cerpadlo

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vencek
Příspěvky: 35
Registrován: 24. 11. 2008 22:38
Bydliště: Olomouc city

cerpadlo

Příspěvek od Vencek » 12. 12. 2008 20:58

Zdare chtel bych se zeptat jestli budu mit nejakej problem s cerpadlem kdyz predelavam m10 karbec na m40?? dikec

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 13. 12. 2008 09:49

pořádně čti však píše že jde měnit m10 což je čtyřválec 1,6 nebo 1,8 za m40 což je taky 1,6 nebo 1,8 akorát novější motor s jinou elektronikou tady jde o problém jestli čerpadlo pro karbec utáhne system motronicu

a 2,5 pojede klidně na čerpadlo z m40 a naopak

podle etk je čerpadlo stejné
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 13. 12. 2008 11:24

Hlavně si myslím, že M10 karbec má čerpadlo mechanické v hlavě a M40 má elektrické čerpadlo. Takže když vyměníš motor, budeš muset jěště doplnit pal. systém o el. čerpadlo.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Vencek
Příspěvky: 35
Registrován: 24. 11. 2008 22:38
Bydliště: Olomouc city

Příspěvek od Vencek » 13. 12. 2008 21:45

ja to blbe vysvetlil mel sem problem s tim ze sem nevedel to jestli kdyz ma karbec m10 1.8 a budu ho menit za m40 strikacku 1.8 tak jestli budu muset davat cerpadlo do nadrze pac ja tam mel jen plovak. ale ted potrebuju poradit jak mam zapojit elektriku od cerpadla nevite nekdo??

Uživatelský avatar
jaradaf
Příspěvky: 831
Registrován: 20. 04. 2008 10:15
Bydliště: ZLINSKO

Příspěvek od jaradaf » 13. 12. 2008 22:45

Kdyz uz se s tim budes drbat tak radsi sezen M42 stejne do te M40 vrazis prachy za vacku,hydra atd.
Obrázek
BMW e30 318is
BMW e39 530d m-packet
DAF XF 510 FT ANNIVERSARY EDITION

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 13. 12. 2008 22:50

Vencek píše:ja to blbe vysvetlil mel sem problem s tim ze sem nevedel to jestli kdyz ma karbec m10 1.8 a budu ho menit za m40 strikacku 1.8 tak jestli budu muset davat cerpadlo do nadrze pac ja tam mel jen plovak. ale ted potrebuju poradit jak mam zapojit elektriku od cerpadla nevite nekdo??
M40 Má jiný el svazek než M10 s karburátorem takže krom čerpadla tam budeš mít asi problémů více motorvý konektor pistkovka atd. Kdybys měl zájem celý svazek mám včetně pojistkovky.Když tak SZ
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
Vencek
Příspěvky: 35
Registrován: 24. 11. 2008 22:38
Bydliště: Olomouc city

Příspěvek od Vencek » 14. 12. 2008 11:13

ja uz mam vsechno zapojeny dal sem tam celou elektriku z m40 od ridici jednotky az po spinacku je komplet prehozena. motor bezi. ale tak ze sem kontakty od cerpadla napojil na baterku a zacal startovat. ja se v techto vecech za tak moc nevyznam ale zajimalo by me co kdybych napojil + - z cerpadla k baterce udelal tam vypinac a kdyz bych chtel nastartovat tak bych zapl vypinac cerpadlo by valilo benzin a pak bych nastartoval jestli bych takhle mohl jezdit ale asi to bude kravina ze??

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 14. 12. 2008 11:18

Takhle to jde taky ale je to docela bastl:) Z řídící jednotky jde vývod ke spínaní palivového relé(nevím který pin) Tím budeš spínat relé které ti bude fungovat místo tvého vypínače
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 14. 12. 2008 11:26

Vencek píše:ja uz mam vsechno zapojeny dal sem tam celou elektriku z m40 od ridici jednotky az po spinacku je komplet prehozena. motor bezi. ale tak ze sem kontakty od cerpadla napojil na baterku a zacal startovat. ja se v techto vecech za tak moc nevyznam ale zajimalo by me co kdybych napojil + - z cerpadla k baterce udelal tam vypinac a kdyz bych chtel nastartovat tak bych zapl vypinac cerpadlo by valilo benzin a pak bych nastartoval jestli bych takhle mohl jezdit ale asi to bude kravina ze??
Seš sebevrah, co...?

:roll:
-----------
Dopravní palivový čerpadlo samozřejmě musí bejt spínaný přes relé.
Pokud se motor netočí, nesmí čerpadlo běžet (kromě těch cca 1-2 vteřin pro doplnění okruhu před startem, což je např. u 318i M10 s L-Jetronicem.).

.

Uživatelský avatar
Vencek
Příspěvky: 35
Registrován: 24. 11. 2008 22:38
Bydliště: Olomouc city

Příspěvek od Vencek » 14. 12. 2008 11:36

a nemas nejaky schema jak bych to mohl zapojit??

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 14. 12. 2008 11:45

Vencek píše:a nemas nejaky schema jak bych to mohl zapojit??
A ty nemáš elektriku motoru z tý M40, na kterou to přestavuješ?

Uživatelský avatar
Vencek
Příspěvky: 35
Registrován: 24. 11. 2008 22:38
Bydliště: Olomouc city

Příspěvek od Vencek » 14. 12. 2008 11:46

mam kompletni elektriku ale pulka je jeste ve druhym aute z kteryho sem daval tu m40 do svyho

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 14. 12. 2008 11:56

Na ŘJ pro Motronic je přímo výstup na relé palivový pumpy, jak píše Sopťa.

U 88 pinový jednotky nevím, který je to číslo.
Hledej, schémata se dají sehnat...

Uživatelský avatar
Vencek
Příspěvky: 35
Registrován: 24. 11. 2008 22:38
Bydliště: Olomouc city

Příspěvek od Vencek » 14. 12. 2008 12:00

tak dikec zkusim to nejak posefit

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 14. 12. 2008 12:03

Řekl bych, že Motronic 1.7 s 88 piny to má na pinu 1, takže bych zkusil, jestli se na něm objeví 12V při pokusu o start, když se motor točí.

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 14. 12. 2008 16:52

pokud jsi použil komplet motorovou elektriku z m40 až po svorkovnici u diagnostické zastrčky tak pin 13 je plus pro palivovou pumpu a rele je na té plastové liště pod oknem
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Vencek
Příspěvky: 35
Registrován: 24. 11. 2008 22:38
Bydliště: Olomouc city

Příspěvek od Vencek » 14. 12. 2008 18:24

a ten druhej dratek mam zapojit na kostru??

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 15. 12. 2008 16:29

jo
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Vencek
Příspěvky: 35
Registrován: 24. 11. 2008 22:38
Bydliště: Olomouc city

Příspěvek od Vencek » 16. 12. 2008 16:46

uz sem zapojil + drat od cerpadla na 13.pin ale kdyz otocim klickem tak cerpadlo porad bezi.ale jeste nevim jak to mam propojit na skrinku s pojistkama

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 17. 12. 2008 11:44

Vencek píše:uz sem zapojil + drat od cerpadla na 13.pin ale kdyz otocim klickem tak cerpadlo porad bezi.ale jeste nevim jak to mam propojit na skrinku s pojistkama
Jestli běží čerpadlo hned po přepnutí do polohy"zapalování zapnuto", je to špatně.
Udělej to podle schématu pro Motronic - Maranelo to má na svý stránce.

Odpovědět