M42 nestartuje za studena-kde kúpiť regulátor tlaku paliva.

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 17. 02. 2009 21:09

aula píše:Že ti nejde benál do válců.
Aha.

No počkám kým to znova spraví a potom to skúsim vyriešiť.

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 17. 02. 2009 23:02

Ešte dotaz, mohol by mi niekto objasniť ako sa správne chová motor pred zohriatím a po?

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 19. 02. 2009 10:15

stanco1 píše:Ešte dotaz, mohol by mi niekto objasniť ako sa správne chová motor pred zohriatím a po?
Ozaj nik nevie?

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 19. 02. 2009 14:56

A co tě jako přesně zajímá. Že správně motor po zahřátí míň žere?
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 19. 02. 2009 16:40

aula píše:A co tě jako přesně zajímá. Že správně motor po zahřátí míň žere?
No zaujíma ma či motor odpaja vstreky pri brzdení motorom aj za studena a či je nejaká zmena vo volnobežných otáčkach...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 02. 2009 23:08

stanco1 píše:
aula píše:A co tě jako přesně zajímá. Že správně motor po zahřátí míň žere?
No zaujíma ma či motor odpaja vstreky pri brzdení motorom aj za studena a či je nejaká zmena vo volnobežných otáčkach...
samozrejme
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 20. 02. 2009 00:10

Tak potom mám hádam všetko v poriadku :roll: ...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 02. 2009 14:18

odpojenie vstrikov sa strktne riadi iba impulzom spinaca / hodnotou odporu potencioemtru u isa takze to robi aj za studena, akurat musi byt vic rpm ako cca 1600 (hodnota plati pre M20, iso bude mat cca podobnu)

a volnobezne otacky su vyssie vdaka bohatsej zmesi, za studena je davane viac paliva na jednotku vzduchu.

vseobecne sa za studeny rezim povazuje (hodnota podla budika pre lepsie znazornenie) - modre pole budika.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 20. 02. 2009 15:28

Tak podľa toho čo pišeš mám všetko O.K. čo sa týka studeného režimu.

Nechápem tomu, odvtedy boli už aj vačšie mrazy (-25) a chytá úplne krásne. Ale nemožem už veriť tomu autu kým na to neprídem.

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 24. 02. 2009 23:15

Tak pravdepodobobne je problem vyrieseny. Problem sa pravdepodobne nachadza v regulatore tlaku paliva. Auto mi znova nechcelo nastartovat, tentokrat ale bolo zahriate. Po asi 5tich neuspesnych pokusoch nastartovat som zalomil spatnu hadicku z listy (dakujem aula za tip) a auto v momente nastartovalo. Po asi 10min sa tento scenar znova zopakoval. Podla ETK na to nepasuje regulator z M20 co ma dost serie bo tych mam doma dost.
Takze tymto kupim regulator tlaku paliva na M42. Dakujem.

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 26. 02. 2009 18:19

Mohol by mi prosim niekdo poradit kde kupit reguator tlaku na iso? Zatial je najlacnejsie BMW, ten isty bosh stoji v elite o 9e viac :roll: . V autokelly som to ani nenasiel. Viete niekto?

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 02. 03. 2009 18:13


Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 02. 03. 2009 18:18

Me covece zas iso dela obdobnej problem, a to ten ze temer vzdy startuje treba 5-7 vterin jak nejakej srac, rikal jsem si ze bude asi v haji regulator, tak jsem vymenil celou vstrikovaci listu i s regulatorem za jinou pouzitou kterou jsem mel schovanou, asi den a pul to chytalo normalne, potom zas to dlouhy startovani, a kdyz pak chvilku jedu a zastavim, mam pustenej ventilator tak citim benzin, kdyz kouknu pod kapotu, nic mokryho, mozna to bude zpuchrela hadicka co vede ke vstrikovaci liste, nebo nevim kde by to jeste mohlo tict..

Odpovědět