520ia m20 e34

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Paganini
Příspěvky: 687
Registrován: 07. 05. 2006 12:13

520ia m20 e34

Příspěvek od Paganini » 16. 12. 2008 02:59

Ahoj kluci, zacalo mi pod plynem vibrovat auto, nejcitelnejsi je to za studena, pokud neakceleruji , je klid, pri kazdem pohybu dopredu se zacne cele auto chvet a nejcitelnejsi je to od 50 do 80 (tj nejpouzivanejsi rychlost) mam podezreni na ulozeni kardanu nebo hardy spojku, neb jinak nez v tahu to nedela. Ma s tim nekdo zkusenost? Diky

Paganini
Příspěvky: 687
Registrován: 07. 05. 2006 12:13

Příspěvek od Paganini » 16. 12. 2008 03:01

:?:

Paganini
Příspěvky: 687
Registrován: 07. 05. 2006 12:13

Příspěvek od Paganini » 16. 12. 2008 03:02

:?: kdyz se to ohreje, trochu to povoli, ale nikdy to uplne nezmizi... Cim to?

Uživatelský avatar
loki666
Příspěvky: 99
Registrován: 18. 12. 2008 15:56
Bydliště: Živanice

Příspěvek od loki666 » 23. 12. 2008 23:15

palivovy filtr, svicky, striky, cerpadlo, .... dost veci to muze delat. kamosovi to delal dif :?

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 23. 12. 2008 23:45

podle mne pokud je to pri akceleraci tak hardyspojka... mrkni na ni.
Obrázek

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 28. 12. 2008 01:14

Mně se projevovala napáraná hardyspojka extrémními vibracemi při odlehčení plynu, při přidání se vibrace naopak výrazně snížily. Ale byla to E30, takže na 5er je to možná jinak.

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 28. 12. 2008 12:28

Pozor, chlapec pise ze ma automat a tie nemaju hardyspojky, na vystupe z prevodovky je loebro klb.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 28. 12. 2008 23:13

To už byl v autě manuál. Právě při montáži kardanu pro manuál se to stalo.

Paganini
Příspěvky: 687
Registrován: 07. 05. 2006 12:13

Příspěvek od Paganini » 02. 01. 2009 16:35

Diky, zkontroluju tu hardy, jinak a mozna i silentbloky na prevodovce, muze to prece delat nejaky virbl do kastle... Kdyz Vas nekoho neco jeste napadne, piste. Dik

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 02. 01. 2009 17:04

neprojel si nejakou diru? me to samy delaly nerovny kolesa
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Paganini
Příspěvky: 687
Registrován: 07. 05. 2006 12:13

Příspěvek od Paganini » 03. 01. 2009 22:41

DC píše:neprojel si nejakou diru? me to samy delaly nerovny kolesa
Myslim, ze tohle to nebude, dela to jak na hlinicich ,tak na plechach, je to takove jemne chveni a duneni a protoze to slysim od tunelu, zdal se mi to ten kardan... Nemuzou to delat treba unavene silenbloky na prevodovce, nebo na motoru? To se pak prece prenasi i do tunelu ke kardanu...Ale diky za dalsi napad DC :wink:

fioro
Příspěvky: 165
Registrován: 11. 07. 2006 11:10
Bydliště: kosice

Příspěvek od fioro » 03. 01. 2009 23:26

je kardan vyvazeny ? nebol pretoceny na drazkach ?
e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td

Odpovědět