LPG ???
LPG ???
Zeptam se este na jednu vec a doufam, ze nebudu kamenovan, taky nejsem fanouskem lpg, ale vysoke ceny phm me nuti uvazovat i takhle je mozno do BMW dat lpg, tedy mozno to asi je, ale spis me zajima jestli motory BMW snasi plyn v poho nebo se po ujeti 10000 odporouci, konkretne me spis zajimaji 4valce, ale jestli ma nekdo zkusenost ze 6valcem sem s ni ... dik
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem e21 1,8 na plyn, E28-2,5-automat i manual-za tim jsem tahal vlek s autem,me prac auto ja ted E28-1,8-lpg-za tim taky občas něco tahnu-ma to udelané co nejvíc do síly.Vše fungovalo a funguje bez problémú. Asi rok jsem to v autorizované firmě montoval.Ptej se.Nejlépe funguje karbec.Mám i pár zlepšovákú.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Hmmm... nevim,ale me se moje 750 na plyn nezda ze by nejela.....i na ten plyn jede lip nez 325iRoman325e píše:Co s plynem ktery nejede.....

205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Ze plyn ubere motoru vykon je proste fakt. Ne o moc, ale jo. To se neda okecat. A to i na benzin. Do saciho traktu je nutne zaradit mix a protislehovou klapku. Obe tyto veci sani priskrti. Taky plyn nema obhaceni smesi pri akceleraci. Neda se ocekavat, ze s plynem budes vitezit na sprintech (mam to overeny z LanovaRadek_750iA píše:Hmmm... nevim,ale me se moje 750 na plyn nezda ze by nejela.....i na ten plyn jede lip nez 325iRoman325e píše:Co s plynem ktery nejede.....

Vse je otazkou kompromisu. Obetujes par kobylek, ale jezdis za pulku. Mam 325i na jezdeni do prace 70km/den a jsem s tim naprosto spokojen. 325i umi jezdit za 10l/100km.
Na druhou stranu me dost toci, ze jsem o tech par kobyl prisel. Existuje reseni - vstrikovani plynu. To zadny mix ani protislehovou klapku nepotrebuje. Nekolik se jich u nas uz namontovalo, tak jsme to zkouseli a rozdil mezi benzinem znat neni. Jenze vstrikovani je drahy.
Ac jsem zastance plynoveho pohonu, (pac jsem chudy) snazil jsem se byt objektivni.
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem se informoval na LPG do 540i a bylo mi řečeno, že zášlehy do sání jsou minulostí. Plyn je dávkován vstřikovači a řízen řídící jednotkou. Systém je sice dražší, ale spotřeba i výkon zůstává stejný. Toto zařízení stojí okolo 35.000,- Kč, je ale bez problémů. Tak o tom docela uvažuji.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Diky za rady a nazory, nemate nekdo nejakej kontakt nekam kde to lpg montujou, pokud mozno kvalitne nerad bych explodoval? Zajimalo by me co se tyka 4valcu jestli jsou vhodnejsi M10 nebo M40
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

To by me zajimalo jak to mas udelany u takhle vykonyho auta, kamarad ma MB 560 sel(300k) na lpg a ma problemy se smesi je prilis chuda coz znacne ubira vykon, dokonce tak ze automat nekdy nevi co zaraditRadek_750iA píše:Hmmm... nevim,ale me se moje 750 na plyn nezda ze by nejela.....i na ten plyn jede lip nez 325iRoman325e píše:Co s plynem ktery nejede.....
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

existuje taky systém Bloss nebo tak nějak-funguje to tak, že mix vlivem podtlaku zvětšuje svůj průřez...používá se to k normálnímu systému ale není to tak drahý jako vstřikování i když to šlo s cenou dost dolu
chtěl jsem to dát do auta, ale po roce startování a ježdění pouze na LPG mi lehnul motor a od té doby jsem plyn v autě neměl...
chtěl jsem to dát do auta, ale po roce startování a ježdění pouze na LPG mi lehnul motor a od té doby jsem plyn v autě neměl...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
to bych řekl že to je typický problém mixu...Raon píše: To by me zajimalo jak to mas udelany u takhle vykonyho auta, kamarad ma MB 560 sel(300k) na lpg a ma problemy se smesi je prilis chuda coz znacne ubira vykon, dokonce tak ze automat nekdy nevi co zaradit
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Je to teda trosku mimo ale tohle jste panove nezazili.U nas v praci mame firemni felicii - 40kw - do ktery nechali dat plyn.Vysledek - po dalnici po rovine max. 120km/h na ctyrku,petka je tam do poctu.A po dlouhem pouzivani plynu uz nechce vubec jezdit na benzin - do kopcu max. 80.
Proto moje neduvera k plynu.
Proto moje neduvera k plynu.

Ja k tomu zatim taky moc duveru nemam, ale potrebuju neco co jezdi za melo a chci BMW a toto je kompromis. A navic znam i lidi co maj lpg ve Feldach a Fackach a jezdi jim to v poho a navic za uplny h... Akorat neznam nikoho s BMW na plynRoman325e píše:Je to teda trosku mimo ale tohle jste panove nezazili.U nas v praci mame firemni felicii - 40kw - do ktery nechali dat plyn.Vysledek - po dalnici po rovine max. 120km/h na ctyrku,petka je tam do poctu.A po dlouhem pouzivani plynu uz nechce vubec jezdit na benzin - do kopcu max. 80.
Proto moje neduvera k plynu.
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Mé fáčko má najeto s LPG přes 80000km za studena má motor lepší akceleraci na LPG, ale motor trpí dle mechanika by se měl LPG přepnout plyn až je to ohřaty a to proto ,že plyn je suchej (proto do starejch motoru se nedává),trpí sedla ventylů. jinak doporučuji vymenit papírový filtr tak po 30t km a ne až po 80t (celá nadobka pod el.ventylem byla plná prachu a smetí ) takže se to dostalo až do směšovače.Jinak mi příde zbytečný plácat 9L/100km benzínu v zacpaný Praze.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG ???
Najdi si starší příspěvek o LPG kde se vše řešilo. Já mám najeto s LPG cca 60tis km a problémy vlivem plynu jsem neměl....pokud nejsi úplnej škudla a budeš investovat do údržby (náklady neklesnou na 1/2 ale o 2/5 100%) tak budeš tak spokojenej jako já. Jezdím s 318i M10 kolem 10l plynu dálkovou, město 12l. rozdíl v maximální rychlosti...dle tacho benál..210km/h plyn něco mezi 195-200km/h , takže ani rozdíl ve výkonu není nijak závratný. Do nějakýho levnýho bastlu bych nešel....raději připlat za kvalitu.Raon píše:Zeptam se este na jednu vec a doufam, ze nebudu kamenovan, taky nejsem fanouskem lpg, ale vysoke ceny phm me nuti uvazovat i takhle je mozno do BMW dat lpg, tedy mozno to asi je, ale spis me zajima jestli motory BMW snasi plyn v poho nebo se po ujeti 10000 odporouci, konkretne me spis zajimaji 4valce, ale jestli ma nekdo zkusenost ze 6valcem sem s ni ... dik




Je to tam udelany tak, ze je jsou tam dva smesovace i rj atd. pro kazdou pulku motoru zvlast, vlastne to ma spolecnou jenom bombu a zadny problem s automatem nemam.Raon píše:To by me zajimalo jak to mas udelany u takhle vykonyho auta, kamarad ma MB 560 sel(300k) na lpg a ma problemy se smesi je prilis chuda coz znacne ubira vykon, dokonce tak ze automat nekdy nevi co zaraditRadek_750iA píše:Hmmm... nevim,ale me se moje 750 na plyn nezda ze by nejela.....i na ten plyn jede lip nez 325iRoman325e píše:Co s plynem ktery nejede.....
Ze to jede hur na plyn je jasny mam tam jenom 2x100KW smesovace a samozrejme je tam jeste dalsi ubytek vykonu, ale i tak to auto proste jede. A tech 250km/h to i splynem taky udela.
Re: LPG ???
A muzes mi napsat kontakt na nejakou slusnou firmu, ktera se tim zabyva. Souhlasim s tebou, ze je lepsi si priplatit za kvalitu..Huska píše:Najdi si starší příspěvek o LPG kde se vše řešilo. Já mám najeto s LPG cca 60tis km a problémy vlivem plynu jsem neměl....pokud nejsi úplnej škudla a budeš investovat do údržby (náklady neklesnou na 1/2 ale o 2/5 100%) tak budeš tak spokojenej jako já. Jezdím s 318i M10 kolem 10l plynu dálkovou, město 12l. rozdíl v maximální rychlosti...dle tacho benál..210km/h plyn něco mezi 195-200km/h , takže ani rozdíl ve výkonu není nijak závratný. Do nějakýho levnýho bastlu bych nešel....raději připlat za kvalitu.Raon píše:Zeptam se este na jednu vec a doufam, ze nebudu kamenovan, taky nejsem fanouskem lpg, ale vysoke ceny phm me nuti uvazovat i takhle je mozno do BMW dat lpg, tedy mozno to asi je, ale spis me zajima jestli motory BMW snasi plyn v poho nebo se po ujeti 10000 odporouci, konkretne me spis zajimaji 4valce, ale jestli ma nekdo zkusenost ze 6valcem sem s ni ... dik
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Toz chlapci ja mam 525e E28 v automatu a na LPG a reknu vam ze z nej dostanu 185 ve 4 lidech a jeste by to chtelo aj zrychlopvat mrska
) na LPG si vubec nestezuju jen kdyz je studenej motor tak to na LPG chcipa ale to se da resit tim ze hold prvnich par kilasku jedu na benzin toz tak a ta cena je nesrovnatelna 1l plnu mne stoji 11,70 az 13,50 - zalezi gde ale bezne tak 12,20 12,40 no a cenu naturalu kazdej zna ze no a spotreba na 100 km je tak 10 - 14l zalezi kde s tim jezdim a hlavne jak
)

