Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 11. 06. 2004 15:02
Flery píše:jako člověk kterej měl 3ks E30 musim říct že víc srandy se s autem užít nedá......
..ale právě kvůli spotřebě se poohlížim po novej káře teď jezdim E34 a neni to vono!
jinak bílá má hlavní výhodu v opravach

a E30 sluší!! ale A4 je v bílej průser...
E46 bych bral ale to co stojí E30 stojí na tu E46 kola!!!!!!
je videt zes nejel v E28 M5

to je jiny kafe nez e30 je s ni o moc hafo vic srandy

ver mi

-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 11. 06. 2004 15:03
Jirka325 píše:dave_p píše:Jirka325 píše:
A chtel jsi jiste dodat, ze je to jen tvuj subjektivni nazor, ktery nehodlas nikomu cpat, ze ?

Samozřejmě,jak jinak.
Ja si myslim

Zrovna jsem pred chvili vez pana Malce z BMW Bychl, tak nevedel do jakyho auta budem nastupovat, vsude tam staly novy modely a tak. A kdyz zjistil ze E30tkou, tak hned prej - no takze poradnym este poctivym autem ? Tak to si dam libit. To se zas krasne poslouchaly ty slova chvaly...ostatne od nekoho kdo dela v BMW a je zvyklej na novy modely bych to ani necekal. To teda v Autecu koukaj trochu ponekud vic z vrchu. Alespon lidi co jsem s nima mel tu cest.
no jo no malec jezdi s corolou

-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 11. 06. 2004 18:17
Lukas-e21 píše:no jo no malec jezdi s corolou

No vcera tam byl autobusem

ale jinak je to celkem pohodovej rizek. Kde jsi vcera lital, ze jsem te tam nevidel ?
Jinak souhlas - E28 M535 je velice zabavny autiko

takova sikovna zbran

Zvlast v zime se s ni jezdilo velmi zajimave
smash píše:nejsou na ní vidět ptačí hovna
Bohuzel jsou

alespon teda ptaci neserou asi zrovna v mym odstinu

-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 11. 06. 2004 19:57
Jirka325 píše:Lukas-e21 píše:no jo no malec jezdi s corolou

No vcera tam byl autobusem

ale jinak je to celkem pohodovej rizek. Kde jsi vcera lital, ze jsem te tam nevidel ?
Jinak souhlas - E28 M535 je velice zabavny autiko

takova sikovna zbran

Zvlast v zime se s ni jezdilo velmi zajimave
smash píše:nejsou na ní vidět ptačí hovna
Bohuzel jsou

alespon teda ptaci neserou asi zrovna v mym odstinu

ne M535i ale M5 coz je prava M-power s motorem M6-ky

, ne blba triapule
vcera sem makal jak sroub, nevim
-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 11. 06. 2004 21:41
Lukas-e21 píše:
ne M535i ale M5 coz je prava M-power s motorem M6-ky

, ne blba triapule

No jo panacku, ty ses moc vybiravej
To ja holt nemoh koni na zuby koukat

Ale ani ta M535 nebyla spatna, i kdyz pravda ze jejich "pouhych"

218 kobylek a 310 Nm je proti 286 PS a 360 Nm trochu mene, nicmene sranda je urcite s obema
Pac jsou to obe triapule, zadna z nich neni blba, jen jedna je chytra a druha este chytrejsi

-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 12. 06. 2004 13:34
Jirka325 píše:Lukas-e21 píše:
ne M535i ale M5 coz je prava M-power s motorem M6-ky

, ne blba triapule

No jo panacku, ty ses moc vybiravej
To ja holt nemoh koni na zuby koukat

Ale ani ta M535 nebyla spatna, i kdyz pravda ze jejich "pouhych"

218 kobylek a 310 Nm je proti 286 PS a 360 Nm trochu mene, nicmene sranda je urcite s obema
Pac jsou to obe triapule, zadna z nich neni blba, jen jedna je chytra a druha este chytrejsi

ted sme dostal, neuvedomil sem si ue stara m5 byla 3.5. myslel sem že 3.6.........
jj. uz sem moc zmlsanej

-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 12. 06. 2004 13:40
Lukas-e21 píše:Jirka325 píše:Lukas-e21 píše:
ne M535i ale M5 coz je prava M-power s motorem M6-ky

, ne blba triapule

No jo panacku, ty ses moc vybiravej
To ja holt nemoh koni na zuby koukat

Ale ani ta M535 nebyla spatna, i kdyz pravda ze jejich "pouhych"

218 kobylek a 310 Nm je proti 286 PS a 360 Nm trochu mene, nicmene sranda je urcite s obema
Pac jsou to obe triapule, zadna z nich neni blba, jen jedna je chytra a druha este chytrejsi

ted sme dostal, neuvedomil sem si ue stara m5 byla 3.5. myslel sem že 3.6.........
jj. uz sem moc zmlsanej

tam nejde o rozdil par kobyl nybrz o rozdil podvozku kterej ma M5 odladnenej a M535 ma pouze tvrdsi seriovku
----------------------:)
-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 12. 06. 2004 18:00
And píše:Lukas-e21 píše:Jirka325 píše:
No jo panacku, ty ses moc vybiravej
To ja holt nemoh koni na zuby koukat

Ale ani ta M535 nebyla spatna, i kdyz pravda ze jejich "pouhych"

218 kobylek a 310 Nm je proti 286 PS a 360 Nm trochu mene, nicmene sranda je urcite s obema
Pac jsou to obe triapule, zadna z nich neni blba, jen jedna je chytra a druha este chytrejsi

ted sme dostal, neuvedomil sem si ue stara m5 byla 3.5. myslel sem že 3.6.........
jj. uz sem moc zmlsanej

tam nejde o rozdil par kobyl nybrz o rozdil podvozku kterej ma M5 odladnenej a M535 ma pouze tvrdsi seriovku
ver mi ze i o motor

pri stejny hmotnosti spousta PSů navrch

je to bastard
v tomhle aute se nedá mluvit o podvozku, to ses mimo, tady jde jen o speru a motor o nic jinyho, jelikoz vlastnosti toho auta je že prvni a druhej kvalt jedes bokem
o podvozku sem se ochoten bavit dejme tomu o rozdilu mezi E 28 a E34 a E39 , ale ne mezi M535i a M5....... jelikoz at se na me nikdo nezlobi tyhle auta jeste nemaj JIZDNI VLASTNOSTI. Tyhle auta jsou jen surovosti.
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 12. 06. 2004 18:29
Lukas-e21 píše:And píše:Lukas-e21 píše:
ted sme dostal, neuvedomil sem si ue stara m5 byla 3.5. myslel sem že 3.6.........
jj. uz sem moc zmlsanej

tam nejde o rozdil par kobyl nybrz o rozdil podvozku kterej ma M5 odladnenej a M535 ma pouze tvrdsi seriovku
ver mi ze i o motor

pri stejny hmotnosti spousta PSů navrch

je to bastard
v tomhle aute se nedá mluvit o podvozku, to ses mimo, tady jde jen o speru a motor o nic jinyho, jelikoz vlastnosti toho auta je že prvni a druhej kvalt jedes bokem
o podvozku sem se ochoten bavit dejme tomu o rozdilu mezi E 28 a E34 a E39 , ale ne mezi M535i a M5....... jelikoz at se na me nikdo nezlobi tyhle auta jeste nemaj JIZDNI VLASTNOSTI. Tyhle auta jsou jen surovosti.
M5 ma billstein plynovy tlumice a proste podvozek jinej nez M535 ktera ma akorat tvrsi pera a stabilizatory spolecne s 535--nebo neni to tak?
takle sem to acpon nekde cetl
----------------------:)
-
dave_p
- Příspěvky: 30
- Registrován: 07. 04. 2003 17:46
- Bydliště: P4 - Chodov
Příspěvek
od dave_p » 13. 06. 2004 11:40
Lukas-e21 píše:
hele neprud

pred rokem a mesicem si jezdil jeste s e30-kou a ted se budes vytahovat

, asi ti az prijedes budu muset poskadlit autiko

Be cool,
vždyť to jede skoro stejně jako e30,když to tičíš do 1500ot/min,tak nepoznáš rozdíl."SKORO".
PS:ať jsou v pondělí ty papíry!!!!
Zatim
-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 13. 06. 2004 12:50
And píše:Lukas-e21 píše:And píše:
tam nejde o rozdil par kobyl nybrz o rozdil podvozku kterej ma M5 odladnenej a M535 ma pouze tvrdsi seriovku
ver mi ze i o motor

pri stejny hmotnosti spousta PSů navrch

je to bastard
v tomhle aute se nedá mluvit o podvozku, to ses mimo, tady jde jen o speru a motor o nic jinyho, jelikoz vlastnosti toho auta je že prvni a druhej kvalt jedes bokem
o podvozku sem se ochoten bavit dejme tomu o rozdilu mezi E 28 a E34 a E39 , ale ne mezi M535i a M5....... jelikoz at se na me nikdo nezlobi tyhle auta jeste nemaj JIZDNI VLASTNOSTI. Tyhle auta jsou jen surovosti.
M5 ma billstein plynovy tlumice a proste podvozek jinej nez M535 ktera ma akorat tvrsi pera a stabilizatory spolecne s 535--nebo neni to tak?
takle sem to acpon nekde cetl
nevim, taky sem o tom nekde cet, jneze uz nevim kde a samozrejme sem to stacil zapomenout, ale ver mi podvozek je to posledni co te v tom aute bude zajmat

-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 13. 06. 2004 12:51
dave_p píše:Lukas-e21 píše:
hele neprud

pred rokem a mesicem si jezdil jeste s e30-kou a ted se budes vytahovat

, asi ti az prijedes budu muset poskadlit autiko

Be cool,
vždyť to jede skoro stejně jako e30,když to tičíš do 1500ot/min,tak nepoznáš rozdíl."SKORO".
PS:ať jsou v pondělí ty papíry!!!!
Zatim
mozna jo

-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 13. 06. 2004 14:20
Lukas-e21 píše:And píše:Lukas-e21 píše:
ver mi ze i o motor

pri stejny hmotnosti spousta PSů navrch

je to bastard
v tomhle aute se nedá mluvit o podvozku, to ses mimo, tady jde jen o speru a motor o nic jinyho, jelikoz vlastnosti toho auta je že prvni a druhej kvalt jedes bokem
o podvozku sem se ochoten bavit dejme tomu o rozdilu mezi E 28 a E34 a E39 , ale ne mezi M535i a M5....... jelikoz at se na me nikdo nezlobi tyhle auta jeste nemaj JIZDNI VLASTNOSTI. Tyhle auta jsou jen surovosti.
M5 ma billstein plynovy tlumice a proste podvozek jinej nez M535 ktera ma akorat tvrsi pera a stabilizatory spolecne s 535--nebo neni to tak?
takle sem to acpon nekde cetl
nevim, taky sem o tom nekde cet, jneze uz nevim kde a samozrejme sem to stacil zapomenout, ale ver mi podvozek je to posledni co te v tom aute bude zajmat

tak to nemuzu souhlasit
pokud ma o 10% procent vetsi vykon to mozna poznas na rovince ae kouzlo BMW M spociva v naprosto vyvazenem a odladenem podvozku se kterym se da krasne blbnout

----------------------:)
-
Stepan
- Příspěvky: 950
- Registrován: 14. 02. 2003 05:26
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Stepan » 13. 06. 2004 19:32
And píše:Lukas-e21 píše:And píše:
M5 ma billstein plynovy tlumice a proste podvozek jinej nez M535 ktera ma akorat tvrsi pera a stabilizatory spolecne s 535--nebo neni to tak?
takle sem to acpon nekde cetl
nevim, taky sem o tom nekde cet, jneze uz nevim kde a samozrejme sem to stacil zapomenout, ale ver mi podvozek je to posledni co te v tom aute bude zajmat

tak to nemuzu souhlasit
pokud ma o 10% procent vetsi vykon to mozna poznas na rovince ae kouzlo BMW M spociva v naprosto vyvazenem a odladenem podvozku se kterym se da krasne blbnout

Sorry, nic nechci, jen jsem vás chtěl taky citovat

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 13. 06. 2004 20:43
And píše:Lukas-e21 píše:And píše:
M5 ma billstein plynovy tlumice a proste podvozek jinej nez M535 ktera ma akorat tvrsi pera a stabilizatory spolecne s 535--nebo neni to tak?
takle sem to acpon nekde cetl
nevim, taky sem o tom nekde cet, jneze uz nevim kde a samozrejme sem to stacil zapomenout, ale ver mi podvozek je to posledni co te v tom aute bude zajmat

tak to nemuzu souhlasit
pokud ma o 10% procent vetsi vykon to mozna poznas na rovince ae kouzlo BMW M spociva v naprosto vyvazenem a odladenem podvozku se kterym se da krasne blbnout

nic nema cenu se hadat, ja na to mam svuj nazor.......
-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 14. 06. 2004 00:53
Tak se tolik nehadejte, kdyz ma uz neco oznaceni M, tak je jisty, ze minimalne na svou dobu to melo velice dokonale odladenej podvozek.
A ze to nema jizdni vlastnosti ? Ale ma - rekl jsi sam - SUROVE
BTW: pri trose snazeni, dostecny rychlosti a dostatku mista, aby se clovek nebal to slo dverma i na jiny kvalty
