Otocny volic vzadu na BCII

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Otocny volic vzadu na BCII

Příspěvek od Slider » 31. 01. 2009 15:43

Zdravim
po delsim hledani jsem toho o BCII nasel spoustu,ale tohle ne.
Naco tedy je otocny volic vzadu na BCII ?
Ma hodnoty 30, 60, CH30, CH60.(mam ho nastaveny na 60)To je pro nastavovani typu zobrazovani casu?
A take jsou vedle zarovky na osvetleni tlacitek,dva male otvory,na co jsou?(mozna na nic,a jsou jen motazni,ale radeji se zeptam)
Diky
BMW - srdeční záležitost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 01. 2009 23:05

na otocnej volic se vyser, je na nezavisle topeni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 31. 01. 2009 23:39

Max-Max píše:na otocnej volic se vyser, je na nezavisle topeni.
Muzes to prosim trochu vic upresnit?
Mam totiz nezavisle topeni a rad bych ho spojil s boardem.
Pokud to nepujde,udelam ovladani na dalku....
Ale radeji bych orig...
BMW - srdeční záležitost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 02. 2009 00:11

jo, tak to uz priznam se nevim, to ze mas origo topeni sem netusil. Ale vim, ze ten volic je pro Webasto. Tot vse. Doufejme nekdo chytrejsi doplni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 01. 02. 2009 01:21

origo nezavisle topeni se dodavalo s vlastni casovaci jednotkou a nebo slo ovladat pomoci BCII (na svazku od BCII je zluty drat s bilym jednopinovym konektorem umisteni cca 10cm od jednotky BC), kamenem urazu nejspis bude to, ze dle info co se mi podarilo zjistit (osobne jsem to nevidel) musi mit BC i kodovaci clen ktery tuto funkci podporuje (casovac ze zobrazuje misto funkce stopek).

jestli vi nekdo neco vice rad se poucim...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 01. 02. 2009 11:00

Vasa píše:origo nezavisle topeni se dodavalo s vlastni casovaci jednotkou a nebo slo ovladat pomoci BCII (na svazku od BCII je zluty drat s bilym jednopinovym konektorem umisteni cca 10cm od jednotky BC), kamenem urazu nejspis bude to, ze dle info co se mi podarilo zjistit (osobne jsem to nevidel) musi mit BC i kodovaci clen ktery tuto funkci podporuje (casovac ze zobrazuje misto funkce stopek).

jestli vi nekdo neco vice rad se poucim...
Zřejmě to půjde nějak přepnout, mě se po montáži velkého BC do auta nejdřív ukazovalo jakoby nezávislé topení, potom jsem si s tím chvíli hrál ( nebo odpojil baterku ? ) a už tam byly stopky...
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 01. 02. 2009 15:05

Ani jsem nedoufal,ze se to da "nejak"prepnout.Vzpomenes,jestli jsis hral s tim otocnikem nebo jen klavesami?
O tom,zlutem vodici s konektorem vim.Ten na kabelazi mam(asi i kazdy BCII).Baterkou to asi nebude,nebo netusim jak by se stim melo postupovat.Ani v manualu na montaz topeni to neni(jak jiz bylo zmineno,k topeni byl zvlastni casovac)
Naposledy upravil(a) Slider dne 01. 02. 2009 18:14, celkem upraveno 1 x.
BMW - srdeční záležitost

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 01. 02. 2009 15:23

pokud se nepletu na puvodnich www bylo schema pro BC2 a byl tam i popis pro bufik... tak jedine jestli to ondra jeste nekde ma aby to hodil do frcu :wink:
Ja to mel v PC ale uz to za boha nemuzu najit :oops:
jediny co si pamatuju je doba topeni 30/60min a nejaka souvislost se svajcem ale to uz mozna placam ho.na :cry:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 01. 02. 2009 18:16

Jak se dostanu na stare stranky?Nejak se mi to nedari...
Nicmene asi pujde "obycejnym" BCII ovladat Webasto a z toho pravdepodobne vyplyva i na co je zadni otocnik...
Co jsi chtel rict tim "svajcem"?(diky Maranelo)
BMW - srdeční záležitost

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 01. 02. 2009 23:58

Určitě se to přeplo po odpojení baterky. Vzadu jsem nic nešteloval, ale s klávesama jsem se celkem vyblbnul. Jsou tam nějaké hidden funkce, je na to nějakej dvojhmat, tuším tlačítka " 1000 " a " 1 " , ale to už si fakt nevzpomínám, jestli to bylo v tom - Maranelo bude vědět :P
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 02. 2009 00:28

Dan td píše:Určitě se to přeplo po odpojení baterky. Vzadu jsem nic nešteloval, ale s klávesama jsem se celkem vyblbnul. Jsou tam nějaké hidden funkce, je na to nějakej dvojhmat, tuším tlačítka " 1000 " a " 1 " , ale to už si fakt nevzpomínám, jestli to bylo v tom - Maranelo bude vědět :P
1000 a 1 je mam dojem stav nadrze
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 02. 02. 2009 00:41

Ty "hidden funkce" by asi pomohli, spis zalezi jake to presne jsou. Napr. "1000" a "1" je objem paliva v nadrzi (tak jako vetsina majitelu BCII...toto jsem mel moznost take vyzkouset..)
Ma nekdo seznam techto (dvoj nebo troj hmatu?)
Diky
BMW - srdeční záležitost

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 02. 02. 2009 06:57


Odpovědět