materiál na vyvařování
materiál na vyvařování
zdravíčko, chystám se trošku vyspravit tu mojí chudinku, má asi celkem běžný vady jako téměř uhnilý kostky za přednímy koly , pak lehce zadní lemy, a pak kapsy v kufru tak nějak sežraný . No a řikám si že když to auto je z poměrně kvalitního železa, ( je to ročník 83, jiný auta z tý doby maj na sobě mnohem větší sbírku rzi ) , tak že by stálo za to tam cpát i nějakej lepší plech . Řešili ste to někdo? Nebo jste vždycky popadli prostě nějakej kus plechu kterej se válel v garáži a nafrkali to tam.
Kolega v práci mi taky řikal , že se dá sváry potom ošetřit pozinkovým sprejem aby to aspon rezlo malinko když né vůbec, jsou nějaký zkušenosti?
Kolega v práci mi taky řikal , že se dá sváry potom ošetřit pozinkovým sprejem aby to aspon rezlo malinko když né vůbec, jsou nějaký zkušenosti?
dle mýho názoru když zajdeš do nějaký prodejny hutního materiálu, koupíš nový tabule plechu a nařežeš a navaříš si to a před povrchovou úpravou to důkladně obrousíš, odmastíš a v případě spojů na vnějšku karoserie ještě zacínuješ kvůli praskání kitu a provedeš kvalitní lakování a plnič pod něj a vystříkáš dutiny tak si myslím že se nemáš čeho bát... jo á já když jsem třeba na felicii dělal přední horní nosníky jak jsou přidělaný blatníky tak jsem ty díly samostatně před přivařením odmastil obrousil a zase odmastil a natřel jsem je ještě před svařováním barvou aby v tý dutině byl povrch upravenej a navíc jsem tam ještě nastříkal ten vosk a já myslím že to něco vydrží 

děkuji za odpovědi
nemethus: no abych se přiznal, mít felicii tak to neřešim tolik, ta sama o sobě má matroš klasiku. ale jestli se dá sehnat nějakej lepší , že má třeba jiný složení, je třeba jinak spracovávanej, bo já nevim, v tomhle se nevyznám, tak bych do toho šel. Jinak postup práce je pěknej, to zacínování sem eště neviděl čoveče. ale vim že třeba na stovkách to dělali ve fabrice pod čelním sklem
marlin: nerez , jo to by bylo hezký, ale nevim jak by sme to vařili. prej to k sobě moc nejde .
zavarenec: no toho se právě bojim, to sou místa kde je to vždycky okysličený. Ten pozinkovej spray by mohl ale něco ubránit, plus eště tam napatlat nějakej ten odrezovač by nemuselo bejt špatný .
nemethus: no abych se přiznal, mít felicii tak to neřešim tolik, ta sama o sobě má matroš klasiku. ale jestli se dá sehnat nějakej lepší , že má třeba jiný složení, je třeba jinak spracovávanej, bo já nevim, v tomhle se nevyznám, tak bych do toho šel. Jinak postup práce je pěknej, to zacínování sem eště neviděl čoveče. ale vim že třeba na stovkách to dělali ve fabrice pod čelním sklem

marlin: nerez , jo to by bylo hezký, ale nevim jak by sme to vařili. prej to k sobě moc nejde .
zavarenec: no toho se právě bojim, to sou místa kde je to vždycky okysličený. Ten pozinkovej spray by mohl ale něco ubránit, plus eště tam napatlat nějakej ten odrezovač by nemuselo bejt špatný .
já bych řekl že pokud ošetříš dutiny a svary přestříkáš tím pozinkovaným sprayem tak by to mohlo vydržet... ono dost záleží jestli je to dělník do každýho počasí nebo leštěnkaKony píše:děkuji za odpovědi
nemethus: no abych se přiznal, mít felicii tak to neřešim tolik, ta sama o sobě má matroš klasiku. ale jestli se dá sehnat nějakej lepší , že má třeba jiný složení, je třeba jinak spracovávanej, bo já nevim, v tomhle se nevyznám, tak bych do toho šel. Jinak postup práce je pěknej, to zacínování sem eště neviděl čoveče. ale vim že třeba na stovkách to dělali ve fabrice pod čelním sklem![]()
marlin: nerez , jo to by bylo hezký, ale nevim jak by sme to vařili. prej to k sobě moc nejde .
zavarenec: no toho se právě bojim, to sou místa kde je to vždycky okysličený. Ten pozinkovej spray by mohl ale něco ubránit, plus eště tam napatlat nějakej ten odrezovač by nemuselo bejt špatný .

Klidně použít nerez, ale i obyč plechem nic nezkazíš. Neřekl bych, že na tohle je potřeba nějaký spešl plech. Důležitý je spíš to po zavaření co nejdřív natřít základovkou a polít lakem, čím dív tím líp. Zinkový sprej není žádnej zázrak. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
No nerez zváram klasickou COčkou a nemám s tým problém.Akurát zajtra idem vyvárať prednú časť na manželkynom Bawe,lebo jej tečie do auta... Inak to robím tak,že si to odmastním,prebrúsim a nastriekam to epoxidovým základom od firmy DU PONT,a potom používam tmely na vytmelenie špár a gity... Inak je dobre prácu ukončiť až do záverečného lakovania a nejazdiť na aute v "šprici",lebo každý git ,aj špric je pórovitý a saje vlhkosť a tým pádom je postarané o ďalší prírastok hrdze na tom mieste,kde si to už robil.Ani to zinkovanie nieje zlý nápad. Inak toto je téma na dlho ... P.S.: Na nerez sa zle nanášajú nátery a nástreky a zle sa brúsi,lebo je tvrdá a treba aj iný reaktívny základ...
4x4 ist noch lange kein 325ix. BMW e30 325ix touring
moc děkuju za postřehy, zkusím něco pohledat, v libáku sem každej tejden tak třeba i ta ferona by mohla vyjít. Jinak to auto neni žádná leštěnka ale do budoucna už ho nemínim používat denně, tak at to vypadá trochu. Ono taky jak jsem už říkal, neřešil bych to kdybych viděl že to auto rezlo už z fabriky jak třeba škůdky, tady je přecijen lepší materiálek. Na hodně místech kde je odřenej lak a není to vystaveno soli , třeba u kufru, tak tam to nerezne ale zčerná a stojí, to fakt obdivuju.
Ta pískovačka je zajímací, ale fakt nemám tušáka kdo by to mohl kde mít teda. To asi neprojde tohle. Jinka na nerez to nevidim, ale věřim že existuje lepší směs železa bo něco prostě.
Jo a když jste vyvařovali ty kostky za předníma kolama někdo, tak jste je celý vymodelovali, nebo ste někdo naféra udělali rovinu bez nich, vim že třeba Macek na touru si je udělal, ale nevim esi bych to dal jen tak, z těch původních už moc nezbylo tak se nemám ani čeho chytit.
Ta pískovačka je zajímací, ale fakt nemám tušáka kdo by to mohl kde mít teda. To asi neprojde tohle. Jinka na nerez to nevidim, ale věřim že existuje lepší směs železa bo něco prostě.
Jo a když jste vyvařovali ty kostky za předníma kolama někdo, tak jste je celý vymodelovali, nebo ste někdo naféra udělali rovinu bez nich, vim že třeba Macek na touru si je udělal, ale nevim esi bych to dal jen tak, z těch původních už moc nezbylo tak se nemám ani čeho chytit.
no eště uvidim jak to pude, jinak včera v hospě sem to probíral se strojařem, a vlastně jsme skončili u toho že to nebude jen o složení či zpracování materiálu, ale také o původu, kdo a kde to vyrobil, no a tak mě napadla uplně geniální myšlenka jak zajistit aby to bylo to nej, prostě to uříznout z jinýho bawora
, samozřejmě nějakou bouchlou kastli bo tak něco. Kdyby tay v okolí N.Boru někdo něco měl, a nechal si do toho říznout, tak se zlobit nebudu
.


kony: a co si rovnou objednat plechy ze švédska z nejkvalitnější oceli co nabízej nebo sehnat někoho kdo prodává kvalitní švédskou ocel... 
http://www.levstahl.cz/
tady nabízej ušlechtilou ocel tak můžeš napsat a řekl bych že by sehnali co nejlepší...
akorát cenu ti fakt neřeknu...

http://www.levstahl.cz/
tady nabízej ušlechtilou ocel tak můžeš napsat a řekl bych že by sehnali co nejlepší...

- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
ty uz budioz taky nacaty. Ale klidne it je necham ak tomu ti gratis pridam viko kufruKony píše:zajímavý, no ne uvidíme, sem si tak vzpoměl, že se někomu válej dvěře na zahradě, celý z poctivýho německýho materiálu vid marlin
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
ještě přihodím jednu radu já když vyvařim tak sváry samo natřu základem bohužel dnešní barvy stojej za hovno pač já mám starou základovku a tam je 80% olova nějakej autex nebo stará dobrá suříkovka ale natřu základem a po sléze přetřu tmelem soudal je to klempířský tmel a zůstává pružnej a funguje to dobře
STOP DREAMING START DRIFTING!!!