M20B25 problém s volnoběhem a starty - VYŘEŠENO
M20B25 problém s volnoběhem a starty - VYŘEŠENO
Občas se mi samy zvednou otáčky na 2000ot/min na volnoběh. Měl jsem podezření na volnoběžný ventil, ale jel jsem na diagnostiku. V ŘJ byly dve prechodné závady:
- váha vzduchu - jelikož jsem jí zkoušel za chodu motoru odpojovat
- signál teploty motoru
Když jsme dělali diagnostiku, auto se zrovna chovalo normálně. Zkusil jsem odpojit čidlo teploty motoru pro ŘJ a otáčky vylítly na 2000ot/min.
Řekl jsem " hurá ", je to čidlem, protože občas nefunguje, tak se to takto chová a skočí tam přechodná závada.
Vyměnil jsem čidlo za jiné a po chvíli to zas začalo dělat, špatně chytá ( skoro vůbec nejde natočit - uchcává se ). Drží 2000ot/min. Po odpojení čidla se volnoběh zase srovná, drží 700. Po zastavení motoru ale nelze natočit, ani po připojení čidla. Až po uplném vychladnutí motoru chytne na drc.
Nevíte někdo, kam vede elektroinstalace z konektoru čidla teploty pro ŘJ? Že bych jeste zkusil promerit, jestli neni nekde sekla elektroinstalace .... ponevadz už nevím, co dál....
Díky
- váha vzduchu - jelikož jsem jí zkoušel za chodu motoru odpojovat
- signál teploty motoru
Když jsme dělali diagnostiku, auto se zrovna chovalo normálně. Zkusil jsem odpojit čidlo teploty motoru pro ŘJ a otáčky vylítly na 2000ot/min.
Řekl jsem " hurá ", je to čidlem, protože občas nefunguje, tak se to takto chová a skočí tam přechodná závada.
Vyměnil jsem čidlo za jiné a po chvíli to zas začalo dělat, špatně chytá ( skoro vůbec nejde natočit - uchcává se ). Drží 2000ot/min. Po odpojení čidla se volnoběh zase srovná, drží 700. Po zastavení motoru ale nelze natočit, ani po připojení čidla. Až po uplném vychladnutí motoru chytne na drc.
Nevíte někdo, kam vede elektroinstalace z konektoru čidla teploty pro ŘJ? Že bych jeste zkusil promerit, jestli neni nekde sekla elektroinstalace .... ponevadz už nevím, co dál....
Díky
Naposledy upravil(a) Záchvat dne 17. 01. 2009 07:48, celkem upraveno 1 x.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
mam za to, ze vede pres rozpojovaci konektor primo do rj...jednou sem to taky premeroval, ale uz si nejsem 100% jistej..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Tak pipiny konkretne nevim..to asi bude na e30.de
pres zasuvku pujde na budik, do rj pujde primo..
pres zasuvku pujde na budik, do rj pujde primo..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
konektor je pod klapkou, je spolocna kabelaz pro vstriky a cidla na termostatu. Hledej, pred mesicem Stany dal obrazek. A ten konektor s oblibou zlobi.Záchvat píše:Ja myslim, ze to vede kabelazi do RJ, nikoli pres konektor, tudy to vede do kabiny, ne? Kabelazi by to melo vest k RJ dirou pred spolujezdcem, ale potreboval bych vedet, na jaky PINy
Dodatek: male procento kabelazi tenhle konektor nema a ma prime kabelove vedeni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak vyřešeno ... dle Maxe jsem sel po kulatem konektoru vstrikovacu, tam se zdalo vse v poradku. Kabel z ccidla vedl az k pinu 45 RJ bez nejakeho vetsiho odporu. Druhy kabel ma mit kostru a tu nemel. Provizorne jsem navedl kostru do " Maxova " konektoru a auto uz funguje, tak jak ma. Nekde se proste ztratila kostra ... to jeste budu dohledavat, ale uz to funguje.
Diagnostika totiz ukazovala na mericich parametrech i u zahrateho motoru teplotu chl. kapaliny -30 stupnu ...proto se to uchcavalo.
Takze diky vsem za rady
Diagnostika totiz ukazovala na mericich parametrech i u zahrateho motoru teplotu chl. kapaliny -30 stupnu ...proto se to uchcavalo.
Takze diky vsem za rady

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520