Koupě E30 ano/ne

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 11. 11. 2008 23:55

Pokud je auto v dobrym stavu tak km neřeš, stejně každej druhej (jestli ne každej) budik s kilometrama kecá. Třeba já mám v autě na budíku 222817 km aktuálně a moc tomu nevěřim. Na podvozku byli všecky díly origo BMW, ale jestli ty díly měni ještě kdysi někdo v Německu ... Odhadovanej nálet tomu svýmu motoru dávám kolem půl mega - a jezdí furt spolehlivě, i když by potřeboval trochu investic, protože mu chuná olej.

BTW - je zajímavý, že skoro všechny takhle starý auta maji stav tachomeru max 250 000 km a ještě ho měli dva až tři penzisti, kerý ho opečovávali jezdili jen s bábou na hřbitov a jednou týdně na nákup ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Liner
Příspěvky: 34
Registrován: 11. 11. 2008 15:04

Příspěvek od Liner » 12. 11. 2008 10:48

no je to zajimavý no :D no takže prolist auto od shoradolu :) ale naco si dát asi tak nejvetši pozor? nejaký rizokový místa, nebo proste nejbežnejší poruchy či neduhy? :) a je nejakej rozdíl mezi kupe asedanem? z nekterejch fotke mi přijde že je sedan o neco delši :) a ješte s jakym hledat motorem? rozhodne bych chtle 6-sti válec a nejvic asi 325..jenomže tech je podle mě dost málo, tak jeslit radši shánet 323 nebo 320 :)

Uživatelský avatar
Raaadja
Příspěvky: 114
Registrován: 13. 09. 2007 21:49
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Raaadja » 12. 11. 2008 11:16

Gabo píše: BTW - je zajímavý, že skoro všechny takhle starý auta maji stav tachomeru max 250 000 km a ještě ho měli dva až tři penzisti, kerý ho opečovávali jezdili jen s bábou na hřbitov a jednou týdně na nákup ...
:D Nebo si ho někdo přivezl z rajchu pro starou :D

Sorry za OT. Jinak bych tě chtěl upozornit, že po koupi auta je dobrý do něj nějaký peníze nacpat (Vyměnit olej, například), protože nemůžeš počítat s tím, že auto za 20 ti někdo prodá ve stavu abys na něj nemusel tisíce kilometrů sáhnout. Tak jen abys s tím počítal a nedal všechno za pořízení.
Míst kam koukat je spousta, doporučuju poprosit nějakýho mechanika aby prohlíd auto s tebou. Určitě by se i tady na fóru našel někdo kdo by ti třeba za flašku nebo cíga pomohl.
Touring 318i E30 M40 - po výměně motoru -> 318i E30 M43 - díky, brácho...

Pomozte mi vymýtit smrt z našich silnic - jezděte po chodníku

Liner
Příspěvky: 34
Registrován: 11. 11. 2008 15:04

Příspěvek od Liner » 12. 11. 2008 11:55

no je jasný že seh end do nej musi neco vrazit :) vymenit olej, kabely ke svičkám, svíčky..atd :) a jak moc e30 rezne? našel sem jednu který reznou trochu jenom dveře. je to znamení že řeba byla bourana na dveře? nebo je to přirozený jev? :)

a ješte jak moc koukat na výbavu:) nevim jeslit má e30 třeba elektricky stahovatelný okna nebo ne..ale je to výhoda nebo spíš pro zlost?D a třeba střešní okno.teče tam často? :)

Liner
Příspěvky: 34
Registrován: 11. 11. 2008 15:04

Příspěvek od Liner » 12. 11. 2008 18:36

ty dveře vypadaj takhle, tka by me zajimalo jeslit sou na tom dost špante nebo jeslti by to šlo ješte opravit a případne za kolik . jenom abych mel tak představu :) an ebo kolik tak stojej dveře třeba z vrakáče nebo tak. dík:)
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 12. 11. 2008 18:42

co bys cekal na bmw za dvacku?

kromtoho ver ze na aute za ctyricet ty dvere budou ve stejnym stavu
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 12. 11. 2008 18:49

Všecko se dá opravit, záleží co umíš, jak to umíš, případně jestli máš servismana, co ti to opraví ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 12. 11. 2008 19:12

Liner píše:ty dveře vypadaj takhle, tka by me zajimalo jeslit sou na tom dost špante nebo jeslti by to šlo ješte opravit a případne za kolik . jenom abych mel tak představu :) an ebo kolik tak stojej dveře třeba z vrakáče nebo tak. dík:)
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Ber to tak, ze kazda Trica je nekde shnila - i ta sebelepsi a sebedrazsi (vyjimky jsou ty co nekdo resil jako Macek, Hanis apd - ale to jsou Trici za 200t CZK vyse). Je to proste 20 let stary auto a podle toho vypada. Na druhou stranu je to auto ktery i kdyz je "shnily" se Ti nerozpadne pod zadkem jako 95% ostatnich znacek. Ty ridicovi dvere co mas obrazcich jsou evidentne po rane, protoze takhle nahore nikdy sami neshnijou. Dvere sami od sebe reznou hlavne ve spodni hrane pod tou izolacni srackou. Je to bezna vec a vetsinou zachranitelna. Pokud je uz rez videt na hrane zvenka tak uz jsou vetsinou prorezle skrz a pak si najdi o trochu lepsi dvere (je jich vsude mraky). Na trice je par mist kde je to chycene vzdy (predni kostky, spodky prednich blatniku, prahy v mistech pro hever, u chroma zadni lemy, u plasta zadni kapsy a celo, vnitrni zadni podbehy, misto pod pojistkovou skrini - a to ze sakra hodne a neni to videt dokud ti netece voda na nohy, par mist by se jeste naslo) a muzes dat za tricu treba 50t a bude to vice mene podobne. Spis bych se zameril na kousek ktery nikdo neupravoval a nezachranoval po "cesku".
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Liner
Příspěvky: 34
Registrován: 11. 11. 2008 15:04

Příspěvek od Liner » 12. 11. 2008 19:22

tak díky :) tohle všechno se mi moc hodí :) me to hend napaldo že to mhlo bejt bouchly na dveře.. :-/ ale všude jinde apson podel fotke to vypadá prakticky nedotknutý... je to asi dovezený znemecka protože to je prej postavený na čistopise že to čeká na svýho prvního majitele v čr :-/
no a pak další věc... slyšel jsem že 320 je docela špatná že to netáhne a žere... že to už radši lepší 318..nejradši bych 325 ale tu asi neseženu no :)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 12. 11. 2008 19:32

Liner píše:tak díky :) tohle všechno se mi moc hodí :) me to hend napaldo že to mhlo bejt bouchly na dveře.. :-/ ale všude jinde apson podel fotke to vypadá prakticky nedotknutý... je to asi dovezený znemecka protože to je prej postavený na čistopise že to čeká na svýho prvního majitele v čr :-/
no a pak další věc... slyšel jsem že 320 je docela špatná že to netáhne a žere... že to už radši lepší 318..nejradši bych 325 ale tu asi neseženu no :)
Ja Ti poradim jste jednu vec, az si E30 pujdes vybrat a na nejakou se podivat nerid se tim co Ti "nekdo nekde rekl a jedna pani povidala", ale vezmi si sebou nekoho z fora kdo uz E30 ma delsi dobu a vyzna se v tom na co se zamerit a kam "rypnout" sroubovakem.
Kazda motorizace ma sva "pro a proti" a nelze rici, ze je nejaka vylozene spatna. Navic kazdy motor trpy svymi neduhy ktere budes muset drive nebo pozdeji resit.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 12. 11. 2008 19:34

K motorům bych já řekl toto - pokud nejseš zvyklej na silný auto, tak ti jízda v nedobitý tříce bude připadat vzrušující a extra rychlá ... Al na každej motor si zvykneš, já už si na 2,5 taky zvykl a šel bych klidně do něčeho silnějšího. A každý auto žere hlavně podle toho, v jakym stavu je a jak moc ten článek mezi volantem a pedálama poskakuje po plynu a brzdě
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Liner
Příspěvky: 34
Registrován: 11. 11. 2008 15:04

Příspěvek od Liner » 12. 11. 2008 19:37

jasne no :)) záleži jak težkou máš nohu :) a jezsim iv silnešim aute :) Opel Omega 2,5 V6 125kw a navic zadokolka :) ale tak díky moc za všechyn radi či porady :)

Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

Příspěvek od mikin88 » 12. 11. 2008 19:37

Liner píše:tak díky :) tohle všechno se mi moc hodí :) me to hend napaldo že to mhlo bejt bouchly na dveře.. :-/ ale všude jinde apson podel fotke to vypadá prakticky nedotknutý... je to asi dovezený znemecka protože to je prej postavený na čistopise že to čeká na svýho prvního majitele v čr :-/
no a pak další věc... slyšel jsem že 320 je docela špatná že to netáhne a žere... že to už radši lepší 318..nejradši bych 325 ale tu asi neseženu no :)
No nechci tě nějak odradit, ale jestli to bude tvoje první BMW (zadohrab) tak bych moc o 325i nepřemýšlel. Je to dost nebezpečná zbraň. A druhá věc je ta, že 325i si drží dost cenu, jak už tu bylo mnohokrát řečeno, a když ne tak za prachy co ji koupiš bys koupil 4val ve lepším stavu, ale Bůh ví co ti padne do cesty. O 324td jsi nepřemýšlel?

Liner
Příspěvky: 34
Registrován: 11. 11. 2008 15:04

Příspěvek od Liner » 12. 11. 2008 19:51

já bych diesel nechtel :) určiote má vyhody :) ale já byh chtle benzin :) a bmw byot první bylo...ale jezdim se zadohrabem viz přéspevek vejš :) teda omega má kontorlu trakce to je fakt..ale nedostla sjem ji nidky na hranice :) nejezdim jak blázen :) asi se pojedu podívat na tu červenou 320 co tady nekdo našel na netu :)a uvidim :) ale ješte musim sehnat nekoho kdo tomu apson trošku rozumí :)

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 12. 11. 2008 22:59

Liner píše:já bych diesel nechtel :) určiote má vyhody :) ale já byh chtle benzin :) a bmw byot první bylo...ale jezdim se zadohrabem viz přéspevek vejš :) teda omega má kontorlu trakce to je fakt..ale nedostla sjem ji nidky na hranice :) nejezdim jak blázen :) asi se pojedu podívat na tu červenou 320 co tady nekdo našel na netu :)a uvidim :) ale ješte musim sehnat nekoho kdo tomu apson trošku rozumí :)
Jestli neumíš napsat alespoň jeden řádek bez pravopisných chyb, tak si radši ani žádný auto nekupuj, vlastně vyhoď i řidičák. Možná bys udělal nejlíp kdyby si vrátil i občanku...ušetříš tím sebe i nás spousty krušných chvilek :wink:
E36 323i coupé

Liner
Příspěvky: 34
Registrován: 11. 11. 2008 15:04

Příspěvek od Liner » 12. 11. 2008 23:19

Pawka G. píše:
Liner píše:já bych diesel nechtel :) určiote má vyhody :) ale já byh chtle benzin :) a bmw byot první bylo...ale jezdim se zadohrabem viz přéspevek vejš :) teda omega má kontorlu trakce to je fakt..ale nedostla sjem ji nidky na hranice :) nejezdim jak blázen :) asi se pojedu podívat na tu červenou 320 co tady nekdo našel na netu :)a uvidim :) ale ješte musim sehnat nekoho kdo tomu apson trošku rozumí :)
Jestli neumíš napsat alespoň jeden řádek bez pravopisných chyb, tak si radši ani žádný auto nekupuj, vlastně vyhoď i řidičák. Možná bys udělal nejlíp kdyby si vrátil i občanku...ušetříš tím sebe i nás spousty krušných chvilek :wink:
omlouvám se všem, kteří to po mně čtou :) je tam "pár" chybiček :) ale spíš překlepů :) ale zase si nemyslim, že by to bylo psaný tak že by to opravdu nešlo přečist :) ale pokusim se polepšit :oops: :wink:

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 12. 11. 2008 23:21

Být tebou jedu se podívat na toho dvoulitra, nevypadá vůbec zle za ty prachy... Alespoň podle fotek... A co jsem tak koukal po netu tak se ani za ty peníze v tomhle stavu nic lepšího nenabízí...

Edit: Jestli chceš auto s výbavou, tak už budeš muset šáhnout hlouběji do prasátka a do dvacky se nevejdeš ani náhodou, pokud budeš chtít aspoň trochu slušnej stav kastle, podvozku a ostatních komponent :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Liner
Příspěvky: 34
Registrován: 11. 11. 2008 15:04

Příspěvek od Liner » 12. 11. 2008 23:34

Chvalda 318iS píše:Být tebou jedu se podívat na toho dvoulitra, nevypadá vůbec zle za ty prachy... Alespoň podle fotek... A co jsem tak koukal po netu tak se ani za ty peníze v tomhle stavu nic lepšího nenabízí...

Edit: Jestli chceš auto s výbavou, tak už budeš muset šáhnout hlouběji do prasátka a do dvacky se nevejdeš ani náhodou, pokud budeš chtít aspoň trochu slušnej stav kastle, podvozku a ostatních komponent :wink:
mně se práve taky docela libí. Jenom si musim najit čas, kdy tam pojedu. Jinak je mi jasný že do 20 táců toho moc neženu, teda ne v lepšim stavu. Ale tak uvidime :) Určite dám vědět :) Už bych, chtěl něco u čeho neni akcelerace pouze iluze nebo přelud jako u fáčka :D joo..a kolik váží e30? :) cca...

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 12. 11. 2008 23:43

E30 váží kolem 1200kilo. Čtyřválce jsou o něco lehčí, šestiválce těžší... Pak záleží taky na karoserii... Kabrio/Touring je nejtěžší, ale je to plus mínus 100kg... Ani ne... Mám někde i origo váhy všech motorizací, ale to je asi zbytečný tady vypisovat... Jestli to máš na ježdění tak váha je jen orientační pojem :wink:

Jestli o tý 320i uvažuješ, tak nebuď laxní, nebude to dlouho trvat a pokud tam není nějaká fatální závada bude fuč...
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Liner
Příspěvky: 34
Registrován: 11. 11. 2008 15:04

Příspěvek od Liner » 13. 11. 2008 01:01

stačilo mi že okolo 1200 :) dík :) já laxní bejt nechci :D protože se mi libi :D ale já se tam dostanu nejdřiv přišti tejden ve čtvrtek :( ještě se snim zkusim domluvit :) achjo.. snad tam nebude nic špatnýho :D :?

Odpovědět