
Přestavba BMW
Přestavba BMW
Zdravím tak přemýšlím nad jednou věcí... vím že takový věci jako jinej motor atd jsou v česku hodně těžký ale jak těžký by mohlo bejt vzít třeba 325i e36 a přestavět jí na roadster při zachování mechanickejch částí a motoru a to vše uložit do trubkovýho rámu něco jako je kaipan a na to laminátovou karoserii... takže původní nápravy, motor a elektroinstalace a nová karoserie... takovýhle věci nejsou stavba ale přestavba takže by to mohlo jí ne? je to čistě teorie... 

Re: Přestavba BMW
Takový věci jsou samozřejmě stavba, nikoli přestavba.nemetheus píše:..325i e36 a přestavět jí na roadster..
. .
..takže původní nápravy, motor a elektroinstalace a nová karoserie... takovýhle věci nejsou stavba ale přestavba ...
Přestavba je např. výměna motoru za jiný typ.
.
aha já myslel že když zůstávaj původní komponenty tak je to přestavba jen s výměnou karoserie... ale v tom případě nechápu jak lze přihlásit kaipan 14 kterej má motor a nápravy z favorita tudíž emise nesplňuje ani náhodou a trubkovej rám taky neabsolvoval asi moc nárazovejch zkoušek... nechci se hádat ale to bude přestavba...
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Při stavbě jednotlivého vozidla není potřeba nárazových zkoušek. Zažádáš úřad o povolení stavby a ty ti do 30ti dnů vydají doklad, co vše chtějí z pověřené zkušebny či STK a ty máš tuším 60dnů na to, abys to zajistil. Do protokolu se často dávají věci související s daným vozidlem. Budou chtít test brzd, test emisí (musí splňovat emise motoru), tuhost a pevnost karoserie (nejedná se o nárazové zkošky) apod. Nicméně třeba v Praze v té zkušebně stojí test brzd 8500,- tuším. Emise podobně. Tudíž přestavba výjde na poměrně vysoké peníze. Ale samozřejmě to lze
to určitě když si necháváš schvalovat sériovou výrobu je to složitější ale jde o to že to musí splňovat jen předpisy platné v době výroby dárcovského auta... asi teda...Kony píše:taky je tam nějakej rozdíl když to chceš jako jednotlivý kus, třeba "tatra" Grafit , nebo jako maloserii což si myslim bude Kaipan . Ta maloserie to bude mit asi težší.
Nejdřív musela být schválena karoserie/rám Kaipana.nemetheus píše:no určitě by to něco stálo to jo ale šlo právě o to že při zachování všech mechanických komponent (motor, nápravy, elektrika, budíky atd) a vyměnit jen karoserii a dát to do trubkovýho rámu tak je to to samý co kaipan tudíž přestavba...
Pak lze mluvit o přestavbě z Favorita při zachování agregátu, náprav, brzd atd.
--
Ale pokud chceš někam dávat nápravy a motor E36, bude to stavba.
Máš snad někde kastli, schválenou pro montáž těch náprav a motoru?
.
to víš nudím se tak vymejšlím kraviny:D každopádně nechat si vyrobit rám pro zástavbu BMW dílů a mít ho schválenej tak se to vlastně dá? jen to schválení bude asi nemožný a když ne nemožný tak tak nejmíň za sto papírů.... nojo no ta naše byrokracie...Venca píše: Nejdřív musela být schválena karoserie/rám Kaipana.
Pak lze mluvit o přestavbě z Favorita při zachování agregátu, náprav, brzd atd.
--
Ale pokud chceš někam dávat nápravy a motor E36, bude to stavba.
Máš snad někde kastli, schválenou pro montáž těch náprav a motoru?
.
Kaipan taky nebyl schválenej jen tak,nemetheus píše: to víš nudím se tak vymejšlím kraviny:D každopádně nechat si vyrobit rám pro zástavbu BMW dílů a mít ho schválenej tak se to vlastně dá? jen to schválení bude asi nemožný a když ne nemožný tak tak nejmíň za sto papírů.... nojo no ta naše byrokracie...
Začátky byly už v roce 1991, syn jednoho mýho spolupracovníka pracoval na výrobě dílů kastle pro Kaipan v Plzni.
tojo no prostě lidem takovýhle věci znemožňujou... oni to nemůžou zakázat úplně tak ti to alespoň co nejvíc ztížej
já to stavět nechci kdybych chtěl roadster tak si koupím třeba Z3 to by mě vyšlo výsledně levnějš... ale chtěl jsem o tom něco vědět... řekl bych že to schválí když to bude navržená takhle ale na kolik vyjde jenom samotný schválení rámu asi na dost celkově...

protoze me zakerne napadla ryma
Jinak bych zde zminil este Wiesmanny , to uz sice neni jen tak nejaka satvebnice, ale pohonny ustroji maji to nejlepsi.
No nejsou k sezrani :
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... silver.jpg
http://www.luxurylaunches.com/transport ... esmann.php


Jinak bych zde zminil este Wiesmanny , to uz sice neni jen tak nejaka satvebnice, ale pohonny ustroji maji to nejlepsi.
No nejsou k sezrani :
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... silver.jpg
http://www.luxurylaunches.com/transport ... esmann.php