Pomoc-Mazani e28 2.4td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
hrb.ttoda
Příspěvky: 349
Registrován: 04. 12. 2005 18:25
Bydliště: Praha

Pomoc-Mazani e28 2.4td

Příspěvek od hrb.ttoda » 30. 12. 2008 23:33

Zdarech chlapi,potreboval bych poradit.Auto stalo skoro pul roku po predchozi vymene motoru na chalupe.zezacatku jsem auto jen zajizdel a zdalo se skoro vse v cajku najel sem pres 150km.Dnes jsem pro nej jel po trosce premlouvani motor naskocil a bezel good vyjeli sme,natankovali a po cca25km do kopce auto stratilo výkon,rosvitila se kontrolka mazani a motor zhasnul.Teplota byla cajk,z vejfuku to nehulilo jako by turbo zralo olej,trosku kouril bilej kour z vicka na dolejolej.Tak nevim cim to je olejove cerpadlo???Nebo co to?Díky za pomoc te péroo

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 31. 12. 2008 11:38

A olej v motoru je?Kolik máš na měrce?

Uživatelský avatar
hrb.ttoda
Příspěvky: 349
Registrován: 04. 12. 2005 18:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od hrb.ttoda » 31. 12. 2008 12:15

olej pri odjezdu byl na max ted nevim sem se jeste nekoukal ale urco tam je nikde netekl a pod karou zadna louze :?

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 31. 12. 2008 12:21

A to nejde nastartovat?

Uživatelský avatar
hrb.ttoda
Příspěvky: 349
Registrován: 04. 12. 2005 18:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od hrb.ttoda » 31. 12. 2008 12:36

motor toci ale startovat se mi ho mooc nechce kdyz nevim jeste cim to je :wink:

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 31. 12. 2008 12:50

Mi přijde,že víc posrat už se tam na tom nedá.
Zkusil bych kolik je tam oleje na měrce,a pak bych to zkusil natočit jestli třeba pak nezhasne.
No jestli ovšem máš chut to rovnou rozebírat tak můžeš,třeba najdeš zarostlý telefonek ve vaně a pod.
Takhle když to stojí někde dlouho to chce předem aspon vyměnit olej v motoru,předtim než se vydáš na nějakou štreku.

Uživatelský avatar
hrb.ttoda
Příspěvky: 349
Registrován: 04. 12. 2005 18:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od hrb.ttoda » 31. 12. 2008 12:53

chystam se to rozebrat neni to zadnej problem motor byl venku a z5 za par.olej jsem menil o prazdninach kdyz sem tam ten motor daval :wink:

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 31. 12. 2008 15:14

mě to udělala 324ka taky po 40km jízdy se rosvítil kontrolka, a ani po hodině stání nezhasla, po dotažení na dilnu sem dolil nad max, vyndal čidlo tlaku a nastartoval, po 15sec se začal tlačit olej, od tý dob to je zas ok, kamarád řikal že to je jen zavzdušněný.......
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 02. 01. 2009 00:20

No pokud motor zhasl a tím pádem to vypadá že je kouslý (nijaká jiná souvislost mně spolu s rozsvícením mazání nenapadá, leda by to bylo nějak záhadně v elektrice), tak bych to tipoval na to, že se ti protočila osička na olejovém čerpadle a tím pádem přestalo mazat.

Těžko říct, popis tvojí závady je poněkud kostrbatý :) ale tak snad jsem ti aspoň nějak poradil :wink:

Anebo je taky možné, že jenom odešlo čidlo na mazání, ale v tom případě nevim, proč aj chcípl motor
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
hrb.ttoda
Příspěvky: 349
Registrován: 04. 12. 2005 18:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od hrb.ttoda » 02. 01. 2009 13:40

Zdarec Mišane :) tak motor jde tocit takze kousli neni pocitam ze to bude to cerpadlo vyhodim motor ven a zacne se laborovat opravovat tak uvidime,co ty a tvuj sazomet?? :D bracha rikal ze jsi ho mel u klempiry tak to bude vonavka 8)mam jeste na tebe otazku dle ETK a jinych zdroju se td delalo jen s bubny a ja mam kotouce takze je to asi menene nebo je moznost ze bylo vyrobeno par extra kusu s kotouci???dik at se dari

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 02. 01. 2009 19:18

Bubny vzadu byly do r.v 4/86
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 02. 01. 2009 21:24

Jo počky, ty si Tadeáš? jo aha!! :lol: jn, je u karosáře a zitra pro něho jedu, tak vám bude stát asi na zahradě další vrak :D Pak už to bude na Tvojem bráchovi, jak to bude vypadat. No a co se těch kotoučů týče, tak je to tak jak psal píťák. od 04/86 se začaly kotouče dávat aj na M20B20 tuším. Já mám taky na šedém kotouče, ale to je jeden z fakt posledních kusů - 6/87 :)
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Jiří Růžička
Příspěvky: 64
Registrován: 31. 01. 2008 22:52
Bydliště: Chrast u Chrudimi

Příspěvek od Jiří Růžička » 04. 01. 2009 20:06

Ahoj.Když se ti rosvítila kontrolka mazání,tak motor zhasnul hned,nebos ještě jel a zkoušel jestli nezhasne?V menších otáčkách nezhasla?

Uživatelský avatar
hrb.ttoda
Příspěvky: 349
Registrován: 04. 12. 2005 18:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od hrb.ttoda » 05. 01. 2009 15:10

Zdar,auto cuklo jako by dosla nafta a zacala svitit kontrolka a chvili potom to zchciplo dal sem nejel

Uživatelský avatar
Jiří Růžička
Příspěvky: 64
Registrován: 31. 01. 2008 22:52
Bydliště: Chrast u Chrudimi

Příspěvek od Jiří Růžička » 05. 01. 2009 15:14

Ahoj.Ještě jsem si vzpoměl.Nezaslechl si z motorovího prostoru nejaké cvakání (jako relátka).Při události,nebo chvíli po ni?

Uživatelský avatar
hrb.ttoda
Příspěvky: 349
Registrován: 04. 12. 2005 18:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od hrb.ttoda » 05. 01. 2009 19:17

nene vubec nic

Odpovědět