Otocny volic vzadu na BCII
Otocny volic vzadu na BCII
Zdravim
po delsim hledani jsem toho o BCII nasel spoustu,ale tohle ne.
Naco tedy je otocny volic vzadu na BCII ?
Ma hodnoty 30, 60, CH30, CH60.(mam ho nastaveny na 60)To je pro nastavovani typu zobrazovani casu?
A take jsou vedle zarovky na osvetleni tlacitek,dva male otvory,na co jsou?(mozna na nic,a jsou jen motazni,ale radeji se zeptam)
Diky
po delsim hledani jsem toho o BCII nasel spoustu,ale tohle ne.
Naco tedy je otocny volic vzadu na BCII ?
Ma hodnoty 30, 60, CH30, CH60.(mam ho nastaveny na 60)To je pro nastavovani typu zobrazovani casu?
A take jsou vedle zarovky na osvetleni tlacitek,dva male otvory,na co jsou?(mozna na nic,a jsou jen motazni,ale radeji se zeptam)
Diky
BMW - srdeční záležitost
origo nezavisle topeni se dodavalo s vlastni casovaci jednotkou a nebo slo ovladat pomoci BCII (na svazku od BCII je zluty drat s bilym jednopinovym konektorem umisteni cca 10cm od jednotky BC), kamenem urazu nejspis bude to, ze dle info co se mi podarilo zjistit (osobne jsem to nevidel) musi mit BC i kodovaci clen ktery tuto funkci podporuje (casovac ze zobrazuje misto funkce stopek).
jestli vi nekdo neco vice rad se poucim...
jestli vi nekdo neco vice rad se poucim...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Zřejmě to půjde nějak přepnout, mě se po montáži velkého BC do auta nejdřív ukazovalo jakoby nezávislé topení, potom jsem si s tím chvíli hrál ( nebo odpojil baterku ? ) a už tam byly stopky...Vasa píše:origo nezavisle topeni se dodavalo s vlastni casovaci jednotkou a nebo slo ovladat pomoci BCII (na svazku od BCII je zluty drat s bilym jednopinovym konektorem umisteni cca 10cm od jednotky BC), kamenem urazu nejspis bude to, ze dle info co se mi podarilo zjistit (osobne jsem to nevidel) musi mit BC i kodovaci clen ktery tuto funkci podporuje (casovac ze zobrazuje misto funkce stopek).
jestli vi nekdo neco vice rad se poucim...
Ani jsem nedoufal,ze se to da "nejak"prepnout.Vzpomenes,jestli jsis hral s tim otocnikem nebo jen klavesami?
O tom,zlutem vodici s konektorem vim.Ten na kabelazi mam(asi i kazdy BCII).Baterkou to asi nebude,nebo netusim jak by se stim melo postupovat.Ani v manualu na montaz topeni to neni(jak jiz bylo zmineno,k topeni byl zvlastni casovac)
O tom,zlutem vodici s konektorem vim.Ten na kabelazi mam(asi i kazdy BCII).Baterkou to asi nebude,nebo netusim jak by se stim melo postupovat.Ani v manualu na montaz topeni to neni(jak jiz bylo zmineno,k topeni byl zvlastni casovac)
Naposledy upravil(a) Slider dne 01. 02. 2009 18:14, celkem upraveno 1 x.
BMW - srdeční záležitost
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
1000 a 1 je mam dojem stav nadrzeDan td píše:Určitě se to přeplo po odpojení baterky. Vzadu jsem nic nešteloval, ale s klávesama jsem se celkem vyblbnul. Jsou tam nějaké hidden funkce, je na to nějakej dvojhmat, tuším tlačítka " 1000 " a " 1 " , ale to už si fakt nevzpomínám, jestli to bylo v tom - Maranelo bude vědět
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220