ja si to myslim...aspon vacsina pripadovfafejta píše:Myslíš,že na STK dělají takový blbci,že nebudou vědět která bije?.
M 50 v e30 elektrika
Neřešil bych ani tak blbce na STK, to je z možných problémů ten nejmenší, ale spíš tu situaci, kdy majitel s tím autem způsobí nějakou hmotnou škodu a pojišťovna mu to nechá zaplatit ze svého, kvůli nelegálnímu motoru ve voze. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Jak Te tak "koutkem oka" pozoruji, tak umis veci resit spravnym zpusobem...andilek píše:ja to s 99% budu resit prerazenim typu motoru a hotovo
PS:nepral bych Ti zazit situaci kdyby by jsi se dostal do situace kde by byl ucastnikem dopravni nehody kterou by posuzoval soudni znalec. Ver tomu, ze jak by zjistil, ze mas auto kde je cokoliv upraveno (a to je temer kazde auto) tak by bylo temer vcelku jednu kdo je skutecny vinik.
Ale kazdy je sveho stesti strujcem...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
stalo mne to pul roku zivota (ne doslova), cca 200 telefonu a 3300,-Kc (se vsim vsudy). Vse bez uplatku komukoliv.Luter píše:Vasa: no a jak se ti to nakonec povedlo a hlavně kolik tě to vyšlo?
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- andilek
- Příspěvky: 552
- Registrován: 11. 03. 2008 16:17
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
o tom vim... ale mel jsem psise na mysli ze to tak vyresim nez pujde dostat motor do auta legalni ceslou... a nebo pokud by to slo tak ze bych auto prodal nejakemu nemci ten ho v nemecku protahl STK a zase mi ho prodal Z5??? to je asi zbytecne nakladne a komplikovane ze?Vasa píše:Jak Te tak "koutkem oka" pozoruji, tak umis veci resit spravnym zpusobem...andilek píše:ja to s 99% budu resit prerazenim typu motoru a hotovo
PS:nepral bych Ti zazit situaci kdyby by jsi se dostal do situace kde by byl ucastnikem dopravni nehody kterou by posuzoval soudni znalec. Ver tomu, ze jak by zjistil, ze mas auto kde je cokoliv upraveno (a to je temer kazde auto) tak by bylo temer vcelku jednu kdo je skutecny vinik.
Ale kazdy je sveho stesti strujcem...
A ty by si nějakýmu němcovi, kterýho vidíš prvně, prodal svoje auto s nadějí, že ti ho prodá zpět?andilek píše:o tom vim... ale mel jsem psise na mysli ze to tak vyresim nez pujde dostat motor do auta legalni ceslou... a nebo pokud by to slo tak ze bych auto prodal nejakemu nemci ten ho v nemecku protahl STK a zase mi ho prodal Z5??? to je asi zbytecne nakladne a komplikovane ze?


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Chlapi,Luter píše:pokud je M50 problém vcelku tak M30 úplně bez šance co?
kazda prestavba ma "tisic" ruznych specifickych zasahu do puvodni konstrukce (homologovane) vozidla. Je zbytecne se dohadovat, ze je "motor jako motor kdyz vse je z podobneho zeleza a plastu"... Homologace kazdeho vozidla je unikatni proces s navaznosti na, v te dobe, platnou legislativu dane zeme a na tom nic nezmenime. Vozidlo je posuzovnano jako celek a zmena cehokoliv (ano jsou komponenty ktere lze menit - ale pouze opet za schvalene) je zasahem do konstrukce vozidla a tim prestava platit homologace a nasledne provozovani vozu v mantinelech zakona. Kdyz toto vse pominu (teoreticky), tak nikdo "soudny" nikomu z nas nepovoli zastavbu silnejsiho agregatu nez je ten nejsilnesi co se seriove daval do homologovane E30 - tudiz 325i (M3 nepocitejte - je to jiny typ, jina kastle, jine napravy atd.). Z toho nam nasledne vyplyva, ze cokoliv vykonejsiho nez je M20B25 (171hp) nelze do E30 legalne zastavet (ano M50 ma 192hp, ale jak mi bylo receno - to lze jeste max tolerovat) aniz by se schvalovaci autorita nezacala zajimat jak chcete M30B35 zastavit seriovymi brzdami E30 atd. A v tom je prave zakopany pes - musite vymenit brzdy (technicky No problem, ale legislativne DOST problem - nemaj homologaci pro pouziti v E30, pomijim fakt, ze by nekdo chtel resit homologaci pro "doma na kolene" vyrobeny dil bez ktereho ty brzdy nerozchodite). A uz vlastne STAVITE nove vozidlo a tim padem by se takto upravena E30 musela nechat znovu homologovat jako nove vozidlo. V tomto kolotoci se ale umelete, protoze E30 de-fakto nikdy nemuze splnit pozadavky pro schvaleni novych vozidel - jako nove vozidlo totiz podleha nove platnym technickym predpisum a ne tem z 80ch let.
No a tim jsme v riti, i presto ze v dusledku by se to technicky dalo resit. Ale za takovou financni castku kterou by tohoto procesu nikdo nedal...
PS: pro sikuly kteri si mysli, ze "Helmutovi" daji auto, on to protahne TUV zkusebnou v Nemecku, za cca 300EUR mu udelaji prestavbu (protoze u Helmutu toto lze i kdyz s tim vyrobce treba nesouhlasi) a pak trada zpet prihlasit auto do registru v CZ s udelanou prestavbou... Klidne to ucinte - budete o 300 "Ecek" lehci + nejaka ta "tisicka" CZK za premistovani a pak vam urednik rekne, ze vozidlo neodpovida schvalenemu typu v CZ a prestavba schvalena TUV ho nezajima pac je platna pouze pro uzemi Nemecka (samozrejme existuje miziva sance, ze urednik je dement a niceho si nevsimne). Znam osobne nektere kteri takhle chteli prechytracit urady, ale nic...
Samotnemu mi tato situace vadi, ale tak to JE...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
V 99% je prestavba v Nemecku pro CZ neplatna - vyzkouseno. TUV nema akreditaci vyrobce a tudiz vsechny prestavby v Nemecku jsou "osli" mustek, protoze TUV je statnim aparatem pasovan do jakesi role "nadvyrobce" (coz Nemecku tunerum ze srdce preji). Rikali nemci z oboru, ze uz se kolikrat stalo kdy vyrobce vozu oficialne protestoval proti schvalovani podobnych prestaveb, ale TUV se jim "vysmal" stylem:BOOST píše:Lepší koupit E30 s už zastavěným a zapsaným konkrétním motorem (M50, M52...). To nemluvím o tom, že s tak přestavěným autem z německa, i když legalizovaným a zapsaným v německým TP, může mít člověk tady v ČR jak na dovozový STK tak na úřadě problémy
My jsme TUV a kdo je vic..., co schvalime presto nejede vlak.
Nutno jim priznat, ze diletanti asi zrovna nebudou.
Pokud s podobnym tematem mate nekdo vice zkusenosti tak se rad priucim.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
By mě zajímalo kdo by se pod to nebál podepsat.Za to to nikomu nestojí ani s megaúplatkem až támhle někde pošleš autobus do škarpy.
To je na ofic. homologaci s typ. zkouškami v ústavu motorových vozidel (Praha 6 Řepy),kde tato sranda půjde do kila s ještě dost nejistým výsledkem.
Na Stehlíka bych zapomenul určitě,tam je kolikrát problém i s kolama do vel. TP.
To je na ofic. homologaci s typ. zkouškami v ústavu motorových vozidel (Praha 6 Řepy),kde tato sranda půjde do kila s ještě dost nejistým výsledkem.
Na Stehlíka bych zapomenul určitě,tam je kolikrát problém i s kolama do vel. TP.
Přesně jak píšeš v 99% případů, protože na většině úřadů v čr sedí pitomci, co si myslí, že jsou prezidenti zeměkoule a líbí se jim ta moc poslat občana do prdele s tím, že to nepovolí. Já už se setkal s názorem úředníka DI, který říkal, že když to je v německu schválený TUV, tak nevidí problém s příhlášením na CZ TP, ale to bude asi hodně světlá vyjímka. Je to přesně jak píšeš, je to hodně nerovný boj, v kterém má člověk malou šanci na úspěch, bohužel. Někde se dá najít cesta a uplatit to, korupce je u nás víc než velká, takže proto je i v ČR pár legálních 335i, ale vyloženě legálně asi jedině přes tu Dekru a to je taková pálka, že to nemá naprosto smysl.Vasa píše:V 99% je prestavba v Nemecku pro CZ neplatna - vyzkouseno. TUV nema akreditaci vyrobce a tudiz vsechny prestavby v Nemecku jsou "osli" mustek, protoze TUV je statnim aparatem pasovan do jakesi role "nadvyrobce" (coz Nemecku tunerum ze srdce preji). Rikali nemci z oboru, ze uz se kolikrat stalo kdy vyrobce vozu oficialne protestoval proti schvalovani podobnych prestaveb, ale TUV se jim "vysmal" stylem:
My jsme TUV a kdo je vic..., co schvalime presto nejede vlak.
Nutno jim priznat, ze diletanti asi zrovna nebudou.
Pokud s podobnym tematem mate nekdo vice zkusenosti tak se rad priucim.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Až takhle složitě to nefunguje, Vaso, jsi v čechách. Vše je problém, ale zároveň se vše ojebáváVasa píše:PS:nepral bych Ti zazit situaci kdyby by jsi se dostal do situace kde by byl ucastnikem dopravni nehody kterou by posuzoval soudni znalec. Ver tomu, ze jak by zjistil, ze mas auto kde je cokoliv upraveno (a to je temer kazde auto) tak by bylo temer vcelku jednu kdo je skutecny vinik.
Ale kazdy je sveho stesti strujcem...

Mě se ještě nikdo neozval, ale jakmile tak někdo učiní (jak už jsem psal, mají na to 30 dnů), tak dám vědět.
- andilek
- Příspěvky: 552
- Registrován: 11. 03. 2008 16:17
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
ja to tedy zatim nemam plne hotove (uz jen zbyva dostrojit) ale jinak to vypada takto:Hanis píše:Nějak se tomu ani nedivím, když kouknu na fotku od Váši tak bych se pod to taky nepodepsal.
http://img16.imageshack.us/my.php?image=sdc11516ne1.jpg
klidne kritizujte alespon budu vedet co mam jeste upravit ... (jinak motor mam naprosto rovne

z teto fotky to neni zrovna moc patrne. Pokud si prejes alespon castecne relevantni nazory tak nafot:andilek píše: klidne kritizujte alespon budu vedet co mam jeste upravit ... (jinak motor mam naprosto rovne
- vanu motoru v pohledu zpredu (rovinnost)
- motorovy prostor primo zpredu shora
- misto okolo posilovace brzd a sani
- drzaky motoru
Samozrejme to zalezi na Tobe s cim se podelis

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- andilek
- Příspěvky: 552
- Registrován: 11. 03. 2008 16:17
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Vasa píše:z teto fotky to neni zrovna moc patrne. Pokud si prejes alespon castecne relevantni nazory tak nafot:andilek píše: klidne kritizujte alespon budu vedet co mam jeste upravit ... (jinak motor mam naprosto rovne
- vanu motoru v pohledu zpredu (rovinnost)
- motorovy prostor primo zpredu shora
- misto okolo posilovace brzd a sani
- drzaky motoru
Samozrejme to zalezi na Tobe s cim se podelis
nafotim vse krom posilovace protoze ten zatim nemam (cekam az dorazi budu pouzivat nejspise pro octavii s levostranym rizenim (ma prumer cca 18cm a krasne sedne.
- andilek
- Příspěvky: 552
- Registrován: 11. 03. 2008 16:17
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
tak tady je par fotek 






jinak neco o aute:
puvodne 320 chrom L-jetronic,
motor E34 M50B25,
držáky motoru E36 M50
prevodovka E36 318is
setrvák 320 L-jetronic (6kg) spojka pro M20B20 (uvidime jak dlouho vydrzi pak se da lepsi-
starter E30
kardan 320i E30
razeni kombinace E30 a E36 + upravene tahlo
elektronika E34







jinak neco o aute:
puvodne 320 chrom L-jetronic,
motor E34 M50B25,
držáky motoru E36 M50
prevodovka E36 318is
setrvák 320 L-jetronic (6kg) spojka pro M20B20 (uvidime jak dlouho vydrzi pak se da lepsi-
starter E30
kardan 320i E30
razeni kombinace E30 a E36 + upravene tahlo
elektronika E34
Dle tech fotek se nezda ta poloha motoru spatna. Trochu mi tam osobne nesedi vzajemne promixovane dily (prevodovka, starter, spojka, setrvak), ale mozna je to tim ze s necim takovym nemam osobni zkusenost.
Rekl bych, ze to nebude spatna zastavba.
PS: jsem zvadav jak s tim posilovacem, to jeste nikdo nezkousel.
Rekl bych, ze to nebude spatna zastavba.
PS: jsem zvadav jak s tim posilovacem, to jeste nikdo nezkousel.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm