turbokit
¨...
jj kamos si to nechal poslat z ameriky a je to rok a jeste to tam nema prej je to slozity ze se musi vsechen material k tomu prispusobit autu a ze to neni prdel... vipada to hezky ale realizace nic moc.. ma problemy ze ma ctyrkolku a olejovej chladic a spoustu dalsich veci....nvim nvim
no ja ako stary turbista vam ozrejmim trosku tie popisane nezmysli.........................
tie zvody nevydrzia viac ako 0,8 bar....potom zacnu praskat na roznych miestach..../osobne som to videl/
dalej pri tlaku 8 az 10 psi co je zhruba 0,6 az 0,7 bar nikdy nedosiahnes vykon 450ps.....450 ps dosiahnes na seriovych suciastkach /upravenych, znizene piesty/ zhruba pri tlaku 1,6bar......pri tomto tlaku musis mat zavarenu hlavu na vodnych kanaloch a na bloku spravene O kruzky .................
mozes tam mat cca 230ps a ani o jednu spotenu veverku viac
)
dalej niesom si isty ci seriove vstreky to dokazu uzivit........./nedokazu/
ale suma sumarum mas cinske turbo a intercooler a sadu trubiek a hadic.....rozhodne zacat sa z tym da ale chce to mierne upravit data v riadiacej a to nebudes schopny cize to pita programovatelnu riadiacu.......
ked nie tak pojazdis naozaj len kratku dobu......odhadujem to na 20litrov benalu

tie zvody nevydrzia viac ako 0,8 bar....potom zacnu praskat na roznych miestach..../osobne som to videl/
dalej pri tlaku 8 az 10 psi co je zhruba 0,6 az 0,7 bar nikdy nedosiahnes vykon 450ps.....450 ps dosiahnes na seriovych suciastkach /upravenych, znizene piesty/ zhruba pri tlaku 1,6bar......pri tomto tlaku musis mat zavarenu hlavu na vodnych kanaloch a na bloku spravene O kruzky .................
mozes tam mat cca 230ps a ani o jednu spotenu veverku viac

dalej niesom si isty ci seriove vstreky to dokazu uzivit........./nedokazu/
ale suma sumarum mas cinske turbo a intercooler a sadu trubiek a hadic.....rozhodne zacat sa z tym da ale chce to mierne upravit data v riadiacej a to nebudes schopny cize to pita programovatelnu riadiacu.......
ked nie tak pojazdis naozaj len kratku dobu......odhadujem to na 20litrov benalu

šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
A to je to, co tuším už při pohledu na samotnej inzerát.sys325i píše:..tie zvody nevydrzia viac ako 0,8 bar....potom zacnu praskat na roznych miestach..../osobne som to videl/..
Cena někde kurevsky nízko, lákavej barevnej obrázek, použití pro všechny možný vozy..bláblá vysokej výkon...
Prostě krám na kšeft.
.
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Mě osobně by třeba nešlo o výkon okolo 400ps. Chtěl bych aby se s tím autem dalo téměř normálně jezdit (nemyslím do práce, myslím jako aby to něco málo vydrželo). A kupoval bych to jen s tím, aby se od toho časem odpichoval. Nebude vhodný turbo, sežene se časem jiný, budou praskat svody, nechaj se svařit dle rozměrů těchto jiný....atd.
Prostě s tímto tak nějak začít. Samozřejmě jsem zatím jen teoretik a zdaleka nemám už v garáži vyndán motor. Proto jsem vděčný, za každou informaci od odborníka
Prostě s tímto tak nějak začít. Samozřejmě jsem zatím jen teoretik a zdaleka nemám už v garáži vyndán motor. Proto jsem vděčný, za každou informaci od odborníka

Osobně bych začal tím vyndáním motoru a jeho precizní repasí,určitě si dokážeš představit co udělá 20let starej motor s x nacvakanejma kilometrama když ho začneš ofukovat turbínou.Sys325 neplácá do větruTweety píše:Mě osobně by třeba nešlo o výkon okolo 400ps. Chtěl bych aby se s tím autem dalo téměř normálně jezdit (nemyslím do práce, myslím jako aby to něco málo vydrželo). A kupoval bych to jen s tím, aby se od toho časem odpichoval. Nebude vhodný turbo, sežene se časem jiný, budou praskat svody, nechaj se svařit dle rozměrů těchto jiný....atd.
Prostě s tímto tak nějak začít. Samozřejmě jsem zatím jen teoretik a zdaleka nemám už v garáži vyndán motor. Proto jsem vděčný, za každou informaci od odborníka


Jenže to je cesta, jak hodně utratit, hodně času do toho vrazit, a výsledek nikde.Tweety píše:..A kupoval bych to jen s tím, aby se od toho časem odpichoval. Nebude vhodný turbo, sežene se časem jiný, budou praskat svody, nechaj se svařit dle rozměrů těchto jiný....atd...
Ten kit = pouťový zboží - cena hovoří.
A když budeš praskající díly měnit, nechávat dělat nový, pak vyměníš samotný turbo, protože to bude jistě pěknej šuntík určenej k tuzérskej rychlospotřebě, pak jen vymrháš finance a na konci tě to bude mrzet.
Tudy bych nešel - ale ať řeknou třeba skuteční strojaři, co ten fukar asi může bejt za kvalitu...
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Je mi jasný, že to nebude žádná kvalita. Jen jsem myslel, že bych se třeba od tohodle šmejdu odpích
Na rovinu, je to jen úvaha - prodat M50 a zkusit tohle. Láká mě to už nějakej pátek, ale přiznám se, že bych šel novou cestou, jelikož zkušenosti s tímto upravováním jsou velmi malé. No uvidím, zimu mám ještě před sebou. Zkusím si napsat pár SZ se sys325i 


to já bych se toho až tak nebál, cena není až tak vysoká a i když td odejde tak už máš vyřešenej ic a veškerý vedení, to že svody praskají lze těžko z obrázku dedukovat, já bych si to netroufl, záleží na materiálu. Osobně kdybych začínal tak do toho klidně pujdu samozřejmě budu počítat s tím že to třeba nevydrží ale jak už to jednou člověk chce tak ho nic nezastaví. Samozřejmě je dobrý udělat motor at je jistota že je ok.
Vstřiky není problém spočítat a jednotku doladit piggybackem a nebo ji vyměnit za programovatelnou, je to jen otázka peněz. Jako kuriozitu mohu uvést že ca před 10lety jsem měl vůz R25 V6 Turbo kde byl plnící tlak v serii kolem 0.8bar a světe div se jezdilo to i na 1.6bar bez jediné úpravy motoru, samozřejmě se k tomu musel dodat benzin
Vstřiky není problém spočítat a jednotku doladit piggybackem a nebo ji vyměnit za programovatelnou, je to jen otázka peněz. Jako kuriozitu mohu uvést že ca před 10lety jsem měl vůz R25 V6 Turbo kde byl plnící tlak v serii kolem 0.8bar a světe div se jezdilo to i na 1.6bar bez jediné úpravy motoru, samozřejmě se k tomu musel dodat benzin
