyndaval jsem ho s celým svazkem. A je fakt že když jsem ten motor vyndával z dárce tak to nemělo na vstřicích takovoou tu elektrickou rampu která se na ty vstřiky jen nacvakla ale byly zapojený každý zvlášt konektorama a benzínová lišta měla přívod na jedný straně a zpátečku na druhý a ted tam mám tu lištu z toho 2.0 může to stím nějak souviset?
a to je kde?Venca píše:No, zkus mi popsat, jak vypadá zvenčí na pohled relé palivový pumpy...johan 28 píše:...motor jsem vytáhl z plastáka jednotka tam byla motronic auto jezdilo než jsem ho odstrojil jedině že by ho už někdo bastlil. Ale strčil jsem ho do čistokrevného plastáku a napíchal na elektřinu kterou jsem vypletl všude od motorových částí nevyndaval jsem ho s celým svazkem. A je fakt že když jsem ten motor vyndával z dárce tak to nemělo na vstřicích takovoou tu elektrickou rampu která se na ty vstřiky jen nacvakla ale byly zapojený každý zvlášt konektorama a benzínová lišta měla přívod na jedný straně a zpátečku na druhý a ted tam mám tu lištu z toho 2.0 může to stím nějak souviset?

a kde ty rozdíly teda najdu? použil jsem elektřinu z auta do kterého jsem tu b25 ted zastavoval a udělal jsem jen jednu věc a to že jsem dal benzínovou lištu z toho 2.0 vstřiky samozřejmě zůstaly z b25 a elektrickou rampu jsem použil taky z toho 2.0 protože na té b25 nebyla ta rampa ale každej konektor zvlášt na vstřicích. ale já mám všechno zapojený jak bylo na tom 2.0 a když přehazuju ty jednotky tak se chová každá jinak to nechápu to může být vtom ukostření? ale jedna jednotka tlačí benzín na lištu pořád při otočení klíčku a ta druhá jen když startuju to mě furt mateadam320 píše:je hned u airboxu, to prostredni ze tri na levym podbehu
jinak je dost podstatny jestli jsi pouzil i svazek motor. elektriky z puvodniho motoru
m20 ma nekolik variant skladby ty kulaty zasuvky a jeden z rozdilu je v ukostreni prave vstriků
no tak zkus zjistot jestli ta zasuvka pod sanim je v obou pripadech(rampa vs. jednotlivej konektor) stejne osazena, ja mam teda dojem ze uz jsem tenhle upgread taky delal a problem nenastal
jeste me napada...neprohodil jsi omylem konektory hallova snimace a snimace prvniho kabelu? me uz se to stalo, jsou stejny akorat otoceny vuci sobe vzhuru nohama...jsou hned pod diagnostikacni zasuvkou, treba jsi pri prestrojovani elektriky udelal chybu...jen napad
za ´ten nesmysl s kostrou se jeste jednou omlouvam
jeste me napada...neprohodil jsi omylem konektory hallova snimace a snimace prvniho kabelu? me uz se to stalo, jsou stejny akorat otoceny vuci sobe vzhuru nohama...jsou hned pod diagnostikacni zasuvkou, treba jsi pri prestrojovani elektriky udelal chybu...jen napad
za ´ten nesmysl s kostrou se jeste jednou omlouvam
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Vpohodě nemusíš se omlouvatadam320 píše:no tak zkus zjistot jestli ta zasuvka pod sanim je v obou pripadech(rampa vs. jednotlivej konektor) stejne osazena, ja mam teda dojem ze uz jsem tenhle upgread taky delal a problem nenastal
jeste me napada...neprohodil jsi omylem konektory hallova snimace a snimace prvniho kabelu? me uz se to stalo, jsou stejny akorat otoceny vuci sobe vzhuru nohama...jsou hned pod diagnostikacni zasuvkou, treba jsi pri prestrojovani elektriky udelal chybu...jen napad
za ´ten nesmysl s kostrou se jeste jednou omlouvam

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
takze koncim debatu s tebou pres SZ, nebudu neco resit jinym zpusobem. vse bude zde.
jeste jednou - sam si nejses jistej co si vlastne udelal a jake mas vlastne kabelaze. Opakuji, zkontroluj pocet pinu kabelaze na konektoru z kastle a na konektoru z motoru. Kde si dal hallovo cidlo? kde bylo puvodne na motoru kterej si osadil?
jeste jednou - sam si nejses jistej co si vlastne udelal a jake mas vlastne kabelaze. Opakuji, zkontroluj pocet pinu kabelaze na konektoru z kastle a na konektoru z motoru. Kde si dal hallovo cidlo? kde bylo puvodne na motoru kterej si osadil?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220