Palubní počítač
Palubní počítač
Chtěl bych se zeptat, kdo víte, je možné do e30tky verze bez počítače počítač zapojit? aby fungoval samozřejmě:D
Jestli mluvíš o velkým BC, což předpokládám že ano, tak všechny BC jsou stejný, pouze se používá různý kódovací štekr podle druhu motoru.Jakub318i píše:a existují různé počítače pro různé řídící jednotky atd? nebo je jeden universální kterej si sám umí načíst údaje?
a je to složité to tam nainstalovat?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Nepleť dohromady velký a malý BC, malý BC je u E30 v podstatě jenom ukazatel teploty a digitální hodiny, tam žádný kódovací štekr není. Velký BC má mnohem víc funkcí a ten má kódovací štekr podle typu motoru. Zapojení není nic složitého, v podstatě stačí zapojit žlutý konektor na kabeláži BC zezadu do žlutého konektoru budíků a už to funguje. Zbytek je už jenom o o tom protáhnou kabeláž a připevnit na správných místech. Funkce CODE (imobilizér) ti u M40 asi stejně nebude fungovat, protože nebude v hlavním el. svazku pod přístrojovkou přípravený konektor.Jakub318i píše:Jasně takže můžu sehnat jakýkoli velký nebo malý bc ale potřebuju přesný kódovací štěkr na svůj motor M40?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Že se ti chce o tom psátBOOST píše:Nepleť dohromady velký a malý BC, malý BC je u E30 v podstatě jenom ukazatel teploty a digitální hodiny, tam žádný kódovací štekr není. Velký BC má mnohem víc funkcí a ten má kódovací štekr podle typu motoru. Zapojení není nic složitého, v podstatě stačí zapojit žlutý konektor na kabeláži BC zezadu do žlutého konektoru budíků a už to funguje. Zbytek je už jenom o o tom protáhnou kabeláž a připevnit na správných místech. Funkce CODE (imobilizér) ti u M40 asi stejně nebude fungovat, protože nebude v hlavním el. svazku pod přístrojovkou přípravený konektor.

HLEDEJ šmudlo o BC je tady toho dostJakub318i píše:Jasně takže můžu sehnat jakýkoli velký nebo malý bc ale potřebuju přesný kódovací štěkr na svůj motor M40?
BOOST píše:Nepleť dohromady velký a malý BC, malý BC je u E30 v podstatě jenom ukazatel teploty a digitální hodiny, tam žádný kódovací štekr není. Velký BC má mnohem víc funkcí a ten má kódovací štekr podle typu motoru. Zapojení není nic složitého, v podstatě stačí zapojit žlutý konektor na kabeláži BC zezadu do žlutého konektoru budíků a už to funguje. Zbytek je už jenom o o tom protáhnou kabeláž a připevnit na správných místech. Funkce CODE (imobilizér) ti u M40 asi stejně nebude fungovat, protože nebude v hlavním el. svazku pod přístrojovkou přípravený konektor.Jakub318i píše:Jasně takže můžu sehnat jakýkoli velký nebo malý bc ale potřebuju přesný kódovací štěkr na svůj motor M40?
Díky moc
BC
Jaký konkrétní konektor u M40 chybí?Velký BC jsem skoro po roce shánění komplet sehnal (a osobně demontoval) za šestiválu a čeká mě montáž,takže bych se na to rád připravil....BOOST píše:Funkce CODE (imobilizér) ti u M40 asi stejně nebude fungovat, protože nebude v hlavním el. svazku pod přístrojovkou přípravený konektor.
Jinak pokud máš čtyrválec je vhodný koupit nový kodovací štekr pro správné počítání spotřeby apod..Dělal se pouze pro 318iS - M42.rozdíl je v objemu nádrže a počtu válců-aby to počítalo správně....jo a stál cca 1300Kč a na použitý zapoměň,ten se nedá vůbec sehnat(mně se to nepovedlo)
BMW - srdeční záležitost
Re: BC
takže když mám M40 bude musím použít kódovací štěkr na M42? jestli to chápu správně?Slider píše:Jaký konkrétní konektor u M40 chybí?Velký BC jsem skoro po roce shánění komplet sehnal (a osobně demontoval) za šestiválu a čeká mě montáž,takže bych se na to rád připravil....BOOST píše:Funkce CODE (imobilizér) ti u M40 asi stejně nebude fungovat, protože nebude v hlavním el. svazku pod přístrojovkou přípravený konektor.
Jinak pokud máš čtyrválec je vhodný koupit nový kodovací štekr pro správné počítání spotřeby apod..Dělal se pouze pro 318iS - M42.rozdíl je v objemu nádrže a počtu válců-aby to počítalo správně....jo a stál cca 1300Kč a na použitý zapoměň,ten se nedá vůbec sehnat(mně se to nepovedlo)
Kódovací štekr na M40 existuje a není stejný se štekrem pro ISo. A bez správného kódovacího štekru nějak nechápu smysl, proč mít v autě BC, když bude ukazovat nesmysly. Pro funkci CODE je ve svazku BC dvoupinový konektor bílé (nebo průhledné) barvy a ten se zapojuje do protikonektoru v hlavní kabeláží pod přístrojovkou. Může tam být a nemusí, já se už setkal s tím, že u 4válu nebyl. Je to tuším zelený drát a je to napájení benz. čerpadla. Ve svazku je propojenej protikonetorem s očkem, ten protikonetor se vytáhne a místo něj se zapojí konektor z kabeláže od BC.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Naprosto spravna reakce. Boost ma pravdu, pouze dodam ze pokud je BCII z chromaka tak bude mit jiny konektor a jeho umisteni prave pro ten obvod preruseni (CODE). Samozrejme stekr pro M40 existoval a to i ve verzi s vetsi nadrzi (Touring).BOOST píše:Kódovací štekr na M40 existuje a není stejný se štekrem pro ISo. A bez správného kódovacího štekru nějak nechápu smysl, proč mít v autě BC, když bude ukazovat nesmysly. Pro funkci CODE je ve svazku BC dvoupinový konektor bílé (nebo průhledné) barvy a ten se zapojuje do protikonektoru v hlavní kabeláží pod přístrojovkou. Může tam být a nemusí, já se už setkal s tím, že u 4válu nebyl. Je to tuším zelený drát a je to napájení benz. čerpadla. Ve svazku je propojenej protikonetorem s očkem, ten protikonetor se vytáhne a místo něj se zapojí konektor z kabeláže od BC.
Dat 1300,- za neco co je k nicemu je docela ulet

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Co se mého BCII, týče je ze šestiválu plastu a já mám čtyř vál. plast.
Tímto Vás chci požádat o orig.číslo dílu daného štekru,protože mě se velký BC nepodařilo najít v ETK ani pro M40 kombi(do r.1994) a ani kabrio(do r.1993).A pokud se použije štekr z iS(ten jediný jsem pro čtyrválce našel)tak BC musí fungovat snad jen trochu vyšší zobrazovabou spotřebou(předpokládám),jinak objem nádrže je shodný s klasickou M40.
Díky za rady....
Jen pro pořádek,já mám štekr číslo dílu: 65 81 13 94 111
Tímto Vás chci požádat o orig.číslo dílu daného štekru,protože mě se velký BC nepodařilo najít v ETK ani pro M40 kombi(do r.1994) a ani kabrio(do r.1993).A pokud se použije štekr z iS(ten jediný jsem pro čtyrválce našel)tak BC musí fungovat snad jen trochu vyšší zobrazovabou spotřebou(předpokládám),jinak objem nádrže je shodný s klasickou M40.
Díky za rady....
Jen pro pořádek,já mám štekr číslo dílu: 65 81 13 94 111
BMW - srdeční záležitost
Při použití štekru z IS se ukazovaná spotřeba oproti skutečné liší o dost. Číslo štekru na M40 v ETK bohužel není a já si ho z hlavy nepamatuji, takže snad se najde nějaká dobrá duše, co ten štekr má a číslo z něj ti sem napíše.Slider píše:Co se mého BCII, týče je ze šestiválu plastu a já mám čtyř vál. plast.
Tímto Vás chci požádat o orig.číslo dílu daného štekru,protože mě se velký BC nepodařilo najít v ETK ani pro M40 kombi(do r.1994) a ani kabrio(do r.1993).A pokud se použije štekr z iS(ten jediný jsem pro čtyrválce našel)tak BC musí fungovat snad jen trochu vyšší zobrazovabou spotřebou(předpokládám),jinak objem nádrže je shodný s klasickou M40.
Díky za rady....
Jen pro pořádek,já mám štekr číslo dílu: 65 81 13 94 111
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
