údaje TP vs. reál

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět

Mám 3 možnosti:

1.nechat to být a řešit to až by nastal problém (pokud by nenastal např po nehodě a pojištovna to nezačala zkoumat)
5
83%
2.legální přestavba (nic moc levnýho)
0
Žádná hlasování
3.předělat to na karbec (asi spíš na něco lepšího než je sériovej= náklady cca jako přestavba)
1
17%
 
Celkem hlasů: 6

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

údaje TP vs. reál

Příspěvek od Flip » 10. 01. 2009 20:26

Takže po zkoumání TP svýho mazlíka jsem zjistil že mi 318 (M10B18, rv. 87) stojí na papírech 316 (M10B18, rv.85) všecko sedí až na typ motoru, podle TP 184VD (karbec) a v reálu 184KA (stříkačka). Na technický mi nic neřekli ani si toho nevšímaly.. Ale co kdyby..
Obrázek


BMW? momentálně ne..

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 10. 01. 2009 21:00

take jedna perlicka...
mam auto co jezdi pres 2 Machy a to vse se 66kW...


Obrázek
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 10. 01. 2009 21:09

Vasa: tak to je raritka :lol: :lol: Co to je sakra za Audi?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Re: údaje TP vs. reál

Příspěvek od stanco1 » 10. 01. 2009 21:19

To "Flip"

Kde si robil technicku? Aj ja by som sa zastavil :D

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Re: údaje TP vs. reál

Příspěvek od Flip » 10. 01. 2009 21:24

stanco1 píše:To "Flip"

Kde si robil technicku? Aj ja by som sa zastavil :D
Normální TK, ani když sem to před 2 rokama přihlašoval tak evidenčka byla ok.. co sem koukal tak to tu už takhle jezdí od 95 (minimálně.. měli to 2 majitelé předemnou..) Na motoru nevím co je za typ..eště sem na to nekoukl.. i kdyby ale byl ppřeraženej tak stejně parohy stříkačky a karburátor si nejsou ani trochu podobný... :lol:
Obrázek


BMW? momentálně ne..

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Re: údaje TP vs. reál

Příspěvek od Vasa » 11. 01. 2009 01:03

Flip píše: i kdyby ale byl ppřeraženej tak stejně parohy stříkačky a karburátor si nejsou ani trochu podobný... :lol:
zapomen na to, ze by pani technici na STK vedeli co znamena 184VD nebo 184KA... a nahoda, ze zrovna narazis na technika-fandu E30 ktery bude vedet o co jde neni zrovna moc velika. Pokud nekdo motor prerazil tak se nediv, ze prochazis.
Mne se jednou stalo pri evidencce (M40/184E1 byla prerazena na M42/184S1) ze se technik podival na motor a rekl mi: "...ten motor je prerazeny. Ja odpovedel, ze uz jsem to tak koupil. On nato, ze jemu je to jedno. Je to starej kram a nikoho to uz stejne nezajima..."

Takze asi tak.

PS: dle me uvahy jediny problem (ale o to zavaznejsi) by mohl nastat kdyz se takovymto autem nekam "trefis" kde bude najaka velka skoda nebo nedej Boze nekoho zabijes. Pak bude auto zkoumat soudni znalec a ten jiste bude velice dusledny, aby se mu podarilo neco najit...
Naposledy upravil(a) Vasa dne 11. 01. 2009 12:45, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 11. 01. 2009 02:54

Přesně tak.Já se osobně poptával mezi řečí technika na STK co by bylo nejjednodušší udělat při výměně M42 za M40 a on mi s klidem sdělil.Kouk na blok a povídá: tam je materiálu dost,tak to vybruš a inteligentně tam sekni jinej typ.Je to 4válec za 4válec,auto starý a náhoda že trefíš při kontrole na znalce nebo fandu značky je malá. :wink:
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 11. 01. 2009 16:28

Ja som pocul nieco o tom, ze aj pri beznej kontrole sa da zistit ci je cislo preklepnute. Nejakym svetlom alebo cim...

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Re: údaje TP vs. reál

Příspěvek od stanco1 » 11. 01. 2009 16:32

Vasa píše:[

zapomen na to, ze by pani technici na STK vedeli co znamena 184VD nebo 184KA... .
Prene, ja mam na ise 184VD a tiez to nikoho netrklo...

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 11. 01. 2009 17:14

Zavarenec píše:Vasa: tak to je raritka :lol: :lol: Co to je sakra za Audi?
mocná síla TDY 8)

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 11. 01. 2009 17:30

jak kluci pisou, je podle me zbytecny to resit, ale jestli to chces mit na papire i na aute spravne, tak musis na technickou a pak na urad. nebo si to udelat sam coz vyjde asi tak nastejno
ted jsem mamine koupil polo odtazeny z nemec. pri evidencce mi prisli na to, ze v papirech se nakej smoula prepsal a misto 5ti dveru napsal 3dver. tak jsem musel na technickou a jediny co mi ty sasci udelali bylo to, ze jak mas vzadu na velkym technicaku vypsany ty veci, tak to zkrtli a druhy sloupecek mas zmeny. tam mi normalne psacim strojem napsali 5ti dvirko a to bylo cely. takze s motorem to bude podle me stejne

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 12. 01. 2009 21:25

BMWHanz píše:jak kluci pisou, je podle me zbytecny to resit, ale jestli to chces mit na papire i na aute spravne, tak musis na technickou a pak na urad. nebo si to udelat sam coz vyjde asi tak nastejno
ted jsem mamine koupil polo odtazeny z nemec. pri evidencce mi prisli na to, ze v papirech se nakej smoula prepsal a misto 5ti dveru napsal 3dver. tak jsem musel na technickou a jediny co mi ty sasci udelali bylo to, ze jak mas vzadu na velkym technicaku vypsany ty veci, tak to zkrtli a druhy sloupecek mas zmeny. tam mi normalne psacim strojem napsali 5ti dvirko a to bylo cely. takze s motorem to bude podle me stejne
a to tam nedali ani razítko? :shock:
Obrázek


BMW? momentálně ne..

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 12. 01. 2009 22:01

no tady jeden clen ma zase v papirech od sve 320 jasne napsano BMW M3 :lol:

Uživatelský avatar
petr_k
Příspěvky: 147
Registrován: 14. 02. 2007 10:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od petr_k » 13. 01. 2009 08:44

Já mám 324td se 485kW! 8)
324td '89; 318iM40 '91

ex:320i '87; 320i '89; 524td '88; 524td '91; 318iM40 '90; 325i '86; 325iXTouring '88; 318iM40Touring '93; 530i '91; 535iA '88; 324d '86.....

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 13. 01. 2009 08:50

Anebo klasicka...predni pohanena naprava na BMW :twisted:
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 13. 01. 2009 10:06

petr_k píše:Já mám 324td se 485kW! 8)
hodne naslaple TDcko... kolik "foukas" baru?? :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 13. 01. 2009 10:33

Flip píše:
BMWHanz píše:jak kluci pisou, je podle me zbytecny to resit, ale jestli to chces mit na papire i na aute spravne, tak musis na technickou a pak na urad. nebo si to udelat sam coz vyjde asi tak nastejno
ted jsem mamine koupil polo odtazeny z nemec. pri evidencce mi prisli na to, ze v papirech se nakej smoula prepsal a misto 5ti dveru napsal 3dver. tak jsem musel na technickou a jediny co mi ty sasci udelali bylo to, ze jak mas vzadu na velkym technicaku vypsany ty veci, tak to zkrtli a druhy sloupecek mas zmeny. tam mi normalne psacim strojem napsali 5ti dvirko a to bylo cely. takze s motorem to bude podle me stejne
a to tam nedali ani razítko? :shock:
ani to razitko :) proste pro priste vim, ze mi ke zmenam staci tuzka na preskrtnuti a stroj na dodelani

Uživatelský avatar
petr_k
Příspěvky: 147
Registrován: 14. 02. 2007 10:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od petr_k » 13. 01. 2009 12:08

Vasa píše:
petr_k píše:Já mám 324td se 485kW! 8)
hodne naslaple TDcko... kolik "foukas" baru?? :)
Někdy mám pocit, že si "fouká" jak chce, teda když zrovna má náladu vrčet....teď je zase v garáži a myslím, že zimáky letos neobuji. :?
324td '89; 318iM40 '91

ex:320i '87; 320i '89; 524td '88; 524td '91; 318iM40 '90; 325i '86; 325iXTouring '88; 318iM40Touring '93; 530i '91; 535iA '88; 324d '86.....

Odpovědět