údaje TP vs. reál
údaje TP vs. reál
Takže po zkoumání TP svýho mazlíka jsem zjistil že mi 318 (M10B18, rv. 87) stojí na papírech 316 (M10B18, rv.85) všecko sedí až na typ motoru, podle TP 184VD (karbec) a v reálu 184KA (stříkačka). Na technický mi nic neřekli ani si toho nevšímaly.. Ale co kdyby..
Re: údaje TP vs. reál
To "Flip"
Kde si robil technicku? Aj ja by som sa zastavil
Kde si robil technicku? Aj ja by som sa zastavil

Re: údaje TP vs. reál
Normální TK, ani když sem to před 2 rokama přihlašoval tak evidenčka byla ok.. co sem koukal tak to tu už takhle jezdí od 95 (minimálně.. měli to 2 majitelé předemnou..) Na motoru nevím co je za typ..eště sem na to nekoukl.. i kdyby ale byl ppřeraženej tak stejně parohy stříkačky a karburátor si nejsou ani trochu podobný...stanco1 píše:To "Flip"
Kde si robil technicku? Aj ja by som sa zastavil

Re: údaje TP vs. reál
zapomen na to, ze by pani technici na STK vedeli co znamena 184VD nebo 184KA... a nahoda, ze zrovna narazis na technika-fandu E30 ktery bude vedet o co jde neni zrovna moc velika. Pokud nekdo motor prerazil tak se nediv, ze prochazis.Flip píše: i kdyby ale byl ppřeraženej tak stejně parohy stříkačky a karburátor si nejsou ani trochu podobný...
Mne se jednou stalo pri evidencce (M40/184E1 byla prerazena na M42/184S1) ze se technik podival na motor a rekl mi: "...ten motor je prerazeny. Ja odpovedel, ze uz jsem to tak koupil. On nato, ze jemu je to jedno. Je to starej kram a nikoho to uz stejne nezajima..."
Takze asi tak.
PS: dle me uvahy jediny problem (ale o to zavaznejsi) by mohl nastat kdyz se takovymto autem nekam "trefis" kde bude najaka velka skoda nebo nedej Boze nekoho zabijes. Pak bude auto zkoumat soudni znalec a ten jiste bude velice dusledny, aby se mu podarilo neco najit...
Naposledy upravil(a) Vasa dne 11. 01. 2009 12:45, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Přesně tak.Já se osobně poptával mezi řečí technika na STK co by bylo nejjednodušší udělat při výměně M42 za M40 a on mi s klidem sdělil.Kouk na blok a povídá: tam je materiálu dost,tak to vybruš a inteligentně tam sekni jinej typ.Je to 4válec za 4válec,auto starý a náhoda že trefíš při kontrole na znalce nebo fandu značky je malá. 

90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
Re: údaje TP vs. reál
Prene, ja mam na ise 184VD a tiez to nikoho netrklo...Vasa píše:[
zapomen na to, ze by pani technici na STK vedeli co znamena 184VD nebo 184KA... .
jak kluci pisou, je podle me zbytecny to resit, ale jestli to chces mit na papire i na aute spravne, tak musis na technickou a pak na urad. nebo si to udelat sam coz vyjde asi tak nastejno
ted jsem mamine koupil polo odtazeny z nemec. pri evidencce mi prisli na to, ze v papirech se nakej smoula prepsal a misto 5ti dveru napsal 3dver. tak jsem musel na technickou a jediny co mi ty sasci udelali bylo to, ze jak mas vzadu na velkym technicaku vypsany ty veci, tak to zkrtli a druhy sloupecek mas zmeny. tam mi normalne psacim strojem napsali 5ti dvirko a to bylo cely. takze s motorem to bude podle me stejne
ted jsem mamine koupil polo odtazeny z nemec. pri evidencce mi prisli na to, ze v papirech se nakej smoula prepsal a misto 5ti dveru napsal 3dver. tak jsem musel na technickou a jediny co mi ty sasci udelali bylo to, ze jak mas vzadu na velkym technicaku vypsany ty veci, tak to zkrtli a druhy sloupecek mas zmeny. tam mi normalne psacim strojem napsali 5ti dvirko a to bylo cely. takze s motorem to bude podle me stejne
a to tam nedali ani razítko?BMWHanz píše:jak kluci pisou, je podle me zbytecny to resit, ale jestli to chces mit na papire i na aute spravne, tak musis na technickou a pak na urad. nebo si to udelat sam coz vyjde asi tak nastejno
ted jsem mamine koupil polo odtazeny z nemec. pri evidencce mi prisli na to, ze v papirech se nakej smoula prepsal a misto 5ti dveru napsal 3dver. tak jsem musel na technickou a jediny co mi ty sasci udelali bylo to, ze jak mas vzadu na velkym technicaku vypsany ty veci, tak to zkrtli a druhy sloupecek mas zmeny. tam mi normalne psacim strojem napsali 5ti dvirko a to bylo cely. takze s motorem to bude podle me stejne

- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
ani to razitkoFlip píše:a to tam nedali ani razítko?BMWHanz píše:jak kluci pisou, je podle me zbytecny to resit, ale jestli to chces mit na papire i na aute spravne, tak musis na technickou a pak na urad. nebo si to udelat sam coz vyjde asi tak nastejno
ted jsem mamine koupil polo odtazeny z nemec. pri evidencce mi prisli na to, ze v papirech se nakej smoula prepsal a misto 5ti dveru napsal 3dver. tak jsem musel na technickou a jediny co mi ty sasci udelali bylo to, ze jak mas vzadu na velkym technicaku vypsany ty veci, tak to zkrtli a druhy sloupecek mas zmeny. tam mi normalne psacim strojem napsali 5ti dvirko a to bylo cely. takze s motorem to bude podle me stejne

Někdy mám pocit, že si "fouká" jak chce, teda když zrovna má náladu vrčet....teď je zase v garáži a myslím, že zimáky letos neobuji.Vasa píše:hodne naslaple TDcko... kolik "foukas" baru??petr_k píše:Já mám 324td se 485kW!

324td '89; 318iM40 '91
ex:320i '87; 320i '89; 524td '88; 524td '91; 318iM40 '90; 325i '86; 325iXTouring '88; 318iM40Touring '93; 530i '91; 535iA '88; 324d '86.....
ex:320i '87; 320i '89; 524td '88; 524td '91; 318iM40 '90; 325i '86; 325iXTouring '88; 318iM40Touring '93; 530i '91; 535iA '88; 324d '86.....