Bezpečné uzamknutí - double lock

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Bezpečné uzamknutí - double lock

Příspěvek od Max-Max » 07. 02. 2009 21:54

dotaz k prubehu - pri prepnuti do 2 polohy dochazi k impulsu. Tenhle impuls je trvale aktivni behem 2. polohy nebo jen kratkej prubehovej impuls kterej se po dokonceni uzamknuti rozpoji?

Bud to mam uz vybehane nebo je neco spatne.

Diky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 07. 02. 2009 22:47

Tipuju impuls a nasledne rozpojeni, hadam i podle zapojovani centralu kamaradem na nekolika autech. Ono to dava i smysl - nac tam mit neustale impuls a tim vybijet baterku.
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 07. 02. 2009 22:49

[CZ]Airwolf[OC] píše:Tipuju impuls a nasledne rozpojeni, hadam i podle zapojovani centralu kamaradem na nekolika autech. Ono to dava i smysl - nac tam mit neustale impuls a tim vybijet baterku.
ono trvale sepnuti neznamena trvalej odber, pane elektroniku.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 08. 02. 2009 09:18

U origo zámků e30 je při zamknutí trvale červeno-hnědý připojen na kostru- nejde odemknout ani kufrem. Pokuď je tam jen impuls, zablokuje se to, ale jde otevřít kufrem...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

mara6co
Příspěvky: 17
Registrován: 29. 09. 2008 18:17
Bydliště: Líně

Příspěvek od mara6co » 08. 02. 2009 11:20

Opravoval jsem řj. centrálu a myslim že při uzamčení sepne mag. kontakt asi na vteřinu a pak se rozepne. To samí při odemikání. Ale co se týče tý druhý polohy....myslíš asi u kufru ti neporadím...měl jsem zatuhlej zámek tak jsem odpojil motůrek i s táhlem a od tý doby nejde otevří. :? Ještě že kámoš má malího hubenýho bráchu co se protáhne za zadníma sedačkama.

Uživatelský avatar
loki666
Příspěvky: 99
Registrován: 18. 12. 2008 15:56
Bydliště: Živanice

Příspěvek od loki666 » 08. 02. 2009 12:06

hadam predmet dotazu. koumal sem to u E34 tak si myslim ze to bude stejny/podobny. otocenim do prvni polohy pri zamykani dojde ke kratkemu spojeni - signal pro jednotku zamknout pri otoceni do druhe polohy a nesledne pusteni klicku vyvola stejnou situaci a zamkne se druhy zamek - nejde vytahnout kolik zamku - nejde vyhackovat clovek zamceny ve voze timto zpusobem se ven nedostane ... ... pri podrzeni klicku v druhe poloze bude spinac sepnut dele a po cca 5 sec se zacnou postupne zavirat okinka 1. zadni prave 2. zadni leve 3. spolujezdec 4. ridic 5. sibr. okynka se postupne pridavaji mohou jet max 2 okna pricemz to druhe se prida se spozdenim. po pusteni klicku se okynka zastavi - nedovrou se. ja sem to koumal aby se pri zamknuti na druhou polohu zavrely i kdyz vytahnu klic ze zamku. nektery lidi to nedavaly. zamkl sem auto odchazel a auto se po chvilce pozavyralo. tento system me bysel cca na 150.-
1.1. ex Fiat Croma 2,0ie (195HP)
2-1. ex Skoda 100 (L 11OHP)
3.1. BMW 520i M50 automat rozprodano
3.2. BMW 525i M20 prodano
3.3. BMW 520i M50 sesrotovano ...
3.4. BMW 525i M50 asi na prodej ...
4.1. invalidni vozik ... :(

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 08. 02. 2009 15:49

podle me trvalej uz jen z toho duvodu jak je slozitej ridicuv zamek a proc je tak slozitej :wink: uz je to hodne dlouho co sem se v tom vrtal ale....
kdyby slo jen o impuls nemusel by zamek zustavat ve vodorovne poloze aby drzel stisknutej mikrospinac ale po otoceni o 90° a stisknuti spinace by se mohl vratit zpet na 0° :idea:
a srovnavat to s E34 u ktery vede do mechanismu zamku asi tisic dratu je blbost :wink:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 02. 2009 22:04

Maranelo píše:podle me trvalej uz jen z toho duvodu jak je slozitej ridicuv zamek a proc je tak slozitej :wink: uz je to hodne dlouho co sem se v tom vrtal ale....
kdyby slo jen o impuls nemusel by zamek zustavat ve vodorovne poloze aby drzel stisknutej mikrospinac ale po otoceni o 90° a stisknuti spinace by se mohl vratit zpet na 0° :idea:
a srovnavat to s E34 u ktery vede do mechanismu zamku asi tisic dratu je blbost :wink:
no prave, nicmene nepozoruju ze by tam bylo neco vybehano aby to nedrzelo furt... budu to asi muset mirne upravit a testovat jak kratkej impuls, tak trvale sepnuti at vidim rozdil.

slozitost ridicova zamku je spis v usnadneni prepinani poloh, vcera sem ho mel kuchlej komplet (ma 49 soucasti) :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 08. 02. 2009 22:13

Také mám double lok
Já ted přesně nevím jestli to nemám kvůli origo imobilizéru ale mám ten micro spínač tří pínový a normálně je dvou pinový konektor :idea:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 02. 2009 22:58

Stany píše:Také mám double lok
Já ted přesně nevím jestli to nemám kvůli origo imobilizéru ale mám ten micro spínač tří pínový a normálně je dvou pinový konektor :idea:
no dobra, ale jak mas spinanej? kratkodobe nebo trvale?
nebo si to neresil a slo to na prvni smontovani?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 02. 2009 22:06

takze impuls je trvalej, behem trvani impulsu nelze otevrit ridice diky preklopenemu zamku - to je mechanicka blokace, a zbytek zamku je blokovan elektricky. Lze otevrit pouze kufr, kterej vsak neotevre zbytek auta.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 16. 02. 2009 16:21

A odoberá to trvale energiu na udržanie toho blokovania?

Ja len doplním...

Keď zamkem vodičove dvere na ´´double lock´´ nedá sa otvoriť pomocu DO (ani kufor).
V tomto režime spolujazdcove dvere nejdu otvoriť ani klúčom, kufor sa dá otvoríť kľúčom

Keď zamknem kufor na ´´double lock´´ neovplivní to ostatné zámky tie fungujú normalne ďalej akurát kufor ostáva stále zamknutý (super vec a dosť často ju využivam ked veziem niečo cenné v kufri)

Odpovědět