113PS a 115PS
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
113PS a 115PS
jakej je rozdíl mezi M40 83kW/113PS a M40 85kW/115PS ??
kde se tam berou ty dva koně navíc?
je tam jinej spůsob vstřikování, nebo jinej obsah?
Je tam i rozdíl v označení motoru (číslo motoru)?
myslim že asi první m40 je asi ta slabší a ta silnější je asi poslední m40 ne? teď máme rok 87 a je to 83kW a když jsem měl rok 89 s motorem z toura 92 tak už to bylo 85kW..to je ale jen moje domněnka..
jak to teda je?
díky Kouby
kde se tam berou ty dva koně navíc?
je tam jinej spůsob vstřikování, nebo jinej obsah?
Je tam i rozdíl v označení motoru (číslo motoru)?
myslim že asi první m40 je asi ta slabší a ta silnější je asi poslední m40 ne? teď máme rok 87 a je to 83kW a když jsem měl rok 89 s motorem z toura 92 tak už to bylo 85kW..to je ale jen moje domněnka..
jak to teda je?
díky Kouby
presne tak, nic vic v tom neni.Caleb píše:Myslim, ze silnejsi motor je bez katalyzatoru.
Pro nektere trhy (treba Italii) se delaly bezkatove verze az do roku 1992. Mam jedno takove auto doma.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
aha..no už v tom mám jasno...divný je že u toho auta se silnějším motorem jsem měl kat taky...no ale to už je asi po zásahu předchozího majitele (potkanej původní motor vyměnil za ten z toura 1992) a vejfuk tam asi nechal původní...no nevim, mám v tom čim dál tim větší zmatek...dobrý, tak aspon vim jak to je ten rozdíl noVasa píše:presne tak, nic vic v tom neni.Caleb píše:Myslim, ze silnejsi motor je bez katalyzatoru.
Pro nektere trhy (treba Italii) se delaly bezkatove verze az do roku 1992. Mam jedno takove auto doma.
V tom zadny zmatek mit nemusis... je to proste jednoduchy - 83 a 85kW. Vic v tom nehledej a pokud to auto neni nejak "evidentne" puvodni tak v tom muze byt cokoliv... Navic ty 2-3 mrtvy kone stejne nepoznas. Takze je to uplne jedno.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
takže vlastně ani nepoznám kolik mám teď..typ je stejnej jestli má nebo nemá kat už je asi taky jedno, protože přeci jen je to 20 let starej kočárek a i kdyby tam kat byl, tak je určitě vysypanej...pravda je ale že mi to žere míň než to co jsem měl před tim (byl jsem na 9ti litrech a teď jsem na dlouhodobý spotřebě na 7,2 litrech)...no pravda: ty dva koně - to už je stejně asi jednoVasa píše:V tom zadny zmatek mit nemusis... je to proste jednoduchy - 83 a 85kW. Vic v tom nehledej a pokud to auto neni nejak "evidentne" puvodni tak v tom muze byt cokoliv... Navic ty 2-3 mrtvy kone stejne nepoznas. Takze je to uplne jedno.
v každym případě dík
na brzdu se mi s m40-kou jezdit nechce, abych nakonec nebyl třeba i sklamanej

- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Venca píše:Kdyby administrátoři nechali na stránkách tu tabulku typů, co jsem zkoušel přeložit a co tu byla od února 2004, víc lidí by asi nemělo zmatek...Kuba318ie30 píše:...no nevim, mám v tom čim dál tim větší zmatek...
Nemyslíš tuhle tabulku?