turbokit

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Kokos
Příspěvky: 100
Registrován: 12. 01. 2008 21:29
Bydliště: Lidečko

turbokit

Příspěvek od Kokos » 28. 11. 2008 00:37

Cau lidi, mate nekdo zkusenost s timto? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 240%3A1318

ondradost
Příspěvky: 74
Registrován: 21. 09. 2008 16:42

Příspěvek od ondradost » 28. 11. 2008 00:50

dost levne

matISO
Příspěvky: 267
Registrován: 22. 03. 2007 12:21
Bydliště: Praha 5 smichov

¨...

Příspěvek od matISO » 28. 11. 2008 15:57

jj kamos si to nechal poslat z ameriky a je to rok a jeste to tam nema prej je to slozity ze se musi vsechen material k tomu prispusobit autu a ze to neni prdel... vipada to hezky ale realizace nic moc.. ma problemy ze ma ctyrkolku a olejovej chladic a spoustu dalsich veci....nvim nvim

Kokos
Příspěvky: 100
Registrován: 12. 01. 2008 21:29
Bydliště: Lidečko

Příspěvek od Kokos » 28. 11. 2008 17:02

ja to taky davam na ctyrkolku, pristi tyden to mam doma, tak uvidim

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 11. 2008 10:35

Zajímaly by mne fotky až ti to příjde, ozvi se

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 29. 11. 2008 10:43

Protože zázraky neexistujou, těžko bude tahle sada srovnatelná s origo turbokitem (např. pro M10 stál 3000 DM).
--
.

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 29. 11. 2008 11:14

no ja ako stary turbista vam ozrejmim trosku tie popisane nezmysli......................... :wink:
tie zvody nevydrzia viac ako 0,8 bar....potom zacnu praskat na roznych miestach..../osobne som to videl/
dalej pri tlaku 8 az 10 psi co je zhruba 0,6 az 0,7 bar nikdy nedosiahnes vykon 450ps.....450 ps dosiahnes na seriovych suciastkach /upravenych, znizene piesty/ zhruba pri tlaku 1,6bar......pri tomto tlaku musis mat zavarenu hlavu na vodnych kanaloch a na bloku spravene O kruzky .................
mozes tam mat cca 230ps a ani o jednu spotenu veverku viac :-))
dalej niesom si isty ci seriove vstreky to dokazu uzivit........./nedokazu/
ale suma sumarum mas cinske turbo a intercooler a sadu trubiek a hadic.....rozhodne zacat sa z tym da ale chce to mierne upravit data v riadiacej a to nebudes schopny cize to pita programovatelnu riadiacu.......
ked nie tak pojazdis naozaj len kratku dobu......odhadujem to na 20litrov benalu :roll:
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 29. 11. 2008 11:20

sys325i píše:..tie zvody nevydrzia viac ako 0,8 bar....potom zacnu praskat na roznych miestach..../osobne som to videl/..
A to je to, co tuším už při pohledu na samotnej inzerát.

Cena někde kurevsky nízko, lákavej barevnej obrázek, použití pro všechny možný vozy..bláblá vysokej výkon...

Prostě krám na kšeft.

.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 11. 2008 16:06

Mě osobně by třeba nešlo o výkon okolo 400ps. Chtěl bych aby se s tím autem dalo téměř normálně jezdit (nemyslím do práce, myslím jako aby to něco málo vydrželo). A kupoval bych to jen s tím, aby se od toho časem odpichoval. Nebude vhodný turbo, sežene se časem jiný, budou praskat svody, nechaj se svařit dle rozměrů těchto jiný....atd.

Prostě s tímto tak nějak začít. Samozřejmě jsem zatím jen teoretik a zdaleka nemám už v garáži vyndán motor. Proto jsem vděčný, za každou informaci od odborníka :wink:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 29. 11. 2008 22:29

Tweety píše:Mě osobně by třeba nešlo o výkon okolo 400ps. Chtěl bych aby se s tím autem dalo téměř normálně jezdit (nemyslím do práce, myslím jako aby to něco málo vydrželo). A kupoval bych to jen s tím, aby se od toho časem odpichoval. Nebude vhodný turbo, sežene se časem jiný, budou praskat svody, nechaj se svařit dle rozměrů těchto jiný....atd.

Prostě s tímto tak nějak začít. Samozřejmě jsem zatím jen teoretik a zdaleka nemám už v garáži vyndán motor. Proto jsem vděčný, za každou informaci od odborníka :wink:
Osobně bych začal tím vyndáním motoru a jeho precizní repasí,určitě si dokážeš představit co udělá 20let starej motor s x nacvakanejma kilometrama když ho začneš ofukovat turbínou.Sys325 neplácá do větru :lol: :wink:
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 29. 11. 2008 22:55

Tweety píše:..A kupoval bych to jen s tím, aby se od toho časem odpichoval. Nebude vhodný turbo, sežene se časem jiný, budou praskat svody, nechaj se svařit dle rozměrů těchto jiný....atd...
Jenže to je cesta, jak hodně utratit, hodně času do toho vrazit, a výsledek nikde.
Ten kit = pouťový zboží - cena hovoří.
A když budeš praskající díly měnit, nechávat dělat nový, pak vyměníš samotný turbo, protože to bude jistě pěknej šuntík určenej k tuzérskej rychlospotřebě, pak jen vymrháš finance a na konci tě to bude mrzet.

Tudy bych nešel - ale ať řeknou třeba skuteční strojaři, co ten fukar asi může bejt za kvalitu...

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 29. 11. 2008 23:13

On se podobný kit dá koupit i u nás, nicméně jeho cena je cca 95 tis. CZK. I když vezmeme, že u nás to samozřejmě bude dražší, tak je v ceně zásadní rozdíl a ten o něčem vypovídá :roll:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 30. 11. 2008 03:04

Je mi jasný, že to nebude žádná kvalita. Jen jsem myslel, že bych se třeba od tohodle šmejdu odpích :) Na rovinu, je to jen úvaha - prodat M50 a zkusit tohle. Láká mě to už nějakej pátek, ale přiznám se, že bych šel novou cestou, jelikož zkušenosti s tímto upravováním jsou velmi malé. No uvidím, zimu mám ještě před sebou. Zkusím si napsat pár SZ se sys325i :wink:

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 30. 11. 2008 05:17

to já bych se toho až tak nebál, cena není až tak vysoká a i když td odejde tak už máš vyřešenej ic a veškerý vedení, to že svody praskají lze těžko z obrázku dedukovat, já bych si to netroufl, záleží na materiálu. Osobně kdybych začínal tak do toho klidně pujdu samozřejmě budu počítat s tím že to třeba nevydrží ale jak už to jednou člověk chce tak ho nic nezastaví. Samozřejmě je dobrý udělat motor at je jistota že je ok.
Vstřiky není problém spočítat a jednotku doladit piggybackem a nebo ji vyměnit za programovatelnou, je to jen otázka peněz. Jako kuriozitu mohu uvést že ca před 10lety jsem měl vůz R25 V6 Turbo kde byl plnící tlak v serii kolem 0.8bar a světe div se jezdilo to i na 1.6bar bez jediné úpravy motoru, samozřejmě se k tomu musel dodat benzin :)
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 30. 11. 2008 10:04

Fugo píše:...to že svody praskají lze těžko z obrázku dedukovat, já bych si to netroufl, záleží na materiálu. ...
Ano, záleží.

A ten materiál má určitou cenu.
Proto je skutečnej turbokit tak drahej.

Tahle pouťovka může chvíli vydržet, ale do životnosti poctivýho výrobku bude mít daleko.

.

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 30. 11. 2008 16:31

mě by stačilo aby to dělalo na efekt heeeen tsssss a výkon by to ani přidat nemuselo :D aspon by se chlapci v tdi necejtili tak trapně :D

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 30. 11. 2008 16:35

BALI píše:mě by stačilo aby to dělalo na efekt heeeen tsssss a výkon by to ani přidat nemuselo :D aspon by se chlapci v tdi necejtili tak trapně :D
Já mám tdi a nedělá mi to heeen tsssss :?:

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 30. 11. 2008 16:53

Tweety píše:
BALI píše:mě by stačilo aby to dělalo na efekt heeeen tsssss a výkon by to ani přidat nemuselo :D aspon by se chlapci v tdi necejtili tak trapně :D
Já mám tdi a nedělá mi to heeen tsssss :?:
třeba je to sdi... :P jsem myslel aby se necejtili trapně když jim ujedu...

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 30. 11. 2008 17:55

tak mě tedy vyšel komplet materiál na celý výfuk včetně svodů na ca 2500kč, byl to lehce sehnatelný nerez a nic nepraská :)
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 30. 11. 2008 19:24

Fugo píše:tak mě tedy vyšel komplet materiál na celý výfuk včetně svodů na ca 2500kč, byl to lehce sehnatelný nerez a nic nepraská :)
tlacil si niekedy viac ako 1 bar ???????..........
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Odpovědět