Centrál správné zapojení (původně: Centrál relátko)
chlapci moji drazi..., kdyz uz konecne pochopite, ze v pripade elektriny se "nezkousi", ale meri a pokud nevim tak mam schema.
Pro neznale veci nize uvadim barevne znaceni motorku centralu (motorek se deli na vrchni cast a spodni cast - to je ta s "hrbem/bouli" motorku a je evidentne vetsi):
- ridicovi dvere: vrchni cast bila, spodni cervena
- spolujezdec: vrchni cast cervena, spodni cervena
- zadni dvere: vrchni cast cervena, spodni bila
- kufr: vrchni cast bila, spodni cervena
tak doufam, ze je konec mezinarodnim dohadum...
Pro neznale veci nize uvadim barevne znaceni motorku centralu (motorek se deli na vrchni cast a spodni cast - to je ta s "hrbem/bouli" motorku a je evidentne vetsi):
- ridicovi dvere: vrchni cast bila, spodni cervena
- spolujezdec: vrchni cast cervena, spodni cervena
- zadni dvere: vrchni cast cervena, spodni bila
- kufr: vrchni cast bila, spodni cervena
tak doufam, ze je konec mezinarodnim dohadum...

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ty ses velikej odbornik, nicmene to same sem psal ja, ze ridic a kufr jsou ovladaci.Vasa píše:chlapci moji drazi..., kdyz uz konecne pochopite, ze v pripade elektriny se "nezkousi", ale meri a pokud nevim tak mam schema.
Pro neznale veci nize uvadim barevne znaceni motorku centralu (motorek se deli na vrchni cast a spodni cast - to je ta s "hrbem/bouli" motorku a je evidentne vetsi):
- ridicovi dvere: vrchni cast bila, spodni cervena
- spolujezdec: vrchni cast cervena, spodni cervena
- zadni dvere: vrchni cast cervena, spodni bila
- kufr: vrchni cast bila, spodni cervena
tak doufam, ze je konec mezinarodnim dohadum...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Vasa píše:chlapci moji drazi..., kdyz uz konecne pochopite, ze v pripade elektriny se "nezkousi", ale meri a pokud nevim tak mam schema.
Pro neznale veci nize uvadim barevne znaceni motorku centralu (motorek se deli na vrchni cast a spodni cast - to je ta s "hrbem/bouli" motorku a je evidentne vetsi):
- ridicovi dvere: vrchni cast bila, spodni cervena
- spolujezdec: vrchni cast cervena, spodni cervena
- zadni dvere: vrchni cast cervena, spodni bila
- kufr: vrchni cast bila, spodni cervena
tak doufam, ze je konec mezinarodnim dohadum...
Děkuji mnohokrát. Kdo ví, ví.
akorát ještě jedna věc.
servo kufru a řidiče mají stejné barvy... ačkoli vnitřky mají jiné? alespoň podle schémata.
je jedno jak je tam zapojím nebo musím nějak "změřit" které je řidiče a které kufru?
servo kufru a řidiče mají stejné barvy... ačkoli vnitřky mají jiné? alespoň podle schémata.
je jedno jak je tam zapojím nebo musím nějak "změřit" které je řidiče a které kufru?
Naposledy upravil(a) Jakub318i dne 22. 01. 2009 01:00, celkem upraveno 1 x.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
mas-li ho po ruceVasa píše:to Max: jojo, to jsi psal. Vzdyt vas pouze doplnuji ohledne barev vsech motorku
ono s merakem v ruce to badani neni delsi nez 20 minut i bez schema.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
to nebyl dotaz, to byla doplňující informace kterou jsem zjistil.Max-Max píše:dobrej dotaz, mne osobne si zaskocil... mam dojem ze v kufru mam modry, ale jistotu nemamJakub318i píše:jen doplním, že servo kufru a servo řidiče se liší v barvě táhla. řidičovo ho má černé a kufr ho má modrýtakze informace hovno hodnota
a ano, píšu, že v kufru máš modrý táhlo
takovej menší odtaz to rele na postupny stmívani nevíš kde se nachzí na e 34 esi tam jeVasa píše:Jestli myslis volnou patici na rele pobliz RJ centralu tak to s centralem nema nic spolecneho, je to "priprava" na casove rele ktere zpozduje zhasnuti vnitrniho osvetleni po zavreni dveri.
98% E30 ho nema

hmhm
tak sem si to tady pekne precetl panove..central mam original nedodelavany,ale moc se mu neche fungovat. V obou dverich mam cervena serva tzn. kdyz otocim klickem v obou dverich implus se dostane do ŘJ centralu (tj slyset), ale vysledek zadnej... tak sem z toho daněk
... vsechno je zapojeny,,je teda mozny , ze sou ty serva vyrizeny?

Vadne "motorky" byt mohou, ale casto se zrovna nevidi. Vydrzi skoro neuveritelny veci. Abys "motorky" vyloucil tak vyndej konektor z RJ centralu a na BILY a SVETLE MODRY pripoj "+" a "-". Je jedno ktery kam - bud to odemkne nebo zamkne. Pokud to nic delat nebude zkontroluj jeste stav dverniho konektoru u ridice (hlavne) a spolujezdce. Pres konektor ridice je navic "tazeny" bypass pro napajeni RJ centralu (mimochodem nechapu ktery dement tohle navrhl...).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
o
\diky za odpoved, taky si rikam, ze na tech motorkach-servech nebo jak to nazvat se nema co podelat.. chtel sem to prozkouset,ale nevedel co kam, predbehl si me jeste nez sem se na to zacal ptat... zitra to zkusim... jestli myslis dvernim konektorem ten cudl na kterej pri otevreni reaguje osvetleni el oken,tak ten je u ridice pridrenej a nevraci se - u spolujezdce je v poradku... jestli teda myslime tu stejnou vec,tak to je zas vychytavka
... no zitra budu chytrejsi..ztm dikk

Re: o
Konektor je KONEKTOR co spojuje vodice, "čudl" je spinac !!! A kdyz pisu konektor myslim konektoradamos píše:jestli myslis dvernim konektorem ten cudl na kterej pri otevreni reaguje osvetleni el oken


Navic ten dverni spinac je primarne urcen pro spinani vnitrniho osvetleni. To, ze na otevreni reaguje podsviceni ovladacu el.oken je "pridana hodnota"

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
o
takze sem si ujasnil co je konektor a cudl ci spinac
.... ted k dnesnim vysledkum - vyzkousel sem teda tu metodu s bilym a svetle modrym dratkem, zjistli sem , ze funguje motorek v kufru,ale ve spolujezdcovejch dverich ne..prohodil sem je teda a motorek z kufru na dverich chodil.. ten puvodni je zatuhlej ubec nechodi nahoru ani dolu (ani silou) .... Problemem ale stale zustava, ze impuls od klicku nikam nesmeruje-cvakne to v ty jednotce a nic... koukal sem teda na zamek je tam jakejsi spinac,kterej ta pacicka sepne az pri otoceni klice do vodorovne polohy (pri otaceni klice do tyhle polohy v tom neprijemne krupe a jde to celkem ztuha) ... rekl bych , ze tam bude kamen urazu, ale pravdu mit nemusim....

- NEMO E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 658
- Registrován: 24. 05. 2009 16:16
- Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)
Dneska jsem se pohrabal trochu v kabeláži centrálu, ale nevím přesně kam kterej motor patříVasa píše:chlapci moji drazi..., kdyz uz konecne pochopite, ze v pripade elektriny se "nezkousi", ale meri a pokud nevim tak mam schema.
Pro neznale veci nize uvadim barevne znaceni motorku centralu (motorek se deli na vrchni cast a spodni cast - to je ta s "hrbem/bouli" motorku a je evidentne vetsi):
- ridicovi dvere: vrchni cast bila, spodni cervena
- spolujezdec: vrchni cast cervena, spodni cervena
- zadni dvere: vrchni cast cervena, spodni bila
- kufr: vrchni cast bila, spodni cervena
tak doufam, ze je konec mezinarodnim dohadum...

EDIT: Pro ty, co by nevěděli, tak:
řidič 51 26 1 372 594 - vrchní část bílá, spodní červená
spolujezdec 51 26 1 373 183 - vrchní část červená, spodní červená
kufr 51 26 1 385 119 - vrchní část bílá, spodní bílá
víčko nádrže 51 26 1 385 115 - vrchní část bílá, spodní červená

Naposledy upravil(a) NEMO E30 dne 19. 09. 2011 15:48, celkem upraveno 2 x.
e30 forever - bez BMW to není život