b25

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

b25

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 09:33

Ahoj včera jsem měnil motor b20 za b25 při zkoušce startu ještě na 2.0 jednotku to vůbec nedávalo palivo vůbec netlačilo čerpadlo. Po výměně jednotky z 2.5 se čerpadlo rozběhlo už při otočení klíče do polohy před startem ale v technice max píše že u plastáka má čerpadlo najet až při startování ale mě tlačí už při tom otočení klíčku. Nevíte někdo čím to může být? a samozřejmě jsem ho ještě ani nenatočil :cry:

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 03. 05. 2009 12:46

JAk dlouho točí? Mě před startováním natlakuje palivovou soustavu, sepně ak na 2 - 3 sekundy a pak až při startování ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 13:23

tak nové poznatky dal jsem tam zpátky b20 jednotku a čerpadlo natlačí jen jak říkate 2vteřiny na liště je benzín ale svíčky jsou suchý. Když tam dám zpátky b25 jednotku a otočím klíčkem tak čerpadlo tlačí pořád a taky jsou suchý svíčky tak už fakt nevím nechápu to stou řídící jednotkou. :cry:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 05. 2009 13:48

Asi by mi hodně zajímalo, proč ty cca 2 vteřiny po zapnutí zapalování....

Nejspíš je někde něco, co ty cca dvě vteřiny jaksi vygeneruje.
Mám tušení, že to "něco" asi bude patřit k L-Jetronicu, ale pod kapotu nikomu odtud nevidím....

.

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 13:59

Venca píše:Asi by mi hodně zajímalo, proč ty cca 2 vteřiny po zapnutí zapalování....

Nejspíš je někde něco, co ty cca dvě vteřiny jaksi vygeneruje.
Mám tušení, že to "něco" asi bude patřit k L-Jetronicu, ale pod kapotu nikomu odtud nevidím....

.

motor jsem vytáhl z plastáka jednotka tam byla motronic auto jezdilo než jsem ho odstrojil jedině že by ho už někdo bastlil. Ale strčil jsem ho do čistokrevného plastáku a napíchal na elektřinu kterou jsem vypletl všude od motorových částí nevyndaval jsem ho s celým svazkem. A je fakt že když jsem ten motor vyndával z dárce tak to nemělo na vstřicích takovoou tu elektrickou rampu která se na ty vstřiky jen nacvakla ale byly zapojený každý zvlášt konektorama a benzínová lišta měla přívod na jedný straně a zpátečku na druhý a ted tam mám tu lištu z toho 2.0 může to stím nějak souviset?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 05. 2009 14:04

johan 28 píše:...motor jsem vytáhl z plastáka jednotka tam byla motronic auto jezdilo než jsem ho odstrojil jedině že by ho už někdo bastlil. Ale strčil jsem ho do čistokrevného plastáku a napíchal na elektřinu kterou jsem vypletl všude od motorových částí nevyndaval jsem ho s celým svazkem. A je fakt že když jsem ten motor vyndával z dárce tak to nemělo na vstřicích takovoou tu elektrickou rampu která se na ty vstřiky jen nacvakla ale byly zapojený každý zvlášt konektorama a benzínová lišta měla přívod na jedný straně a zpátečku na druhý a ted tam mám tu lištu z toho 2.0 může to stím nějak souviset?
No, zkus mi popsat, jak vypadá zvenčí na pohled relé palivový pumpy...

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 14:09

Venca píše:
johan 28 píše:...motor jsem vytáhl z plastáka jednotka tam byla motronic auto jezdilo než jsem ho odstrojil jedině že by ho už někdo bastlil. Ale strčil jsem ho do čistokrevného plastáku a napíchal na elektřinu kterou jsem vypletl všude od motorových částí nevyndaval jsem ho s celým svazkem. A je fakt že když jsem ten motor vyndával z dárce tak to nemělo na vstřicích takovoou tu elektrickou rampu která se na ty vstřiky jen nacvakla ale byly zapojený každý zvlášt konektorama a benzínová lišta měla přívod na jedný straně a zpátečku na druhý a ted tam mám tu lištu z toho 2.0 může to stím nějak souviset?
No, zkus mi popsat, jak vypadá zvenčí na pohled relé palivový pumpy...
a to je kde? :oops: mě hlavně mate proč se to chová u každý jednotky jinak i když jsou obě motronic

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 05. 2009 14:20

johan 28 píše:.. a to je kde? :oops: mě hlavně mate proč se to chová u každý jednotky jinak i když jsou obě motronic
Nevím, kde je na šestiválci.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 03. 05. 2009 14:31

je hned u airboxu, to prostredni ze tri na levym podbehu

jinak je dost podstatny jestli jsi pouzil i svazek motor. elektriky z puvodniho motoru

m20 ma nekolik variant skladby ty kulaty zasuvky a jeden z rozdilu je v ukostreni prave vstriků
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 05. 2009 14:41

adam320 píše:..jeden z rozdilu je v ukostreni prave vstriků
Vstřiky jsou ukostřený...?

:?:

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 14:42

adam320 píše:je hned u airboxu, to prostredni ze tri na levym podbehu

jinak je dost podstatny jestli jsi pouzil i svazek motor. elektriky z puvodniho motoru

m20 ma nekolik variant skladby ty kulaty zasuvky a jeden z rozdilu je v ukostreni prave vstriků
a kde ty rozdíly teda najdu? použil jsem elektřinu z auta do kterého jsem tu b25 ted zastavoval a udělal jsem jen jednu věc a to že jsem dal benzínovou lištu z toho 2.0 vstřiky samozřejmě zůstaly z b25 a elektrickou rampu jsem použil taky z toho 2.0 protože na té b25 nebyla ta rampa ale každej konektor zvlášt na vstřicích. ale já mám všechno zapojený jak bylo na tom 2.0 a když přehazuju ty jednotky tak se chová každá jinak to nechápu to může být vtom ukostření? ale jedna jednotka tlačí benzín na lištu pořád při otočení klíčku a ta druhá jen když startuju to mě furt mate

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 05. 2009 15:02

johan 28 píše:...to může být vtom ukostření? ...
Vstřiky ukostřený nejsou.

Ale pokud se nepletu, někde je konektor na propojení okruhů ke vstřikům, už tu někdo z majitelů šestiválce popisoval....

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 03. 05. 2009 15:55

pardon, myslel jsem einspritzsignal, jde o pin cislo 3 v konektoru motor. elektriky

do rv. 87 tam ten pin vyplnenej neni, proto jsem se o tom zminil
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 16:00

aha ale ted to auto do kterýho jsem to dával je 91 takže by to tam mělo být ach jo fakt nechápu proč se to u každý ty jednotky chová jinak neumím si to vysvětlit a na svíčce není ani kapka.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 03. 05. 2009 16:05

no tak zkus zjistot jestli ta zasuvka pod sanim je v obou pripadech(rampa vs. jednotlivej konektor) stejne osazena, ja mam teda dojem ze uz jsem tenhle upgread taky delal a problem nenastal

jeste me napada...neprohodil jsi omylem konektory hallova snimace a snimace prvniho kabelu? me uz se to stalo, jsou stejny akorat otoceny vuci sobe vzhuru nohama...jsou hned pod diagnostikacni zasuvkou, treba jsi pri prestrojovani elektriky udelal chybu...jen napad

za ´ten nesmysl s kostrou se jeste jednou omlouvam
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 16:31

adam320 píše:no tak zkus zjistot jestli ta zasuvka pod sanim je v obou pripadech(rampa vs. jednotlivej konektor) stejne osazena, ja mam teda dojem ze uz jsem tenhle upgread taky delal a problem nenastal

jeste me napada...neprohodil jsi omylem konektory hallova snimace a snimace prvniho kabelu? me uz se to stalo, jsou stejny akorat otoceny vuci sobe vzhuru nohama...jsou hned pod diagnostikacni zasuvkou, treba jsi pri prestrojovani elektriky udelal chybu...jen napad

za ´ten nesmysl s kostrou se jeste jednou omlouvam
Vpohodě nemusíš se omlouvat :) konektory jsou správně jiskru mě to hází. ty myslíš ten kulatej konektor co spojuje vstřiky s kabeláží vid? myslíš že tam bych měl hledat chybu? aĺe proč to nedělá stejnej problém u obou jednotek to je divný víš? myslíš že můžou mít jiný piny?

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 20:25

ještě se zeptám mají i l-jetronic pod sáním ten kulatej konektor pro připojení vstřiků nebo kabely od vstřiků vedou rovnou do kabeláže?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 05. 2009 20:50

takze koncim debatu s tebou pres SZ, nebudu neco resit jinym zpusobem. vse bude zde.

jeste jednou - sam si nejses jistej co si vlastne udelal a jake mas vlastne kabelaze. Opakuji, zkontroluj pocet pinu kabelaze na konektoru z kastle a na konektoru z motoru. Kde si dal hallovo cidlo? kde bylo puvodne na motoru kterej si osadil?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 20:59

piny ted už nezjistím kouknu nato zítra. snímač otáček je vepředu u rozvodů. byl na motoru který jsem vytahoval z dárce i na tom motoru za kterej jsem to ted měnil.

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 03. 05. 2009 21:00

já jsem neměnil ten motor s kabeláží tak že jsem ji rozpojil na tom konektoru. Měl jsem všechno odpojený od všeho a pak jsem to zase všechno zapojoval na ten druhej motor.

Odpovědět