cerpadlo
pořádně čti však píše že jde měnit m10 což je čtyřválec 1,6 nebo 1,8 za m40 což je taky 1,6 nebo 1,8 akorát novější motor s jinou elektronikou tady jde o problém jestli čerpadlo pro karbec utáhne system motronicu
a 2,5 pojede klidně na čerpadlo z m40 a naopak
podle etk je čerpadlo stejné
a 2,5 pojede klidně na čerpadlo z m40 a naopak
podle etk je čerpadlo stejné
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
M40 Má jiný el svazek než M10 s karburátorem takže krom čerpadla tam budeš mít asi problémů více motorvý konektor pistkovka atd. Kdybys měl zájem celý svazek mám včetně pojistkovky.Když tak SZVencek píše:ja to blbe vysvetlil mel sem problem s tim ze sem nevedel to jestli kdyz ma karbec m10 1.8 a budu ho menit za m40 strikacku 1.8 tak jestli budu muset davat cerpadlo do nadrze pac ja tam mel jen plovak. ale ted potrebuju poradit jak mam zapojit elektriku od cerpadla nevite nekdo??
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour
ja uz mam vsechno zapojeny dal sem tam celou elektriku z m40 od ridici jednotky az po spinacku je komplet prehozena. motor bezi. ale tak ze sem kontakty od cerpadla napojil na baterku a zacal startovat. ja se v techto vecech za tak moc nevyznam ale zajimalo by me co kdybych napojil + - z cerpadla k baterce udelal tam vypinac a kdyz bych chtel nastartovat tak bych zapl vypinac cerpadlo by valilo benzin a pak bych nastartoval jestli bych takhle mohl jezdit ale asi to bude kravina ze??
Takhle to jde taky ale je to docela bastl:) Z řídící jednotky jde vývod ke spínaní palivového relé(nevím který pin) Tím budeš spínat relé které ti bude fungovat místo tvého vypínače
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour
Seš sebevrah, co...?Vencek píše:ja uz mam vsechno zapojeny dal sem tam celou elektriku z m40 od ridici jednotky az po spinacku je komplet prehozena. motor bezi. ale tak ze sem kontakty od cerpadla napojil na baterku a zacal startovat. ja se v techto vecech za tak moc nevyznam ale zajimalo by me co kdybych napojil + - z cerpadla k baterce udelal tam vypinac a kdyz bych chtel nastartovat tak bych zapl vypinac cerpadlo by valilo benzin a pak bych nastartoval jestli bych takhle mohl jezdit ale asi to bude kravina ze??

-----------
Dopravní palivový čerpadlo samozřejmě musí bejt spínaný přes relé.
Pokud se motor netočí, nesmí čerpadlo běžet (kromě těch cca 1-2 vteřin pro doplnění okruhu před startem, což je např. u 318i M10 s L-Jetronicem.).
.
pokud jsi použil komplet motorovou elektriku z m40 až po svorkovnici u diagnostické zastrčky tak pin 13 je plus pro palivovou pumpu a rele je na té plastové liště pod oknem
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
jo
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Jestli běží čerpadlo hned po přepnutí do polohy"zapalování zapnuto", je to špatně.Vencek píše:uz sem zapojil + drat od cerpadla na 13.pin ale kdyz otocim klickem tak cerpadlo porad bezi.ale jeste nevim jak to mam propojit na skrinku s pojistkama
Udělej to podle schématu pro Motronic - Maranelo to má na svý stránce.