LPG ???

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

LPG ???

Příspěvek od Raon » 03. 06. 2004 13:38

Zeptam se este na jednu vec a doufam, ze nebudu kamenovan, taky nejsem fanouskem lpg, ale vysoke ceny phm me nuti uvazovat i takhle je mozno do BMW dat lpg, tedy mozno to asi je, ale spis me zajima jestli motory BMW snasi plyn v poho nebo se po ujeti 10000 odporouci, konkretne me spis zajimaji 4valce, ale jestli ma nekdo zkusenost ze 6valcem sem s ni ... dik
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Roman325e
Příspěvky: 196
Registrován: 26. 12. 2003 17:07
Bydliště: Ricany u phy

Příspěvek od Roman325e » 03. 06. 2004 14:22

Co s plynem ktery nejede a smrdi????Benzinovy motor je na benzin a na nic jinyho.Prece by jsi tim BMW nekazil??? :twisted:

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 03. 06. 2004 19:12

Měl jsem e21 1,8 na plyn, E28-2,5-automat i manual-za tim jsem tahal vlek s autem,me prac auto ja ted E28-1,8-lpg-za tim taky občas něco tahnu-ma to udelané co nejvíc do síly.Vše fungovalo a funguje bez problémú. Asi rok jsem to v autorizované firmě montoval.Ptej se.Nejlépe funguje karbec.Mám i pár zlepšovákú.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 03. 06. 2004 20:23

Ja mam 318i M40 na plyn a uplne bez problemu, asi hodne zalezi kdo to montuje a co tam daji ja tam mam BRC, mam to tam rok a asi 20000km a rozdil na 1km je opravdu znat.

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 03. 06. 2004 22:11

Roman325e píše:Co s plynem ktery nejede.....:twisted:
Hmmm... nevim,ale me se moje 750 na plyn nezda ze by nejela.....i na ten plyn jede lip nez 325i :wink:
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 04. 06. 2004 05:19

Radek_750iA píše:
Roman325e píše:Co s plynem ktery nejede.....:twisted:
Hmmm... nevim,ale me se moje 750 na plyn nezda ze by nejela.....i na ten plyn jede lip nez 325i :wink:
Ze plyn ubere motoru vykon je proste fakt. Ne o moc, ale jo. To se neda okecat. A to i na benzin. Do saciho traktu je nutne zaradit mix a protislehovou klapku. Obe tyto veci sani priskrti. Taky plyn nema obhaceni smesi pri akceleraci. Neda se ocekavat, ze s plynem budes vitezit na sprintech (mam to overeny z Lanova :D )
Vse je otazkou kompromisu. Obetujes par kobylek, ale jezdis za pulku. Mam 325i na jezdeni do prace 70km/den a jsem s tim naprosto spokojen. 325i umi jezdit za 10l/100km.
Na druhou stranu me dost toci, ze jsem o tech par kobyl prisel. Existuje reseni - vstrikovani plynu. To zadny mix ani protislehovou klapku nepotrebuje. Nekolik se jich u nas uz namontovalo, tak jsme to zkouseli a rozdil mezi benzinem znat neni. Jenze vstrikovani je drahy.
Ac jsem zastance plynoveho pohonu, (pac jsem chudy) snazil jsem se byt objektivni.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 04. 06. 2004 05:31

Teď jsem se informoval na LPG do 540i a bylo mi řečeno, že zášlehy do sání jsou minulostí. Plyn je dávkován vstřikovači a řízen řídící jednotkou. Systém je sice dražší, ale spotřeba i výkon zůstává stejný. Toto zařízení stojí okolo 35.000,- Kč, je ale bez problémů. Tak o tom docela uvažuji.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 04. 06. 2004 06:48

Diky za rady a nazory, nemate nekdo nejakej kontakt nekam kde to lpg montujou, pokud mozno kvalitne nerad bych explodoval? Zajimalo by me co se tyka 4valcu jestli jsou vhodnejsi M10 nebo M40
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 04. 06. 2004 06:54

Radek_750iA píše:
Roman325e píše:Co s plynem ktery nejede.....:twisted:
Hmmm... nevim,ale me se moje 750 na plyn nezda ze by nejela.....i na ten plyn jede lip nez 325i :wink:
To by me zajimalo jak to mas udelany u takhle vykonyho auta, kamarad ma MB 560 sel(300k) na lpg a ma problemy se smesi je prilis chuda coz znacne ubira vykon, dokonce tak ze automat nekdy nevi co zaradit
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 04. 06. 2004 06:55

existuje taky systém Bloss nebo tak nějak-funguje to tak, že mix vlivem podtlaku zvětšuje svůj průřez...používá se to k normálnímu systému ale není to tak drahý jako vstřikování i když to šlo s cenou dost dolu
chtěl jsem to dát do auta, ale po roce startování a ježdění pouze na LPG mi lehnul motor a od té doby jsem plyn v autě neměl...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 04. 06. 2004 06:57

Raon píše: To by me zajimalo jak to mas udelany u takhle vykonyho auta, kamarad ma MB 560 sel(300k) na lpg a ma problemy se smesi je prilis chuda coz znacne ubira vykon, dokonce tak ze automat nekdy nevi co zaradit
to bych řekl že to je typický problém mixu...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Roman325e
Příspěvky: 196
Registrován: 26. 12. 2003 17:07
Bydliště: Ricany u phy

Příspěvek od Roman325e » 04. 06. 2004 07:02

Je to teda trosku mimo ale tohle jste panove nezazili.U nas v praci mame firemni felicii - 40kw - do ktery nechali dat plyn.Vysledek - po dalnici po rovine max. 120km/h na ctyrku,petka je tam do poctu.A po dlouhem pouzivani plynu uz nechce vubec jezdit na benzin - do kopcu max. 80.
Proto moje neduvera k plynu. :)

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 04. 06. 2004 07:16

Roman325e píše:Je to teda trosku mimo ale tohle jste panove nezazili.U nas v praci mame firemni felicii - 40kw - do ktery nechali dat plyn.Vysledek - po dalnici po rovine max. 120km/h na ctyrku,petka je tam do poctu.A po dlouhem pouzivani plynu uz nechce vubec jezdit na benzin - do kopcu max. 80.
Proto moje neduvera k plynu. :)
Ja k tomu zatim taky moc duveru nemam, ale potrebuju neco co jezdi za melo a chci BMW a toto je kompromis. A navic znam i lidi co maj lpg ve Feldach a Fackach a jezdi jim to v poho a navic za uplny h... Akorat neznam nikoho s BMW na plyn
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

ŠebaiX

Příspěvek od ŠebaiX » 04. 06. 2004 08:40

Mé fáčko má najeto s LPG přes 80000km za studena má motor lepší akceleraci na LPG, ale motor trpí dle mechanika by se měl LPG přepnout plyn až je to ohřaty a to proto ,že plyn je suchej (proto do starejch motoru se nedává),trpí sedla ventylů. jinak doporučuji vymenit papírový filtr tak po 30t km a ne až po 80t (celá nadobka pod el.ventylem byla plná prachu a smetí ) takže se to dostalo až do směšovače.Jinak mi příde zbytečný plácat 9L/100km benzínu v zacpaný Praze.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG ???

Příspěvek od Huska » 04. 06. 2004 09:09

Raon píše:Zeptam se este na jednu vec a doufam, ze nebudu kamenovan, taky nejsem fanouskem lpg, ale vysoke ceny phm me nuti uvazovat i takhle je mozno do BMW dat lpg, tedy mozno to asi je, ale spis me zajima jestli motory BMW snasi plyn v poho nebo se po ujeti 10000 odporouci, konkretne me spis zajimaji 4valce, ale jestli ma nekdo zkusenost ze 6valcem sem s ni ... dik
Najdi si starší příspěvek o LPG kde se vše řešilo. Já mám najeto s LPG cca 60tis km a problémy vlivem plynu jsem neměl....pokud nejsi úplnej škudla a budeš investovat do údržby (náklady neklesnou na 1/2 ale o 2/5 100%) tak budeš tak spokojenej jako já. Jezdím s 318i M10 kolem 10l plynu dálkovou, město 12l. rozdíl v maximální rychlosti...dle tacho benál..210km/h plyn něco mezi 195-200km/h , takže ani rozdíl ve výkonu není nijak závratný. Do nějakýho levnýho bastlu bych nešel....raději připlat za kvalitu.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 04. 06. 2004 09:11

Raon píše:Akorat neznam nikoho s BMW na plyn
V Jicine jsou dve 325i:), majitel jednoho z nich plyn montuje.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 04. 06. 2004 11:29

Raon píše:
Radek_750iA píše:
Roman325e píše:Co s plynem ktery nejede.....:twisted:
Hmmm... nevim,ale me se moje 750 na plyn nezda ze by nejela.....i na ten plyn jede lip nez 325i :wink:
To by me zajimalo jak to mas udelany u takhle vykonyho auta, kamarad ma MB 560 sel(300k) na lpg a ma problemy se smesi je prilis chuda coz znacne ubira vykon, dokonce tak ze automat nekdy nevi co zaradit
Je to tam udelany tak, ze je jsou tam dva smesovace i rj atd. pro kazdou pulku motoru zvlast, vlastne to ma spolecnou jenom bombu a zadny problem s automatem nemam.

Ze to jede hur na plyn je jasny mam tam jenom 2x100KW smesovace a samozrejme je tam jeste dalsi ubytek vykonu, ale i tak to auto proste jede. A tech 250km/h to i splynem taky udela.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 04. 06. 2004 16:07

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Re: LPG ???

Příspěvek od Raon » 05. 06. 2004 07:57

Huska píše:
Raon píše:Zeptam se este na jednu vec a doufam, ze nebudu kamenovan, taky nejsem fanouskem lpg, ale vysoke ceny phm me nuti uvazovat i takhle je mozno do BMW dat lpg, tedy mozno to asi je, ale spis me zajima jestli motory BMW snasi plyn v poho nebo se po ujeti 10000 odporouci, konkretne me spis zajimaji 4valce, ale jestli ma nekdo zkusenost ze 6valcem sem s ni ... dik
Najdi si starší příspěvek o LPG kde se vše řešilo. Já mám najeto s LPG cca 60tis km a problémy vlivem plynu jsem neměl....pokud nejsi úplnej škudla a budeš investovat do údržby (náklady neklesnou na 1/2 ale o 2/5 100%) tak budeš tak spokojenej jako já. Jezdím s 318i M10 kolem 10l plynu dálkovou, město 12l. rozdíl v maximální rychlosti...dle tacho benál..210km/h plyn něco mezi 195-200km/h , takže ani rozdíl ve výkonu není nijak závratný. Do nějakýho levnýho bastlu bych nešel....raději připlat za kvalitu.
A muzes mi napsat kontakt na nejakou slusnou firmu, ktera se tim zabyva. Souhlasim s tebou, ze je lepsi si priplatit za kvalitu..
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Kubajz von Odrau

Příspěvek od Kubajz von Odrau » 06. 06. 2004 09:28

Toz chlapci ja mam 525e E28 v automatu a na LPG a reknu vam ze z nej dostanu 185 ve 4 lidech a jeste by to chtelo aj zrychlopvat mrska :o) na LPG si vubec nestezuju jen kdyz je studenej motor tak to na LPG chcipa ale to se da resit tim ze hold prvnich par kilasku jedu na benzin toz tak a ta cena je nesrovnatelna 1l plnu mne stoji 11,70 az 13,50 - zalezi gde ale bezne tak 12,20 12,40 no a cenu naturalu kazdej zna ze no a spotreba na 100 km je tak 10 - 14l zalezi kde s tim jezdim a hlavne jak :o)

Odpovědět