PŘEZUTÍ

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 24. 11. 2008 19:46

Tady v tý naší prdelí přezovají 4 kola se sundáním a nasazením i s vyvazenim kolem 400 když si nevyberete nejdražší pneuservis
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
Brabla
Příspěvky: 142
Registrován: 04. 11. 2007 09:03
Bydliště: Brno=EX-Oltec(Starák).Brno-Modřice

přezutí

Příspěvek od Brabla » 25. 11. 2008 07:40

Já sem v Brně platil za všechny 4 kola 350,-.malej zapadlej servis.Brácha prozměnu 1100,-.V Tassy......Záleží na koho narazíš.
e30 320i bílý plast touring, EX e32 735iAl.Těm co vykrádají auta,bych urazil ruce až u prdele...................................733548606

Uživatelský avatar
Kuba318ie30
Příspěvky: 1602
Registrován: 17. 08. 2007 07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Kuba318ie30 » 25. 11. 2008 08:09

kde sem se to já narodil....?..
tady sou ceny tak zhruba 600kč za dvě kola
mam ale jeden tip, zkusim ho asi odpoledne...prej 500 za všechny 4 + huštění plynem, tak jsem zvědav

proč se to hustí ještě nějakym special plynem? to pak neuchází? nebo co?
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 25. 11. 2008 09:02

Kuba318ie30 píše:kde sem se to já narodil....?..
tady sou ceny tak zhruba 600kč za dvě kola
mam ale jeden tip, zkusim ho asi odpoledne...prej 500 za všechny 4 + huštění plynem, tak jsem zvědav

proč se to hustí ještě nějakym special plynem? to pak neuchází? nebo co?
Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium.

Takto nafoukaný kola držej hustotu, protože Nitrogenium má větší molekuly a ty neunikaj přes mikrootvory v materiálu.
Prostě to dýl vydrží hustý.

----
No, a kdo trochu ví, z čeho se skládá vzduch, a čím je nejlepší foukat gumy, ten si hlavu neláme...

.

Uživatelský avatar
Kuba318ie30
Příspěvky: 1602
Registrován: 17. 08. 2007 07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Kuba318ie30 » 25. 11. 2008 09:12

Venca píše:
Kuba318ie30 píše:kde sem se to já narodil....?..
tady sou ceny tak zhruba 600kč za dvě kola
mam ale jeden tip, zkusim ho asi odpoledne...prej 500 za všechny 4 + huštění plynem, tak jsem zvědav

proč se to hustí ještě nějakym special plynem? to pak neuchází? nebo co?
Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium.

Takto nafoukaný kola držej hustotu, protože Nitrogenium má větší molekuly a ty neunikaj přes mikrootvory v materiálu.
Prostě to dýl vydrží hustý.

----
No, a kdo trochu ví, z čeho se skládá vzduch, a čím je nejlepší foukat gumy, ten si hlavu neláme...

.
no už jsem zas o něco chytřejší
Obrázek

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 25. 11. 2008 11:04

Venca píše:Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium....
ono je to nejen kvůli tomu, že je to husto hustě stálý a můžou ti na to dát frajerský modrý čepičky, ale taky ten plyn by měl být teplotně inertnější a neměl by se tolik roztahovat působením tepla - takže by měly být menší (nebo snad úplně žádný) rozdíly v tlaku u zmrzlýho kola a nějakýho rozpařenýho na slunci (to asi může být hravě třeba 60° Celsia) - ale myslím, že je to úplně na ho... a trik na tahání peněz.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 25. 11. 2008 11:16

KuaJa píše:
Venca píše:Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium....
ono je to nejen kvůli tomu, že je to husto hustě stálý a můžou ti na to dát frajerský modrý čepičky, ale taky ten plyn by měl být teplotně inertnější a neměl by se tolik roztahovat působením tepla - takže by měly být menší (nebo snad úplně žádný) rozdíly v tlaku u zmrzlýho kola a nějakýho rozpařenýho na slunci (to asi může být hravě třeba 60° Celsia) - ale myslím, že je to úplně na ho... a trik na tahání peněz.
Smysl to má např. u letadel, tam se guma sakra zahřeje (mimochodem, u některých se dokonce roztáčí kola podvozku před dotykem dráhy) a někde na závodních vozech.
V normálním provozu celkem zbytečný.

Ve vzduchu je cca 70% dusíku.
Nejlíp je foukat suchým vzduchem, bez vodních a olejových par - proto jsou na kompresorech odlučovače.

Modročepičkaření a příplatky za hustej nitrogen je typickej prodej leštěnejch prdů.
Věřím tomu, že ti servisxidnlíci tam stejně hrnou obyčejnej vzduch, když jim ten Pneumix (nebo jak tomu říkaj) dojde...

.

Uživatelský avatar
Hajnz
Příspěvky: 135
Registrován: 08. 06. 2008 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hajnz » 25. 11. 2008 16:32

Venca píše:
KuaJa píše:
Venca píše:Jo, hustí se hustým tuzérským plynem, zvaným Nitrogenium....
ono je to nejen kvůli tomu, že je to husto hustě stálý a můžou ti na to dát frajerský modrý čepičky, ale taky ten plyn by měl být teplotně inertnější a neměl by se tolik roztahovat působením tepla - takže by měly být menší (nebo snad úplně žádný) rozdíly v tlaku u zmrzlýho kola a nějakýho rozpařenýho na slunci (to asi může být hravě třeba 60° Celsia) - ale myslím, že je to úplně na ho... a trik na tahání peněz.
Smysl to má např. u letadel, tam se guma sakra zahřeje (mimochodem, u některých se dokonce roztáčí kola podvozku před dotykem dráhy) a někde na závodních vozech.
V normálním provozu celkem zbytečný.

Ve vzduchu je cca 70% dusíku.
Nejlíp je foukat suchým vzduchem, bez vodních a olejových par - proto jsou na kompresorech odlučovače.

Modročepičkaření a příplatky za hustej nitrogen je typickej prodej leštěnejch prdů.
Věřím tomu, že ti servisxidnlíci tam stejně hrnou obyčejnej vzduch, když jim ten Pneumix (nebo jak tomu říkaj) dojde...

.

No je vidět že tomu všichni rozumite :!:
'89 BMW e30 318iS
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 25. 11. 2008 20:46

Hajnz píše:
No je vidět že tomu všichni rozumite :!:
Pouč nás, pneumontére...

Uživatelský avatar
Migguell
Příspěvky: 282
Registrován: 27. 02. 2007 22:17
Bydliště: Lucany nad Nisou

Příspěvek od Migguell » 25. 11. 2008 20:48

DC píše:ceny jsou různý, někde dáš za to co chceš tři kila, někde 5 ani nevíš jak

každopádně u báwa dávat zimáky jen na jednu nápravu je opravdu oničem - můžeš si vybrat jestli ti to pojede (když dáš na zadní nápravu) nebo jestli zabrzdíš (když je dáš napředek)
Souhlasim.....

Uživatelský avatar
Hajnz
Příspěvky: 135
Registrován: 08. 06. 2008 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hajnz » 25. 11. 2008 20:55

Venca píše:
Hajnz píše:
No je vidět že tomu všichni rozumite :!:
Pouč nás, pneumontére...
Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete. :wink:
'89 BMW e30 318iS
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 25. 11. 2008 21:05

Hajnz píše: Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete. :wink:
To je zralý do archívu... :roll:

.

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 25. 11. 2008 21:49

Hajnz píše: Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete. :wink:
Takže když je zima, vzduch je méně rozpínavější a gumy jsou tvrdší, jestli to chápu dobře ?
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 25. 11. 2008 22:01

Hajnz píše:
Venca píše:
Hajnz píše:
No je vidět že tomu všichni rozumite :!:
Pouč nás, pneumontére...
Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete. :wink:
Já dycky myslel, že u plynu s teplotou roste objem (takže hustota), tudíž v uzavřenym prostoru (což asi nazutá pneumatika splňuje) tlak. Takže je o naopak ne - když správně nafokanou pneu dáš na slunce, bude přehuštěná, když do mrazáku, tak podhuštěná.

Když máš na zahřátý pneu předepsanej tlak, tak na studený bude tlak malej a pneu bude podhuštěná. Proto se pokud vim doporučuje tlak měřit na kolech před vyjetim a dofukovat podle toho, ne podle toho co se naměří na benzínce po jízdě, nakrásně ještě manometrem na komresoru (aspoň u nás na benzínce to kecá o 2 desetiny).

Nebo se mejlim a škola ve mně zanechala v ohledu fyziky ještě míň, než jsem si myslel :?:
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Vune benzinu
Příspěvky: 627
Registrován: 01. 02. 2004 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vune benzinu » 25. 11. 2008 23:11

Hajnz píše:
Venca píše:
Hajnz píše:
No je vidět že tomu všichni rozumite :!:
Pouč nás, pneumontére...
Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete. :wink:
To Hajnz: Mas tam chybu a dva dny na opravu jinak nevim jestli vis neco o vzduchu, ale na biku kdyz je vedro tak jsou plaste jak sutr.....
A to ani nemluvim o plynu.
Spis tvuj prispevek beru jako vtip :D

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 26. 11. 2008 08:12

Hanjzi, asi si chyběl na pár hodinách fyziky, tak opatrně než nám zase začneš prát do hlavy takový moudra :wink:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Raaadja
Příspěvky: 114
Registrován: 13. 09. 2007 21:49
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Raaadja » 26. 11. 2008 08:14

Venca píše:
Hajnz píše: Jednduše řečeno, když maš v pneumatikach vzduch tak ten měni hustotu podle teploty vzduch takže když je horko tak je rozpinavějsi tim padem maš ty gumy měkči a když zima tak zase naopak. A kyž tam fouknš plyn tak ten hustotu nezměni ať je kosa nebo horko takže se ti auto chova pořad stejně. za jakych koli podminek. Přeberte si to jak chcete. :wink:
To je zralý do archívu... :roll:
Jsou chvíle kdy je mi Venci fakt líto.

2 Hajnz: byla to těžká písemka a mohla to být jednička, nebýt té chybičky... :wink:
Touring 318i E30 M40 - po výměně motoru -> 318i E30 M43 - díky, brácho...

Pomozte mi vymýtit smrt z našich silnic - jezděte po chodníku

Oldman
člen E30.cz
Příspěvky: 757
Registrován: 28. 07. 2006 15:01
Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574

Příspěvek od Oldman » 26. 11. 2008 12:12

Jsou chvíle kdy je mi Venci fakt líto.

Nemusíš ho litovat,myslím že se dobře baví,a ty jeho sarkazmy jsou stále lepší! Omlouvám se,editace citaci v mobilu se moc nepovedla.
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 26. 11. 2008 13:56

Hajnz samozřejmě mele úplnou jalovinku :D

GABO podle mě, tím, že se zvětšuje objem plynu, tak se jeho hustota snižuje (klesá) -z tvýho příspěvku mi to plyne obráceně :-)

Ono máme tady prostě komiky :-) - mnohokrát se mi stalo, že jsem nechal stát kolo na mraze a praskly mi pneumatiky, protože jsem neměl modrý čepičky :x
Dan td píše:Takže když je zima, vzduch je méně rozpínavější a gumy jsou tvrdší, jestli to chápu dobře ?
přesně tak, protože ten vzduch je potom míň pružnej - takovej jako vláčnější :lol:
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Oldman
člen E30.cz
Příspěvky: 757
Registrován: 28. 07. 2006 15:01
Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574

Příspěvek od Oldman » 26. 11. 2008 15:25

To jsou věci po dvou decí, :shock: toto si ujít nenechám, se budou dít věci :D
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless

Odpovědět