PŘEZUTÍ
přezutí
Já sem v Brně platil za všechny 4 kola 350,-.malej zapadlej servis.Brácha prozměnu 1100,-.V Tassy......Záleží na koho narazíš.
e30 320i bílý plast touring, EX e32 735iAl.Těm co vykrádají auta,bych urazil ruce až u prdele...................................733548606
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium.Kuba318ie30 píše:kde sem se to já narodil....?..
tady sou ceny tak zhruba 600kč za dvě kola
mam ale jeden tip, zkusim ho asi odpoledne...prej 500 za všechny 4 + huštění plynem, tak jsem zvědav
proč se to hustí ještě nějakym special plynem? to pak neuchází? nebo co?
Takto nafoukaný kola držej hustotu, protože Nitrogenium má větší molekuly a ty neunikaj přes mikrootvory v materiálu.
Prostě to dýl vydrží hustý.
----
No, a kdo trochu ví, z čeho se skládá vzduch, a čím je nejlepší foukat gumy, ten si hlavu neláme...
.
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
no už jsem zas o něco chytřejšíVenca píše:Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium.Kuba318ie30 píše:kde sem se to já narodil....?..
tady sou ceny tak zhruba 600kč za dvě kola
mam ale jeden tip, zkusim ho asi odpoledne...prej 500 za všechny 4 + huštění plynem, tak jsem zvědav
proč se to hustí ještě nějakym special plynem? to pak neuchází? nebo co?
Takto nafoukaný kola držej hustotu, protože Nitrogenium má větší molekuly a ty neunikaj přes mikrootvory v materiálu.
Prostě to dýl vydrží hustý.
----
No, a kdo trochu ví, z čeho se skládá vzduch, a čím je nejlepší foukat gumy, ten si hlavu neláme...
.
ono je to nejen kvůli tomu, že je to husto hustě stálý a můžou ti na to dát frajerský modrý čepičky, ale taky ten plyn by měl být teplotně inertnější a neměl by se tolik roztahovat působením tepla - takže by měly být menší (nebo snad úplně žádný) rozdíly v tlaku u zmrzlýho kola a nějakýho rozpařenýho na slunci (to asi může být hravě třeba 60° Celsia) - ale myslím, že je to úplně na ho... a trik na tahání peněz.Venca píše:Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium....
Smysl to má např. u letadel, tam se guma sakra zahřeje (mimochodem, u některých se dokonce roztáčí kola podvozku před dotykem dráhy) a někde na závodních vozech.KuaJa píše:ono je to nejen kvůli tomu, že je to husto hustě stálý a můžou ti na to dát frajerský modrý čepičky, ale taky ten plyn by měl být teplotně inertnější a neměl by se tolik roztahovat působením tepla - takže by měly být menší (nebo snad úplně žádný) rozdíly v tlaku u zmrzlýho kola a nějakýho rozpařenýho na slunci (to asi může být hravě třeba 60° Celsia) - ale myslím, že je to úplně na ho... a trik na tahání peněz.Venca píše:Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium....
V normálním provozu celkem zbytečný.
Ve vzduchu je cca 70% dusíku.
Nejlíp je foukat suchým vzduchem, bez vodních a olejových par - proto jsou na kompresorech odlučovače.
Modročepičkaření a příplatky za hustej nitrogen je typickej prodej leštěnejch prdů.
Věřím tomu, že ti servisxidnlíci tam stejně hrnou obyčejnej vzduch, když jim ten Pneumix (nebo jak tomu říkaj) dojde...
.
Venca píše:Smysl to má např. u letadel, tam se guma sakra zahřeje (mimochodem, u některých se dokonce roztáčí kola podvozku před dotykem dráhy) a někde na závodních vozech.KuaJa píše:ono je to nejen kvůli tomu, že je to husto hustě stálý a můžou ti na to dát frajerský modrý čepičky, ale taky ten plyn by měl být teplotně inertnější a neměl by se tolik roztahovat působením tepla - takže by měly být menší (nebo snad úplně žádný) rozdíly v tlaku u zmrzlýho kola a nějakýho rozpařenýho na slunci (to asi může být hravě třeba 60° Celsia) - ale myslím, že je to úplně na ho... a trik na tahání peněz.Venca píše:Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium....
V normálním provozu celkem zbytečný.
Ve vzduchu je cca 70% dusíku.
Nejlíp je foukat suchým vzduchem, bez vodních a olejových par - proto jsou na kompresorech odlučovače.
Modročepičkaření a příplatky za hustej nitrogen je typickej prodej leštěnejch prdů.
Věřím tomu, že ti servisxidnlíci tam stejně hrnou obyčejnej vzduch, když jim ten Pneumix (nebo jak tomu říkaj) dojde...
.
No je vidět že tomu všichni rozumite

Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete.Venca píše:Pouč nás, pneumontére...Hajnz píše:
No je vidět že tomu všichni rozumite

To je zralý do archívu...Hajnz píše: Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete.

.
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Takže když je zima, vzduch je méně rozpínavější a gumy jsou tvrdší, jestli to chápu dobře ?Hajnz píše: Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete.
Já dycky myslel, že u plynu s teplotou roste objem (takže hustota), tudíž v uzavřenym prostoru (což asi nazutá pneumatika splňuje) tlak. Takže je o naopak ne - když správně nafokanou pneu dáš na slunce, bude přehuštěná, když do mrazáku, tak podhuštěná.Hajnz píše:Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete.Venca píše:Pouč nás, pneumontére...Hajnz píše:
No je vidět že tomu všichni rozumite
Když máš na zahřátý pneu předepsanej tlak, tak na studený bude tlak malej a pneu bude podhuštěná. Proto se pokud vim doporučuje tlak měřit na kolech před vyjetim a dofukovat podle toho, ne podle toho co se naměří na benzínce po jízdě, nakrásně ještě manometrem na komresoru (aspoň u nás na benzínce to kecá o 2 desetiny).
Nebo se mejlim a škola ve mně zanechala v ohledu fyziky ještě míň, než jsem si myslel

EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
-
- Příspěvky: 627
- Registrován: 01. 02. 2004 21:47
- Bydliště: Praha
To Hajnz: Mas tam chybu a dva dny na opravu jinak nevim jestli vis neco o vzduchu, ale na biku kdyz je vedro tak jsou plaste jak sutr.....Hajnz píše:Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete.Venca píše:Pouč nás, pneumontére...Hajnz píše:
No je vidět že tomu všichni rozumite
A to ani nemluvim o plynu.
Spis tvuj prispevek beru jako vtip

Jsou chvíle kdy je mi Venci fakt líto.Venca píše:To je zralý do archívu...Hajnz píše: Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete.![]()
2 Hajnz: byla to těžká písemka a mohla to být jednička, nebýt té chybičky...

Touring 318i E30 M40 - po výměně motoru -> 318i E30 M43 - díky, brácho...
Pomozte mi vymýtit smrt z našich silnic - jezděte po chodníku
Pomozte mi vymýtit smrt z našich silnic - jezděte po chodníku
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
Jsou chvíle kdy je mi Venci fakt líto.
Nemusíš ho litovat,myslím že se dobře baví,a ty jeho sarkazmy jsou stále lepší! Omlouvám se,editace citaci v mobilu se moc nepovedla.
Nemusíš ho litovat,myslím že se dobře baví,a ty jeho sarkazmy jsou stále lepší! Omlouvám se,editace citaci v mobilu se moc nepovedla.
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
Hajnz samozřejmě mele úplnou jalovinku 
GABO podle mě, tím, že se zvětšuje objem plynu, tak se jeho hustota snižuje (klesá) -z tvýho příspěvku mi to plyne obráceně
Ono máme tady prostě komiky
- mnohokrát se mi stalo, že jsem nechal stát kolo na mraze a praskly mi pneumatiky, protože jsem neměl modrý čepičky 


GABO podle mě, tím, že se zvětšuje objem plynu, tak se jeho hustota snižuje (klesá) -z tvýho příspěvku mi to plyne obráceně

Ono máme tady prostě komiky


přesně tak, protože ten vzduch je potom míň pružnej - takovej jako vláčnějšíDan td píše:Takže když je zima, vzduch je méně rozpínavější a gumy jsou tvrdší, jestli to chápu dobře ?
